نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
۰ |
۲
خداحافظی یک باشگاه خصوصی دیگر با فوتبال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دیگر از باشگاه‌های خصوصی فوتبال کشور با عرصه تیمداری خداحافظی کرد.

ون پارس یکی از تیم‌های نام آشنا در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور تصمیم به خداحافظی با فوتبال گرفته است. امتیاز این تیم به تیم دسته دومی آریو اسلامشهر واگذارشده است و در فصل جدید به جای ون پارس شاهد حضور تیم آریو اسلامشهر در لیگ یک خواهیم بود. فعالیت‌های تیم ون پارس هم در فوتبال به حضور تیم‌های پایه در لیگ‌های پایه محدود خواهد شد.

این اولین خداحافظی بخش خصوصی با فوتبال نبوده آخرین هم نخواهد بود. دلیل هم این است که فوتبال برای بخش خصوصی تنها هزینه است، چرا که راه‌های درآمدزایی در فوتبال ایران مسدود است.

احمد تحسیری مالک و مدیرعامل باشگاه ون پارس اصفهان این خبر را تایید کرد و گفت: «در مقاطعی از فصل مجبور شدم جهت تزریق مالی به باشگاه با اعتباری که پیش دوستانم دارم از آنها قرض بگیرم و این موضوع کارخانه اصلی ما را تحت الشعاع قرار داده بوده و کارگران بیکار شده بودند و من بایستی به آنها حقوق پرداخت می‌کردم؛ از طرفی یک سری رفتارها و اتفاقات شبهه برانگیز در لیگ یک و اشتباهات داوری که در طول فصل ما را اذیت کرد سبب شد که نسبت به تیمداری دلسرد شویم؛ چه دلیلی وجود دارد که یک تیم ۷ و تیم دیگری ۶ امتیاز از داوری‌ها سود ببرد و در سوی دیگر به مانند بازی رفت استقلال خوزستان پنالتی‌ای گرفته شود که در هیچ جای دنیا چنین اعلام خطای پنالتی وجود نداشته و ندیده‌ایم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی