دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
۰ |
۰
دروازه‌بان معروف ستاره موسیقی و مربی زومبا شد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق بارسلونا بعد از بازنشتگی به سراغ موسیقی رفت و چندین جوایز به دست آورد و حالا به سراغ تدریس زومبا رفته است.

ژوزه مانوئل پینتو، ستاره سابق بارسلونا، همه چیز را در فوتبال به دست آورد اما پس از بازنشستگی مسیر کاملاً متفاوتی را پیش گرفته است. پینتو شش سال را در بارسا گذراند و در آنجا به عنوان ذخیره ویکتور والدس بازی کرد و در سال ۲۰۱۴ پس از کسب چندین جام بازنشسته شد، مانند سه‌گانه در سال ۲۰۰۹ تحت هدایت پپ گواردیولا.

این بازیکن ۴۷ ساله دیگر بخشی از فوتبال نیست و سراغ یکی دیگر از علایق خود یعنی موسیقی رفته است. این مرد اسپانیایی اولین بار در سال ۲۰۰۰ شرکت ضبط موسیقی خود را به نام Wahin Makinacioes تأسیس کرد، اما تا شش سال هیچ موسیقی منتشر نکرد. پینتو پس از بازنشستگی از بخشی از درآمدهای دوران فوتبالش استفاده کرد تا برای خود یک استودیوی موسیقی در زادگاهش سانتا ماریا در جنوب غربی اسپانیا بسازد. دروازه‌بان سابق نام «واهین» را برگزید و دو آهنگ او در موسیقی متن فیلم‌های پرفروش هالیوود استفاده شد.

«پاپی پاپی» در Ride Along ۲، کمدی با آیس کیوب و کوین هارت، نواخته شد که ۱۲۵ میلیون دلار (۹۷ میلیون پوند) در باکس آفیس فروخت. سپس در سال ۲۰۱۷، La Habana در یک صحنه کلیدی از The Fate of the Furious با بازی وین دیزل، دواین جانسون و جیسون استاتهام ظاهر شد که بیش از ۱ میلیارد دلار (۷۷۹ میلیون پوند) در سراسر جهان به دست آورد.

آهنگ پینتو چنان محبوبیتی پیدا کرد که به ۱۰ آهنگ برتر جدول بیلبورد رسید و در سرتاسر آمریکای لاتین فروخته شد. ستاره سابق بارسلونا چنان موفقیتی را تجربه کرد که به خاطر کارش در آلبوم نینا پاستوری، ستاره موسیقی پاپ اسپانیایی، جایزه آندلس، که یک گرمی لاتین است، را نیز دریافت کرد.

و حالا بازیکن سابق رئال بتیس و سلتاویگو جنبه دیگری از اشتیاقش به موسیقی را جستجو می‌کند. او اکنون برای دانش‌آموزان مشتاق کلاس‌های زومبا برگزار می‌کند. تعجب‌آور نیست زیرا او ثابت کرده که در مورد ریتم‌ها مهارت دارد.

دروازه‌بان معروف ستاره موسیقی و مربی زومبا شد!

دروازه‌بان معروف ستاره موسیقی و مربی زومبا شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی