نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
کارلوس آلکاراس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نبرد جذاب کارلوس آلکاراس و نواک جوکوویچ در فینال ویمبلدون را تنیس‌باز ۲۰ ساله اسپانیایی برد تا به دومین گرنداسلم خودش دست پیدا کند.

یکصد و سی و ششمین فینال تنیس ویمبلدون امروز بین نواک جوکوویچ پرافتخارترین تنیسور تاریخ و کارلوس آلکاراس جوان برگزار شد که تنیس‌باز ۲۰ ساله اسپانیایی با برتری ۳-۲ به مقام قهرمانی رسید.

نواک جوکوویچ در ست نخست موفق شد به راحتی و با نتیجه ۶-۱ از سد پسر اسپانیایی بگذرد که بسیاری تصور کردند کار ساده‌ای برای بردن این فینال خواهد داشت. اما ست دوم ورق به سود کارلوس آلکاراس برگشت و او موفق شد در نبردی نفس‌گیر این ست را با نتیجه ۷-۶ به سود خودش خاتمه دهد. ست سوم نوبت به کارلوس آلکاراس رسید که قاطعانه حریف نامدارش را شکست دهد. کارلوس در این ست کولاک کرد و با نتیجه ۶-۱ به برتری رسید. نواک جوکوویچ که پیش از این هم نشان داده به این راحتی‌ها کم نمی‌آورد ست سوم را با نتیجه ۶-۳ برد تا تعیین تکلیف قهرمان به ست پنجم کشیده شود. در این ست هم کارلوس آلکاراس مقابل نوله موفق‌تر بود و با نتیجه ۶-۴ پیروز شد.

به این ترتیب کارلوس آلکاراس که به تازگی نامی برای خودش در دنیای تنیس دست و پا کرده موفق شد پس از قهرمانی در گرنداسلم آمریکا، دومین گرنداسلم خودش را در ویمبلدون کسب کند. نواک جوکوویچ همچنان با ۲۳ گرنداسلم پرافتخارترین تنیس‌باز است.

کارلوس آلکاراس

نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراس

کارلوس آلکاراس و نواک جوکوویچ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید کلباسی NL ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    همت اگر سلسله جنبان شود . مور تواند که سلیمان شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی