نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشاگری باورنکردنی یک داور از پیشنهاد رشوه/ رئیس هیئت فوتبال سکه بهار آزادی داد
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور فوتبال ایران گفت: فردی که رئیس هیئت فوتبال یک استان بود به من پیشنهاد سکه داد و مجبور به استعفایش کردند اما الان او مدیرعامل باشگاه استان خود است.

سیدمهدی سیدعلی داور برجسته فوتبال ایران در مصاحبه ای گفت: سه سال پیش در کیف سیستم رادیویی داوری برای من سکه بهار آزادی آورده شد. فردی که سکه را آورد رئیس هیئت فوتبال استان بود. گفتند کمک کنید تا تیم استان ما نیفتد. من سکه را برگرداندم و همان موقع به سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران زنگ زدم. گزارش را ارسال کردم و مدارک آن را در گوشی دارم. سرپرست فدراسیون گفت موضوع را به حراست اطلاع می‌دهیم، اقدامی انجام ندهید و فایل صوتی آن را دارم.

سیدعلی ادامه داد: به رئیس هئیت فوتبال آن استان گفتند استعفا دهید و او هم استعفا داد اما الان آن فرد مدیرعامل باشگاه استان خود است! چون نزدیک انتخابات بود و آن استان ۵ رأی داشت. بهترین موقعیت بود تا فدراسیون و کمیته داوران برای آنکه ثابت کند جامعه داوری‌اش سالم است درباره این موضوع اطلاع‌رسانی کند اما نکرد. فیفا می‌گوید اگر پیشنهاد رشوه شود و کار خودتان را بکنید، گزارش نشود محروم هستید. من با اسناد گزارش کردم اما هیچ اتفاقی نیفتاد و آن فرد الان در یک باشگاه صنعتی مسئولیت مدیرعاملی دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بابک IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    فکر کنم فولاد خوزستان باشد. اگر اتحادیه داوران وجود داشت، مقابل بی عدالتی و رشوه گرفته می شود، ولی خوب دولت با هرگونه اتحادیه بازیکنان یا داوران یا کارگران، خود را در خطر می بیند و بقول معروف: " تفرقه بیاندازد و حکومت کن" !!
  • محسن IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    همه می‌دونن به داوران پیشنهاد رشوه میدن ، قبلاً سکه ها رو لایک گز میذاشتن الان علنی پیشنهاد میدم ، ببینید کدوم تیمها بیشترین بهره رو از داوری‌ها بردن و کدوم تیم سهمیه پنالتی در هر بازی داره
  • پرسپولیس IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    چرا در مورد آجرلو نمیگی.کارمند سابق
  • عیسی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    خاک توسرمسئولین فولادخوزستان که این ناآدمهاروبه مجموعه راه میده ،اون ازپارسال که جوادچکش وهاشمی نسب وعلوی گذاشت بالاسرتیم هم آبروتیموبردن بااون اوباشگری وهمه به همه مربیان تیمهاوحتی کوچک کردن زمین فوتبال اینم ازاین مدیرعامل فاسدورانت خوار،کمیته انظباطی کجایی ؟فقط بلدی پیروانی وخبیری بخاطریه مصاحبه محروم کنی وبارشوه وفسادمشکلی نداری ؟یااین وسط چیزی هم گیرتون میاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی