نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پرسپولیس باز هم مدعی اول قهرمانی است/ حریفان ما برای دومی و سومی رقابت کنند/ پرسپولیس نباید آل‌کثیر را از دست می‌داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته انتظارات از این تیم بالاست.

ابراهیم اسدی در گفتگو با خبرورزشی در خصوص شرایط پرسپولیس برای فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه اسکلت کلی تیم تغییر چندانی نکرده است. در چند پست هم بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. آنهایی هم که تازه به پرسپولیس آمده‌اند بازیکنان با کیفیتی هستند. مثلا کنعانی زادگان خودش یک صخره است و در دفاع بی نظیر بازی می‌کند. به نظر من کسی که می‌خواهد به پرسپولیس بیاید باید جاه طلب باشد تا بتواند بیشتر پیشرفت کند. تنها موردی که در پرسپولیس می‌بینم عدم جذب مهاجم شش دانگ و گلزن است. پرسپولیس در فصل قبل نیز این مشکل را داشت و با توجه به جدایی آل کثیر باید دو مهاجم گلزن به جمع سرخپوشان اضافه شود.

اسدی در خصوص جدایی آل کثیر از پرسپولیس و پیوستن به سپاهان گفت: عیسی بازیکن خوبی است و در دربی گل  بسیار مهمی زد این سه امتیاز برای قهرمانی پرسپولیس مهم بود و قیمت عیسی بالا رفت. به نظر من پرسپولیس باید او را نگه می‌داشت چراکه در بازی‌های حساس توان گلزنی را نشان داده بود.

کاپیتان سابق سرخپوشان درباره جذب مهاجمان خارجی نیز خاطر نشان کرد: همه ما پرسپولیسی‌ها انتظار داریم بازیکنان خارجی با کیفیتی به تیم پرسپولیس اضافه شوند. لئاندرو پریرا و بازیکنانی از این دست کارایی لازم را ندارند و نشان داد بازیکن بی کیفیتی است. او فقط متولد برزیل بود و فوتبالش از لیگ یک ایران هم پایین تر بود. باید مهاجمی را جذب کنیم که دو برابر مهاجم داخلی گل بزند نه اینکه در نیم فصل فقط یک گل بزند.

اسدی در پایان گفت: با توجه به قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته انتظارات از این تیم بالاست ولی تیم گل محمدی در عمل نشان داده یک تیم متحد و حرفه ای است. با این وجود فکر می‌کنم پرسپولیس باز هم مدعی اول قهرمانی است و قهرمانی برای پرسپولیسی‌ها عادت شده است. تیم‌های دیگر مدعی برای عنوان دومی و سومی رقابت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایاک IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    اینو که همه محل می دونند! ما همیشه میگیم اول لیگ یک جام به لنگ بدین بقیه هم یه جام دیگه
    • رضا IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      تراکتورسپاهاهان به اندازه کل لیگ پول خرج کردن پس حرف مفت نزن
  • حميد کلاش IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    امسال تراکتور سپاهان شانس اول قهرماني تيمهاي استقلال پرسپوليس احترام براشون قاﺋل هستم بايد براي سومي بجنگن چون امسال ليگ جذابي داريم اگه داوري بذاره
  • مهدیار IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    چون ابراهیم اسدی اجازه تیمهای مدعی برای دومی و سومی رقابت میکنند.
  • Gaber IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    بهتره پیشکسوتان از گذشته ها زود عبور کنند و عیسی را از یاد ببرند .فضای پرسپولیس بقدری بالاست و با نظم شده با تشکر از یحیی که رفته ها نمی‌توانند جایی در تیم فعلی داشته باشند و باید از یاد برد . بهتره برای موفقیت پرسپولیس مدیریت کادر فنی و کل باشگاه را حامی و به روزهای خوب امیدوار باشیم تیم پرسپولیس آبروی نود و هشت درصد مردم ایران و فوتبال دوستان ایرانی هست که طبیعی هست که از بالا و پایین و از یمین و بسیار حمایت بشه تا دوباره با شش گل شخصیتمان فرو نریزه . تعدادی هم که دشمنی و غلغلک میدن زیاد جای در میدان فوتبال ندارند که خود بخود خودشان خاموش می‌شوند .لطفا یحیی را با گذشته ها روبرو نکنیم بازیکنان فعلی اگر نبودند عیسی آل کثیر همچنان در جنوب گمنام باقی میماند و هنوز پایش را عمل نکرده بود. خوابهای خوشی برایش آرزو دارم
  • ابراهیم IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    کاش فدراسیون یه کاپ درست میکرد برای ما طوفان سرخ و دیگه تو لیگ به بچه ها زحمت نمیدادیم .دیگران برای اول بودنش بجنگند .کشور مال خودمون هست .رقابت سالم را بیخیالش .
  • دین محمد US ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    من هم موافقم باید آلکثیر فراموش بشه پرسپولیس یک باشگاه بزرگی است و به آلکثیر اصلا نیاز نداره دقت کردین پیامهای استقلالی ها اینقدر تکراری شدن و بی خاصیت فقط گیر دادن به قهرمانی های پرسپولیس میگن دولت پرسپولیس رو قهرمان می‌کنه شما استقلالی ها اگه روزی هزار بار همین حرف رو بزنی از پرسپولیس بزرگ و هوادارای محترمشون هیچی کم نمیشه
  • دین محمد US ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    آقا رضا یاک اینو هم همه میدونن که کیسه هر سال وسط جدول هست
  • حسن IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    بله،،درست میگه،،قهرمانی را فدراسیون وداوران هرسال میدهند پرسپولیس،،تعجب ندار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی