نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دست رد باشگاه لیگ برتری به پیشنهاد استقلال/ نه، این بازیکن قابل معاوضه نیست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پیکان موافق معاوضه بازیکن ملی پوش این تیم با گلر استقلال نیست.

طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر احتمال معاوضه علیرضا رضایی با سامان فلاح و پرداخت مبلغ توسط باشگاه استقلال به پیکان برای انجام این انتقال مطرح شده بود که اکنون عضو هیئت مدیره این باشگاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

ابراهیم شکوری در خصوص شایعات اخیر پیرامون معاوضه سامان فلاح، کاپیتان تیم فوتبال پیکان با بازیکن تیم‌های دیگر عنوان کرد: به هیچ عنوان بحث معاوضه بازیکنان ما با سایر تیم‌ها مطرح نبوده و این موضوع اصلا درست نیست. اگر قرار بر معاوضه هم باشد، بدون تردید به دنبال بازیکنان ملی‌پوش و ستاره‌های سرشناس لیگ می‌رویم، نه اینکه هر بازیکنی را در پست دفاع آخر جذب کنیم.

عضو هیات مدیره پیکان اضافه کرد: باشگاه پیکان کارخانه تولید بازیکن است. ما به معنای واقعی یک «باشگاه» هستیم و شرایط حرفه‌ای در فوتبال را رعایت می کنیم. در واقع سامان فلاح دست‌آورد باشگاه ما به شمار می‌رود و می‌خواهیم محصول آکادمی‌مان را با بهترین شرایط و بالاترین قیمت ممکن بفروشیم. در این میان اما فقط نگاه اقتصادی نداریم بلکه هم منافع بازیکن را در نظر می‌گیریم و هم باشگاه.

دست رد باشگاه لیگ برتری به پیشنهاد استقلال/ نه، این بازیکن قابل معاوضه نیست!

شکوری با بیان اینکه فوتبال به یک بیزینس تبدیل شده و در این بازار، احساسات جایی ندارد، ابراز کرد: اولویت ما برای حضور در این بازار، استفاده از علم تجارت فوتبال است. چیزی غیر از منافع بازیکن و باشگاه را در نظر نمی‌گیریم.

او یادآور شد: متاسفانه با وجود آن که شفاف و به دور از تنش فعالیت می‌‎کنیم، باز هم شاهد یکسری شایعات هستیم، اما این شایعات نمی‌تواند ما را از مسیری که در حال ایجاد آن هستیم، دور کند.

این عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان تصریح کرد: نه تنها سامان فلاح، بلکه تعداد زیادی از بازیکنان ما در همین فصل با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه از پیکان جدا شدند. هیچ گلایه‌ای از هیچ باشگاهی نداریم و برای همه اهالی فوتبال ایران آرزو موفقیت می‌کنیم. امیدواریم باشگاه پیکان بتواند مثل سال‌های گذشته، وظیفه خود در قبال کشف، پرورش و معرفی ستاره‌های جدید و جوان به تیم‌های ملی را به نحو احسن پشت سر بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    انتظار دارید این مرد مرموز که در ۳۸ سالگی رفته سربازی، به استقلال بازیکن بده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی