نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
استقلال سرزمین وعده‌ها/ از حق پخش تلویزیونی تا حذف نشدن از آسیا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با نگاهی به اتفاقات سال‌های اخیر به وضوح می‌توان دریافت اغلب مدیران راه یافته به اتاق ریاست باشگاه استقلال هنوز نتوانسته‌اند وعده‌هایشان را برآورده کنند.

باشگاه استقلال تنها در فصل گذشته لیگ برتر ۳ مدیر عامل را به خود دید.

مدیرعامل اول این باشگاه در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۱، پیش از شروع لیگ برتر بیست و یکم مصطفی آجورلو بود. کسی که در مجمع پیشکسوتان باشگاه استقلال در هتل المپیک(دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰) به آنها وعده داده بود، قصد دارد برایشان از طریق یک هوادار متمول تعاونی مسکن به راه بیندازد و آنها را خانه‌دار کند. وعده‌ای دلنشنین و بزرگ برای پیشکسوتانی که استطاعت مالی آنچنانی نداشته و حتی در حال حاضر به رغم سابقه حضور در جشن قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با همراه با استقلال اجاره نشین هستند.

علاوه بر این وعده‌های دیگری نیز از سوی مدیریت باشگاه استقلال در دوران آجورلو داده شد. وعده‌هایی که البته به خاطر سنگ‌اندازی‌های تلویزیون و مسائل مربوط به حق پخش در نهایت هیچ یک محقق نشد و یا اگر هم شد آنچنان که باید نبود.

آجورلو رفت و وعده‌هایش هم برای پیشکسوتان و هواداران استقلال به جمع وعده‌هایی از جمله پفک آبی (دوران مدیرعاملی سعادتمند) پیوست. پس از او علی فتح الله زاده آمد که در روزهای نخست حضورش در باشگاه وعده تکمیل کردن کمپ زنده یاد ناصر حجازی و مسائلی از این دست از سوی مسئولان زیر دستش مطرح شد. وعده پرداخت بدهی‌ها و مسائلی از این دست نیز از دیگر موارد آن زمان بود. یکی دیگر از وعده‌های فتح الله زاده یارگیری در نیم فصل بود که آن هم محقق نشد.

پس از حضور مدیر موقت استقلال (حجت کریمی) نیز وعده‌هایی به هواداران باشگاه استقلال داده شد که البته همزمان با پرداخت بدهی‌های هنگفت باشگاه استقلال به استراماچونی برای جلوگیری از خطر کسر امتیاز و بسته نشدن پنجره نقل و انتقالاتی، آنها هم محقق نشدند!

یکی از مهم‌ترین وعده‌ها در دوران حجت کریمی وعده حذف نشدن استقلال از آسیا بود. موضوعی که گفته می‌شد خودِ حجت کریمی هم به طور دقیق نمی‌دانسته که واقعاً استقلال از آسیا حذف شده یا نه! به طور کلی پس از حضور جواد نکونام نیز قرار بود بازیکنانی از جمله علیرضا بیرانوند به استقلال بیایند که این‌ها نیز جزو وعده‌های عمل نشده باقی ماندند.

امروز همچنان هوادار استقلال شاهد وعده‌هایی در ارتباط با بسته شدن تیم برای قهرمانی، بی‌نیازی استقلال به دولت، خودکفایی، زنده کردن حق پخش تلویزیونی، راه‌اندازی کارت هواداری برای کمک به باشگاه و مسائلی از این دست مانند جذب بازیکنان خارجی و مطرح از سوی مدیران باشگاه به خورد هواداران داده می‌شوند. وعده‌هایی که باشگاه استقلال را به سرزمینی پر از چنین اتفاقاتی تبدیل کرده که طرفدارانش تنها از شنیدن آنها برای لحظاتی خوشحال می‌شوند اما در ادامه هفته‌ها و بعضاً ماه‌ها در انتظار محقق شدنشان غصه می‌خورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • قدرت IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    کلا کشور عزیزمون سرزمین وعده ها است ! وعده های رنگا رنگ که ضمانت عملی و علمی نداره و چون کسی خودش موظف به پاسخگویی نمیدونه برای کسب وجه و موقعیت وعده میده حالا میخواد این وعده آوردن مسی به فوتبال ایران باشه یا آوردن کوه اورست به تهران برای ویوی زیباتر تهران!!
  • Ali IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    هواداری که برای خریدبلیت برای تماشای مسابقه ی استقلال درتنگنا میباشد چگونه ازش انتطار کمک به استقلال آنهم ازطریق کارت هواداری دارید؟؟ حتما تصورمیکنید تمامی طرفداران مانند شما مدیران 5000/000/000تومان پول خرد حساب هایتان هست وضعشان مانند شما فول فول وخوبِ خوب است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی