نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
۳ |
۰
یامگا مستقیما با نکونام صحبت کرد؛ صبر می‌کنم اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهای اخیر موضوع پرداخت نشدن پول یامگا به قدری مهم بود که به سوژه اصلی طرفداران استقلال هم تبدیل شد.

کوین یامگاه هافبک مدافع ۲۶ ساله تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست‌ویکم از باشگاه وایله نروژ به این تیم پیوست پس از آقای گلی در فصل اول حضورش در جمع آبی‌پوشان، در لیگ برتر گذشته نیز توانست با ۷ گل زده بعد از قایدی و محبی سومین گلزن استقلال لقب بگیرد. به همین خاطر این بازیکن با اخلاق و موثر در ترکیب تیم استقلال به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان نزد هواداران این تیم نیز تبدیل شد.

یامگا با حضور در ۲۶ بازی استقلال که از ابتدا برای این تیم به میدان رفت، ۲٬۲۲۱ دقیقه برای استقلال در میدان حضور یافته بود. او سرانجام در دقیقه بیستم بازی برگشت مقابل پرسپولیس به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و دیگر نتوانست برای آبی‌پوشان بازی کند.

حالا و در شرایطی که طرفداران استقلال نگران پرداخت نشدن به موقع پول یامگا و قطع همکاری‌اش با استقلال هستند، از اردوی تیم آبی تهران خبر می‌رسد این بازیکن با جواد نکونام درباره مطالباتش صحبت کرده است. افراد نزدیک به کادر فنی آبی‌پوشان خبر داده‌اند یامگا به نکونام گفته می‌تواند مدتی دیگر صبر کند تا پولش آماده شود. یامگا که از حضور در جمع بازیکنان استقلال راضی به نظر می‌رسد و جو این تیم را دوست دارد گفته تنها به دلیل علاقه‌مندی‌اش به استقلال و حمایت هواداران این تیم این فرصت را ایجاد می‌کند که باشگاه استقلال پس از عبور از شرایط بحرانی فعلی در فصل یارگیری بتواند حق و حقوقش را به موقع بپردازد.

کوین یامگا از اولین روز تمرین استقلال در تهران خودش را به کشورمان رساند و در این مدت با آمادگی کامل در خدمت تیم بوده است. او در دربی برگشت از ناحیه کشاله ران دچار پارگی داخلی عضله شد اما حالا با گذشت سه ماه از آن تاریخ در شرایط مطلوب آماده بازگشت به میادین است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علیرضا IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    بازیکنا استقلال هنوز ۵۰ درصد دریافتی پارسالشون مونده بهد بازیکنا پرسپولیس ۹۰ درصد دریافتی داشتن یکیشون فسخ میکنه یکیشون میره با سپاهان میبنده بعد این خارجی ما غیرتش از بازیکنا شما بخدا بیشتره،دیگه بقیشون که ماهن با این شرایط دم نمیزنن
  • محسن IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    وقتی یامگا رفت پول میاد تو باشگاه .منتظرن کی میره بعد پول بدن .عجب حکایتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی