نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تهدید جدید بازیکنان استقلال: اگر پول نرسد به آبادان هم نمی‌رویم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعتصاب بازیکنان استقلال علاوه بر اینکه تمرین روز دوشنبه استقلال را تحت تاثیر قرار داد به سه‌شنبه هم کشیده شد.

استقلالی‌ها صبح سه‌شنبه هم تمرین نکردند تا ماجراهایشان همچنان ادامه پیدا کند و داستان به سوژه مهمی برای رسانه‌ها تبدیل شود. بازیکنان استقلال صبح سه‌شنبه هم حاضر به تمرین نشدند و تاکید داشتند تا وقتی کادر مدیریتی باشگاه فکری به حال مشکلات نکند و مطالبات آنها را نپردازد، دلیلی ندارد وارد زمین چمن شوند.

نکته جالب توجه اینکه گروهی از آنها ظهر سه شنبه مدعی بودند اگر قرار باشد شرایط همینطوری پیش برود و مدیران باشگاه از در لجبازی وارد شوند، آنها حتی تا قیمت اینکه به آبادان سفر نکنند و در هفته اول به میدان نروند هم کوتاه نخواهند آمد چون اگر تیم نتیجه نگیرد، کسی این روزها را نمی‌بیند و بازیکنان را مسئول ناکامی تلقی می‌کنند به همین خاطر بهتر است حالا سفت و سخت بر مواضع خود بمانند تا همه مردم بدانند چه اتفاقاتی برای استقلال به وقوع پیوسته و کادر مدیریتی باشگاه هرچه سریع‌تر تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند.بازیکنان استقلال همچنین  مدعی بودند پرسپولیس و یحیی گل محمدی هرکس را که دوست داشت، خرید اما جوادنکونام باید نگران جدایی مهره های کلیدی خودش باشد و حرص بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ابی IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    دمتون گرم هوادار حمایت میکنه ما تیم ضعیف نمی خوایم
    • ... IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      به قول آقای کاووسی دوگوله رو به کار بنداز. از کی و از چی حمایت میکنی!! از یه مشت بازیکن پولکی ۳۰ میلیاردی. خدا عقلت بده.
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    نتیجه کارکشته بازی و ننه ایمیلی بودن
  • ناشناس IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خدا ازت نگذره آجورلو برای بلبشوی که در استقلال درست کردی وقتی در برنامه برتر اومدی و گفتی سه برابر به سرمربی و ....پرداخت کردم فهمیدم چه بلایی سر استقلال آوردی بازیکنان استقلال الان در یک برهه سخت و حساس قرار گرفتید شما در مقابل بازی کردن پول می گیرید الان استقلال بخاطر بی تدبیری آجورلو بی پول شده اما پول جذب بشه مطالبات بهتون پرداخت میشه اما با این وضعیت که درست کردید و حاشیه و تنش بمانند کشوری می مونید که بلحاظ نبودن ثبات و امنیت توش سرمایه گذاری نمی کنن با این کاراتون ثبات رو از تیم گرفتید و ارزش باشگاه و تیم رو پایین می آرید بعلت بی ثباتی هم اگر بخوان قراردادهای مالی بسته بشه دوری کنن الان باید عیار خودتون رو نشون بدید در کنار هم باشید بهتره یا به این شکل نقل مجالس بشید و بازیکنان هم برای اومدن به تیم بزرگ استقلال ناز بکنن از ما گفتن بود هوادار مظلوم استقلال بدون دریافت پول و با هزار مشکلات و بدبختی به پای شماها نشسته الان چن میلیارد گرفتید و چن ملیاردتون مونده با تعصب و غیرت به کارتون ادامه بدید و الگو بشید برای جوانهایی که تازه اومدن به استقلال و خطیر هم باید بدنبال پول باشه
  • هفته‌ای یه روز آدم باشید: IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    منحل کنید این تیم پولکی رو. حالمون دیگه به هم میخوره از شنیدن اسم این تیم. شما رو چه به لیگ برتر. ۹۰ درصد خبرهای ورزشی مربوط به شما و مشکلات شماست. مگه ملوان و پیکان مشکل ندارن. مگه صنعت نفت مشکل نداره. یه سره در حال چوس ناله‌اید. چرا عالم و آدم باید بفهمن که شما مشکل دارید. چرا انقد پول پول میکنید. مگه شما عاشق رنگ آبی نیستین. کو تعصبتون به رنگ آبی. ۵۰ درصد طلبتونو ببخشید به عشق استقلال. اگه مشکلتون قابل حل نیست راهش انحلاله. اعلام ورشکستگی کنید و تمام. همه میدونن که قصدتون از اعتصاب چیه. باز برای بیت‌المال نقشه کشیدین. کور خوندین. دیگه از کمک دولتی خبری نیست. کاری کردین که هیچ اسپانسری حاضر نیست باهاتون قرارداد ببنده. چرا از همه طلبکارید. چرا برای همه میخوایین تعیین تکلیف کنید. شما نمیتونید برای کارفرما شرط و شروط بذارید. یاد بگیرید این چیزا رو. یه کم حرفه‌ای باشید. یه کم منطقی باشید. یه کم آدم باشید. یه کم خوددار باشید. انقده به دردنخور و نازنازی نباشید. انقد سوسول نباشید. با سیلی صورتتونو سرخ کنید. حداقل هفته‌ای یه روز آدم باشید. خدا رو شکر آجورلو که نرفته کانادا. ازش شکایت کنید.
  • حاج فتوالله IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    دیشب تو ی برنامه ورزشی شبکه خبر مدیر عامل مس رفسنجان میگفت قانون سقف بودجه رو گذاشتن تا ی تیم صنعتی قهرمان‌ بشه
  • محمود IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    شک نکنید تیم به آبادان می‌ره. یه مقدار پول میده تا آروم بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی