نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دخالت سرمربی استقلال کار دست پرسپولیس داد/ تکلیف گزینه یحیی‌ و نکونام مشخص نیست
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تکلیف انتقال دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار به پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان فصل گذشته هوادار تهران همچنان در حال مذاکره با استقلال و پرسپولیس برای پیوستن به یکی از این دو تیم در نقل و انتقالات تابستانی است.

دروازه بان تیم فوتبال امید ایران با وجود موافقت نهایی مدیر برنامه‌هایش با باشگاه پرسپولیس نتوانست با این تیم قرارداد خود را نهایی کند. از قرار معلوم باشگاه پرسپولیس قصد داشت توافق با خالدآبادی را هنگام حضور این بازیکن در اردوی تیم امید در ترکیه قطعی و رسانه‌ای کند اما مخالفت محمود فکری سرمربی هوادار دردسرساز شد.

فکری همچنان منتظر جذب دروازه‌بان جدید برای هوادار است و تا زمانی که این اتفاق نیفتد نمی‌خواهد خالدآبادی را از دست بدهد. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس نیز حاضر نیست مبلغ بیش از ۸ میلیارد تومان برای جلب رضایت نامه این بازیکن هزینه کند.

مخالفت فکری با پیوستن خالد آبادی یک روز مانده به عقد قرارداد قطعی با پرسپولیس شایعاتی درباره تلاش سرمربی فعلی هوادار برای پیوستن این دروازه بان به استقلال را مطرح کرده است اما مسئولان باشگاه هوادار ضمن تکذیب این موضوع منتظر بهترین پیشنهاد مالی برای صدور رضایت‌نامه اش هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • عروس العین IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    مثل روز روشنه جایی که کیثه کش جماعت باشه در کار پرسپولیس کارشکنی کنه .احتیاج به تکذیب نیست.عصطقلال هم باید اخرش همون فروزان رو بیاره که ذات و رفتارش مورد قبول کیثه کشاست .فقط میمونه تخصص گلری که نداره که اونم برای عصطقلال توفیری نداره گلر داشته باشند و یا نداشته باشند نهایتش یه سوم چهارمی با اما و اگر کاسبن!😂😂😂😂😂😂
  • کلنگلیس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    آخه این کیه مگه اینقدرگندش میکنین حالا خوبه هردوتاتیم برای ذخیره میخوانش
    • کیسه IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      نگفتی گردن وزیرو هاشم بیک زاده و استاداسدیه یه خورده بهت بخندیما
  • علیرضا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    دختلت استقلال؟ والا اول گزینه ی استقلال بود و مطرح شد بعد بدو بدو لنگی ها رفتن باهاش مذاکره کردن
  • داریوش US ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    پرسپولیس بایدخالدآبادی روب هرقیمتی ک شده بگیره چون ذخیره مطمعنی هست برای بیرانوندوهمینطوربرای آینده این تیم
  • هوادار فوتبال IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    اگر عدالت بر فرار شود و تاج بی خاصیت سر حرفش باشد تمام بازیهای تیم سپاهان می‌بایست سه بر صفر شود چون سپاهان فقط به این شش بازیکن میانگین هرکدام برای یکسال بیست میلیارد پرداخته است وجهت رصایت نامه شکاری سی میلیارد که جمعا می‌شود یکصدو پنجاه میلیارد. حالا جهت رضایت نامه نیازمند یک میلیون یورو که میشود پنجاه میلیارد تومان و حداقل بیست ملیاردی هم خودش که سر جمع کل شد برای این هفت بازیکن بدون آبشن دویست بیست میلیارد حالا اگر شما مبلغ قرارداد بازیکنان قبلی اضافه شود سر به فلک میکشد به شرطی که قرارداد ها واقعی باشد وزیر میزی حواله میلگرد و امثالهم نگرفته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی