واکنش جالب موسوی به شایعه بازگشت سعید معروف به تیم ملی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد موسوی واکنش جالبی به احتمال بازگشت سعید معروف داشت.

تیم ملی والیبال ایران یک تورنمنت به معنای واقعی کلمه ناامید کننده را در لیگ ملت‌ها پشت سر گذاشت. ١٠ شکست و فقط دو پیروزی حاصل کار شاگردان بهروز عطایی در این مسابقات بود که باعث شد تیم ملی نهایتا در جایگاه چهاردهم لیگ ملت‌های والیبال قرار بگیرد.  

همانطور که پیش‌بینی می‌شد بعد از این ناکامی یکی از سوالات مهم درباره تیم ملی به سعید معروف اختصاص پیدا کرده است. فوق ستاره والیبال ایران که بعد از المپیک توکیو با بازی های ملی خداحافظی کرد اما هنوز برای خیلی‌ها پرونده او بسته نشده و بسیاری از والیبال‌دوستان معتقد هستند که او می‌تواند با بازگشتش به تیم ملی کمک کند؛ هر چند که بسیار بعید به نظر می‌رسد که معروف چنین تصمیمی داشته باشد.

به بهانه همین شایعات دیروز در لایو اینستاگرامی از سید محمد موسوی درباره احتمال بازگشت سعید معروف سوال کردیم. موسوی تاکید کرد که بعید می‌داند با یک دعوت معمولی، معروف به تیم ملی برگردد اما شاید با پیگیری زیاد این امر محقق شود. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران همچنین تاکید کرد که باید به فکر آینده بود و چاره‌ای برای زمان بعد از امثال خودش و سعید معروف اندیشید چرا که بالاخره یک زمان آن ها دیگر نمی‌توانند برای تیم ملی بازی کنند و نیاز به پشتوانه سازی در این زمینه وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی