شیطنت یک ایجنت ایرانی بمب پرسپولیس را خنثی کرد!/ چگونه باشگاه دانمارکی عزت‌اللهی از ۳۰۰هزار دلار به یک‌میلیون دلار پرید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبردار شدیم شیطنت و کارشکنی یک ایجنت ایرانی باعث شد بمب نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس خنثی شود!

مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای نخست فعالیت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و بعد از اعلام نیاز یحیی گل‌محمدی به تقویت تیم‌شان در پست هافبک به دنبال جذب عزت‌اللهی بودند. همین مسئله باعث شد تا رایزنی‌های اولیه در این‌باره شکل گیرد که در آن مقطع، مدیران باشگاه وایله کلوب با دریافت ۳۰۰ هزار یورو برای صدور رضایت‌نامه عزت‌اللهی چراغ سبز خود را نشان می‌دادند و حتی گفته می‌شد که احتمال صدور رضایت‌نامه سعید عزت‌اللهی در ازای دریافت ۲۰۰ هزار یورو هم وجود دارد!

سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی نتوانستند مذاکرات را به سرانجام برسانند که در روزهای گذشته نرخ رضایت‌نامه سعید عزت‌اللهی بعد از آن‌که تیم‌های استقلال و سپاهان هم خواهان جذب او شدند، رشدی تصاعدی و غیرمنتظره داشت؛ به‌طوری‌که حالا مسئولان باشگاه دانمارکی به دنبال آن هستند تا در ازای یک میلیون یورو رضایت‌نامه ستاره تیم‌شان را صادر کنند و همین مسئله باعث شده تا راه انتقال عزت‌اللهی به فوتبال ایران تقریبا مسدود شود.

گفته می‌شود در این میان پای یک ایجنت ایرانی وسط بوده است؛ دلالی بانفوذ که تلاش کرد خودش با باشگاه دانمارکی وارد مذاکره شده و به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس برای خرید سعید عزت‌اللهی جلو برود اما با مخالفت رضا درویش تیرش به سنگ خورد!

شنیدیم همین آقای دلال با شیطنت به دانمارکی‌ها راپورت داده که وضع مالی باشگاه پرسپولیس خیلی خوب است و بهتر است شما به زیر یک میلیون دلار برای صدور رضایتنامه سعید عزت‌اللهی رضایت ندهید! این درحالی است که روح سعید عزت‌اللهی هم از این ماجرا بی‌خبر بوده و اصلا شناختی از این دلال ایرانی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • احمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    لطفا اگه میدونید کیه اسم دلالو بزارید تا همه باهاش آشنا بشن .
    • افشین دست کج IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      یحیی و افشین خان
  • بایسیکل ران IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    والا همه میدونن این آقا کسی نیست به جز امیر هوشنگ سعادتی بانفوذترین ایجنت ایرانی و ایجنت خیلی از بازیکن هایی که هر فصل سرتیتر اخبار نقل و انتقالاتن و با سابقه بازی برای سپاهان!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی