نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شرط بازیکنان مازاد نکونام برای استقلال/ فسخ قرارداد به یک شرط
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده جزو بازیکنانی هستند که در فهرست مازاد جواد نکونام قرار داشتند و از جمع آبی‌پوشان تهرانی جدا خواهند شد.

آرمان رمضانی  و سجاد شهباززاده جزو بازیکنانی هستند که در فهرست مازاد جواد نکونام قرار داشتند و از جمع آبی‌پوشان تهرانی جدا خواهند شد. یکی از بازیکنانی که جواد نکونام اعتقاد چندانی به وی ندارد آرمان رمضانی است.(البته سجاد هم شرایط رمضانی را دارد) مهاجم مورد علاقه فرهاد مجیدی که از پرسپولیس به استقلال پیوست در فصل گذشته کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و اغلب اوقات نیمکت‌نشین بود.

جواد نکونام او و چند بازیکن دیگر را در فهرست مازاد استقلال قرار داده و به مدیران باشگاه اعلام کرده که به وجود این بازیکنان نیازی ندارد. این بازیکنان هم که به خوبی از تفکرات نکونام در قبال خود باخبر هستند در تمرینات روزهای اخیر استقلال شرکت نکردند. گفته می‌شود این بازیکنان با تیم‌های دیگر وارد مذاکره شده‌اند مثلاً رمضانی با تیم هوادار و همچنین مس رفسنجان مذاکره کرده است، اما یک مسأله مهمی که در تمام این بازیکنان وجه اشتراک ایجاد می‌کند این است که آنها تا تمامی پول‌شان را از استقلال نگیرند حاضر به جدایی نیستند. این در حالی است که استقلال در شرایط بد اقتصادی به سر می‌برد تا جایی که در فصل نقل و انتقالات از خرید بازیکن عاجز مانده و حتی گفته می‌شود قرار است از تیم‌های پایه خود بازیکن بیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مرتضی مقدم IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    وقتی پول نداره نباید برای بازیکن پشت چشم نازک کنی ،نکونام از الان بفکر بهانه ناکامی احتمالیه که لیستو خالی کنه که بگه بازیکن ندارم با اینکه همین لیستش هم جزو ستا لیست ارزشمنده لیگه
  • سینا IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    تا جایی که در فصل نقل و انتقالات از خرید بازیکن عاجز مانده 😁😁😁😁😁😂😂😂😂
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    مطالباتشون نباید پرداخت بشه حتی مس رفسنجان یا هر باشگاه دیگه‌ای که بازیکنمونو میخواد باید جداگانه هزینه کنه و مبلغی بالای ۷ یا ۸ میلیارد برای هر بازیکن پول رضایت‌نامه بده تا اینجوری حداقل یه ۱۵ میلیاردی از هزینه باشگاه کم بشه آرمان رمضانی یا سجاد شهباززاده یا ارسلان مطهری اصلا عددی نیستند که بخوان واسه باشگاه تعیین تکلیف کنن ببینین تیم نوظهور هوادار واسه یه خالدآبادی جوجه دروازه‌بان فقط ۱۰ میلیارد پول رضایت‌نامه میخواد یا شارلروا ۵۰ میلیارد واسه حسین زاده یا الاهلی ۲۰۰ میلیارد واسه قائدی! استقلال به هیچ بازیکن تحت قراردادی نباید مفت و مجانی اجازه رفتن بده توی این وانفسای بی‌پولی بازیکن باید از ۴۰ یا ۵۰ درصد قرارداد سال قبلش بگذره ضمنا باشگاه مقصد هم باید حداقل مبلغی بین ۷ تا ۱۲ میلیارد برای رضایت‌نامه هزینه کنه وگرنه به هیچ بازیکنی اجازه رفتن نباید داد حتی سعید مهری! حتی علیرضا رضایی! اگه این دو تا نمیخواستن بازی کنن یه فرغون یا وانت پراید کرایه میکردم اول علی قزوینی رو جلوی ۴ پیامبر مینداختم پایین بعد مهری رو تو دروازه تهران تبریز ول میکردم پیاده برگرده میانه!
  • سینا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    کسانی که همش فکر انتقام و تنش و هوچی گری هستند از مربی تا بازیکن باید هم عاجز بمونن تو فینال حذفی به جای اینکه فکر بردن باشن ، فکر انتقام و نحوه خوشحالی بعد از گل بودن که چطور بیرانوند رو مثلا بسوزونن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی