نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
وزارت ورزش از یک دونده تا کشتی‌گیر معروف/ بعد از سجادی پای علیرضا دبیر در میان است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با کناره‌گیری حمید سجادی از وزارت ورزش حالا انتخاب جانشین او به یکی از مهم‌ترین سوالات مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تبدیل شده است.

حمید سجادی که از مدت‌ها قبل بحث‌های زیادی پیرامون استیضاحش توسط مجلس مطرح شده بود، تصمیم به کناره گیری گرفت و استعفا داد تا وزارت ورزش در دولت ابراهیم رئیسی هم مانند کابینه حسن روحانی دستخوش تغییر شود.

دقایقی پس از کناره‌گیری حمید سجادی این شایعه در وزارت ورزش مطرح شد که احتمالاً محسن منصوری یکی از کاندیداهای جدی برای احراز سمت وزارت ورزش تا زمان انتخاب وزیر جدید خواهد بود. منصوری در حال حاضر معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری محسوب می‌شود.

به موازات همین مسئله شایعه دیگری هم در محافل ورزشی شنیده می‌شود. هرچند علیرضا دبیر به عنوان رئیس جدید فدراسیون کشتی انتخاب شده اما این بحث مطرح است که احتمال دارد دبیر پس از پایان بازی‌های آسیایی که مهر ماه خاتمه پیدا می‌کند، ارتقای مقام پیدا کرده و به عنوان وزیر ورزش به مجلس معرفی شود. اتفاقی که اگر رخ بدهد عملاً باعث خوشحالی حجت کریمی مدیرعامل سابق استقلال می‌شود چون این دو نفر رابطه بسیار خوبی با هم دارند و کریمی حتی در مقطعی از دوره ریاست دبیر، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد هم محسوب می‌شد.

بدون شک مدیران عامل هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال حاضر می‌خواهند بدانند چه کسی وزیر جدید ورزش خواهد شد چون وضعیت هر دو باشگاه به مرد شماره  یک ساختمان خیابان سئول گره خورده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • عدالت IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    میدونست برکنارش میکنن خودش استعفا داد
  • شهروز IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    من نیما نکیسا رو پیشنهاد می‌کنم !
  • علی CA ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    یک بار هم در تاریخ وزیر ورزش را به کارشناسان خبره ورزشی بسپارید. بنظر من آقایان خسرو والی زاده . عادل فردوسی‌پور. علی دایی . امیر رضا خادم . لیاقت این منصب را دارند
  • کارزان IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    دبیر نباید کشتی رو ول کنه
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    استقلالیا علی الحساب از همین الان یه تجمع جلو وزارت برگزار کنید- چون برای شما فرقی نداره کی وزیر بشه، در هر صورت میگید وزیر پرسپولیسیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی