نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: جباری و حاتمی را به دادگاه می‌کشانم/ مگر باشگاه استقلال حساب، کتاب و قانون و فاکتور ندارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعتقاد دارد علی دایی فوتبالی است و فوتبال را خوب می‌فهمد، بنابراین کسی از حرف‌هایش ناراحت نمی‌شود.

چند سال قبل و در تیر ماه سال ۱۳۹۲ علی فتح الله زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال در خصوص شرایط آبی پوشان مصاحبه جالبی را انجام داد و اظهار داشت: بعضی ها هدفشان این بود که باشگاه‌های بدهکار برای تسویه حساب با طلبکارانشان اقدام کنند، ضمن اینکه نمی‌خواهیم مشکلات سال قبل را سر یک مدیر خراب کنیم. فعلاً مشکل خاصی وجود ندارد و با بازیکنان مورد نظر برای قرارداد به تفاهم می‌رسیم.

وی در خصوص رابطه اش با رویانیان مدیر عامل وقت باشگاه پرسپولیس نیز گفت: ما با همه خوب هستیم و مشکلی نداریم فقط نمی‌دانم چرا آن روز و در زمان مصاحبه تلویزیونی رویانیان واکنش نشان نداد اما چند ساعت بعد همه افراد باشگاهش را از جلو نظام خبردار به خط کرد تا علیه ما صحبت کنند. اگر صحبت‌های من به ایشان برخورد، همان جا باید جواب می‌داد.

فتح الله زاده در خصوص علی دایی سرمربی وقت سرخپوشان که گفته بود فتح الله زاده هم به بازیکنانش پول میلیاردی می‌دهد، گفت: علی دایی فوتبالی است و فوتبال را خوب می‌فهمد بنابراین کسی از حرف‌هایش ناراحت نمی‌شود. ضمن اینکه مگر ما گفتیم پول میلیاردی نمی‌دهیم؟ اما وقتی یک باشگاه به بازیکنش ۲ میلیارد می‌دهد، ما نباید یک میلیارد بدهیم؟

مدیر عامل وقت باشگاه استقلال در خصوص حرف های فرزاد حاتمی و مجتبی جباری نیز خاطرنشان کرد: حرف های آنها را با قدرت تکذیب می‌کنم و باید در قوه قضاییه و دادگاه حرف هایشان را ثابت کنند، ضمن اینکه مگر ما کسی را مجبور کردیم به استقلال بیاید؟ هر کس این حرف‌ها رو زده باید در دادگاه جوابگو باشد. مجتبی جباری هم متاسفانه پا را از حیطه انسانی فراتر گذاشت. او گفت من پول باشگاه را دادم شوالیه خریدم که از طریق قوه قضاییه باید پاسخگو باشد و در دادگاه جواب بدهد. بعد هم مگر می‌شود من از حساب باشگاه چنین پولی بدهم؟ مگر باشگاه استقلال حساب، کتاب و فاکتور و قانون ندارد؟

مصاحبه فتح‌الله‌زاده را در تاریخ ۲۵ تیر سال ۱۳۹۲ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| فتح‌الله‌زاده: جباری و حاتمی را به دادگاه می‌کشانم/ مگر باشگاه استقلال حساب، کتاب و قانون و فاکتور ندارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • غلامرضا IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    شماه که هرچه پول وخونه ماشین داشتین گفتید فروختم خرج استقلال کردم حالا چجوری باید پول وکیل وهزینه دادگاه را بدی تا جباری وحاتمی را به دادگاه بکشانی ناقلا نکنه کانادا سرمایه گذاری کردی
  • محسن IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    واقعااگرباشگاه استقلال حساب وکتاب وفاکتورداشت چکهای جنابعالی دوباردوبارازحساب باشکاه برداشت نمیشد
  • نعیم US ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    این آقای فتح‌الله‌زاده نمیتونن مدتی از رسانه‌ها دورباشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی