نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
آقای خطیر! عوض قهرمانی استقلال وعده چهاردهمی می‌دهید؟/ فوتبال حرفه‌ای پول می‌خواهد نه وعده و وعید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: کسی که بخواهد در فوتبال حرفه‌ایِ مدلِ ایرانی قانون را رعایت کند قطعاً به تیم و هوادارانش لطمه می‌زند هرچند که ما هم دوست داریم قانون رعایت شود، اما...

اکبر کارگر جم، بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره صحبت‌های تازه مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: اینکه مدیرعامل باشگاه در کانال رسمی باشگاه می‌گوید من به مقام چهاردهمی با نکونام هم راضی‌ام و از او حمایت می‌کنم خیلی خوب است. باز هم جای شکرش باقی است که آقای خطیر نگفته به سقوط به دسته پایین‌تر راضی است!

وی افزود: شرایط در باشگاه استقلال به گونه‌ای شده که حالا مدیر باشگاه به جای وعده قهرمانی وعده مکان چهاردهم جدولی را می‌دهد! جایی که فقط یک تار مو با سقوط فاصله دارد.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: خیلی خوب است استقلال مدیری داشته باشد که اهل قانون باشد، قانون را رعایت کند و نخواهد روی آن پا بگذارد اما زمانی که رقبا چنین شرایطی را رعایت نمی‌کنند چطور می‌توان با این وضعیت در این چرخ رقابت با دیگران جنگید؟ چطور می‌توان در فوتبال حرفه‌ای بدون پول کار کرد؟ همه دوست دارند به اندازه پول بدهند اما وقتی دیگران رعایت نمی‌کنند مشکل باید از بالا حل شود.

کارگر جم تاکید کرد: وقتی متولی امر و آنها که رُکن اصلی فوتبال هستند کاری به کار کسی ندارند و اجازه می‌دهند هر کسی کار خودش را انجام بدهد انتظاری غیر از این هم وجود نخواهد داشت. در چنین شرایطی تنها قوانین بازدارنده است که می‌تواند جلوی تخلف را بگیرد که آنها را هم فقط داریم ولی کو ارادۀ اجرا؟

آقای خطیر! عوض قهرمانی استقلال وعده چهاردهمی می‌دهید؟/ فوتبال حرفه‌ای پول می‌خواهد نه وعده و وعید!

وی تصریح کرد: اما واقعاً آیا در فوتبال حرفه‌ای باید بحث سقف قرارداد وجود داشته باشد؟ به طور کلی فوتبال حرفه‌ای، یعنی فوتبالِ پولی! جایی که پول باشد همه چیز حرفه‌ای انجام می‌شود. از امکانات اولیه مثل زمین بگیرید تا آخرش. فوتبال با وعده و وعید حرفه‌ای نمی‌شود. بازیکنان استقلال می‌گویند ما ۷ ماه است پولی دریافت نکرده‌ایم...! این که نشد فوتبال حرفه‌ای. حالا شما از برنامه سه ساله حرف می‌زنید!

فوتبالیست قدیمی استقلال اضافه کرد: خیلی خوب است که ما از سرمربی تیم با برنامه سه ساله حمایت کنیم اما آیا خود مدیر باشگاه استقلال مطمئن است که تا سه ماه دیگر روی این صندلی نشسته است؟ در فوتبالی که مدیرعامل تیم قهرمان، ساعت ۱۱ شب برکنار می‌شود و یک شبه جایش را به فتح الله زاده می‌دهد چه کسی می‌تواند ضمانت بدهد که مدیر فعلی باشگاه استقلال تا ۳ سال آینده در این باشگاه حضور داشته باشد؟

کارگرجم اضافه کرد: ما از خدایمان است که چنین اتفاقی رخ بدهد اما یک نمونه مثال بزنید تا بگوییم حرفتان درست است. آن هم در باشگاهی که تقریباً هر ۴ سال یک بار با تغییر در دولت‌ها وزرای تازه وارد تصمیمات جدیدی برای باشگاه استقلال می‌گیرند.

وی در پایان تاکید کرد: خدا به داد استقلال و هوادارانش برسد. با این شرایط اوضاع تیم استقلال به هیچ وجه رو به اتفاقات خوبی نمی‌رود. تنها چیزی که می‌تواند باعث دلخوشی این مردم در چنین شرایط بد اقتصادی باشد همین تیم است که آن نیز حالا دیگر تمریناتش هم تعطیل شده! خدا به داد این مردم و هواداران برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    والا اگه ده تا چاه نفت هم بدن به کیسه بازم میگن کمه!!! چقدر پول میخواید شما؟؟😂😂😂😂 بیت المال را خالی کردید بازم میگید پول؟؟؟ رو را برم☺️☺️☺️
  • ساری IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    ما هواداران بخاطر تعطیلی تمرینات از بازیکنان تشکر می کنیم دیگه حداقل حرص و جوش نمی خوریم بزارید تیم منحل بشه
  • لونگ IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خطیر برای رسیدن به مدارج بالای مدیریتی میخواد استقلال را قربانی خودش بکنه.برای خوش خدمتی به حاکمین استقلال ستیز
  • فوتبال تفریحه IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    آقای خطیر استقلال را به اندازه وجودتان کوچک نکنید.آقای سعادتمند گفتن با اسپانسر ۳۰۰میلیاردی نقد به استقلال میاد.چرا شمارا برا مدیریت انتخاب کردن...؟ دوست ندارن استقلال پولدار و موفق باشد؟؟!
  • حنیف IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    آقای مثلا پیشکسوت چراحتما استقلال باید قهرمان بشه ؟؟ الان سالهاست منچستر یا دورتموند آث میلان قهرمان نمیشن باید منحل بشن ؟؟ این چه افکار احمقانه وجاه طلبانه ایست که خیلی ها دارند آقای خطیر گفته حتی اگه چهاردهم بشیم ازتیم وکادرفنی حمایت میکنم این کجاش غلطه؟؟ شما میگید فوتبال حرفه ای پول میخواد ، بسم الله پول بدید شماها که قبلا گرفتید خوردید ازقبل این تیم به همه چیز رسیدید حالا کمک کنید فقط کنارگود حاشیه درست میکنید واسترس به تیم وارد میکنید لیگ قبلی که استقلال قهرمان شد حکومتی بود ؟؟ بایرمونیخ هرسال قهرمان آلمانه حکومتیه؟؟ من سیتی رئال بارسا همه حکومتی هستند؟؟ زشته این حرفهای ابلهانه بافته مشتی بی عرضه ی لی لیاقته وگرنه استقلال باشگاه بزرگیه که دست مشتی بچه و بی فکره وگرنه ده ها بارقهرمان شده حتما همه حکومتی یا رانتی بوده ؟؟ بس کنید واز آقای خطیر ونکونام حمایت کنید حتی مالی کمک کنید ، مهدی فنونی زاده ومحمدنوری تیلیاردرند دیناری به باشگاه کمک نمیکنند فقط حرف مفت میزنند ، رقبا درتلاش و تمرینند شماها به سروکله ی هم میزنید افسوس
  • اکبرمعراجی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    زنده باد آقای اکبر کارگر جم... آقای خطیر شرم کن و به این فکر کن که تو مدیر تیم استقلال پرافتخارترین تیم ایران هستی...کاش کمی منصف بودی جناب خطیر...
  • جهان US ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    تمام هوفشان تضعیف تاج کبیر آسیا است تا تیم محبوبشان به افتخار برسد اما وقتی بارها ثابت شد در آسیا تنها نام تاج کبیر آسیا است که میدرخشد و تنها این تیم توانایی و سابقه قهرمانی آسیا را دارد کلنگ به دست به جان تاج افتاده اند.کوتوله ها وقتی خودشان نمی‌توانند رشد کنند و بزرگ شوند کمر به تخریب بزرگان می‌بندند.آقای مدیر خصوصی سازی که روزی پنج بار از پنج شبکه درمورد تخلفات فتح الله زاده و آجرلو می‌گفت وعده دادگاه میداد الان کجاست؟وقتی به هدفش یعنی زمین زدن تاج در لیگ گذشته رسید روزه سکوت گرفته و شادمانه تنها تماشا میکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی