نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دست پخت جدید آجورلو؛ رونمایی از پاداش‌های نجومی بازیکنان استقلال/ ۱۰ میلیون به هر نفر بابت یک برد
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاداش هایی که مدیران اسبق استقلال برای پیروزی های تیم شان درنظر گرفته بودند، باور نکردنی است.

اینکه بازیکنان استقلال فصل پیش قراردادهای نجومی امضا کرده بودند برای همه مشخص است اما هر روز یک اتفاق تازه، شگفتی اهالی فوتبال را به همراه دارد.

جالب است بدانید در زمان مدیریت مصطفی آجورلو برای بازیکنان و اعضای کادرفنی پاداش‌های نجومی در نظر گرفته شده بود، به این شکل که باشگاه برای هر پیروزی مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای هر نفر در نظر گفته بود و هرگلی که آبی‌ها می‌زدند، ۷ میلیون پاداش جداگانه برای هر کدام از بازیکنان و اعضای کادرفنی به همراه داشت.

به عنوان مثال اگر استقلال یک تیم را با پیروزی ۳ گله شکست می‌داد، ۳۱ میلیون پاداش به هر بازیکن می‌رسید که این مبلغ گزافی است.

البته بعد از برکناری آجورلو از مدیرعاملی استقلال این روش پرداخت پاداش قطع شد اما در زمان مدیرعاملی او، بازیکنان مبالغ زیادی بابت پیروزی در هر بازی دریافت می‌کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • آبدارچی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    غول آسیا و پر افتخارترین تیم ایرانی در آسیا رو با این حرفها و هوچی گریها نمی تونین به زانو در بیارین شک ندارم که در بهترین و بالاترین هزینه ها هم استقلال کمتر از پرسپولیس و سپاهان برای تیم و بازیکنانش هزینه کرده چرا که همه هزینه های استقلال مشخص و مستند هست اما تا الان کسی نه از سپاهان تونسته رقمی رو در بیاره نه از پرسپولیس با اون هواداران متمول و مشکوک و ساختگیش !!!!!! و نه حتی از مش !! هرچند که این ارقام در فوتبال امروز چیزی نیست و دلالها و همدستانشان در تیمها بیشتر از اینها گیرشون میاد
    • ممد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      خخخخخخخخ
  • مملی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    وای اگر آجرلو حکم جهادم دهد ما همه سرباز تیم آجرلو هوادار ۲ زاری جو گیر
  • فرزاد فاکتور نویس IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    اخی چقدر بازیکنان استقلال مظلوم بودن برای این مظلومیت میشه داستان نوشت واقعا دلم کباب شد برای این تیم مظلوم
  • ۳۴۹ IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    سردار پولها
  • جواد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    همین ریخت و پاش ها را کردند که الآن ورشکسته شدند .
  • کوهمره جروق IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    یادتون هست دو فصل پیش بارها میگفتم آخر دست آجرلو رو میشه و ماه پشت ابر نمیمونه.چندین بار نظر دادم جای آجرلو پشت میله های زندادن هست.آجرلو هم به استقلال آسیب زد و هم به منابع ارزی مملکت. تمام این پول صرف قهرمانی استقلال شد به چه قیمتی؟رشوه های میلیاردی به فوتبالی و غیر فوتبالی برای پیشبرد اهدافش.داوران و مربیان استقلالی لیگ و کمیته استیناف و انظباطی را به راحتی برد زیر بلیط خودش.این تازه بخش خیلی کوچکی از جنایت های آجرلو هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی