نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
۰ |
۰
هر روز من را می‌کُشید و حالا دنبال مصاحبه هستید؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سادیو مانه مهاجم سنگالی بایرن از دست شایعات کلافه شده است.

سادیو مانه  از اینکه اخبار و شایعات زیادی در مورد آینده او در رسانه‌های آلمانی منتشر می شود عصبانی است و به این موضوع واکنش نشان داده است.

مانه سنگالی که فصل گذشته از لیورپول به بایرن پیوست، نتوانست در این تیم تاثیرگذار باشد و جای خالی بازیکنی چون روبرت لواندوفسکی را در این تیم پر کند. به همین دلیل در ماه‌های اخیر همواره گزارش‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه به پایان همکاری با او منتشر شده است.

برخی رسانه‌های آلمانی مدعی هستند ملی پوش سنگالی ابتدا قصد داشت در بایرن بماند و برای جایگاهش در این تیم بجنگد اما حالا با اصرار باشگاه برای جدایی او، او اکنون به فکر جدایی است. برترین بازیکن سال آفریقا اکنون آماده گفتگو در مورد پیشنهادات از باشگاه‌های عربستان سعودی است و طبق گزارش‌ها، النصر، همان باشگاهی که کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کند، برای جذب او تلاش می‌کند. مانه اما در میکسدزون ورزشگاه آلیانتس آرنا به سوالی درباره آینده خود در بایرن پاسخی صریح به یک روزنامه نگار داد و مدعی شد که با او ناعادلانه رفتار شده است. او در پاسخ به خبرنگاری که با او قصد مصاحبه داشت، گفت: «شما هر روز من را می‌کُشید و اکنون می‌خواهید مصاحبه کنید!»

مانه همراه بازیکنان بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی قهرمان بوندسلیگا، در مراسم معارفه تیم فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ حضور داشت اما آینده نامشخصی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی