نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حمله حسن روشن به خطیر و مدیرعامل‌های سابق استقلال؛ از این به بعد دیگر پیشکسوت نخواهیم داشت!/ ۳۰ سال پیش با الاهلی بازی کردیم ولی...
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جلسه اعضای شرکت پیشکسوتان استقلال امروز با حضور بازیکنان اسبق این باشگاه و بدون حضور سرپرست مدیرعاملی و جواد نکونام برگزار شد.

بعد از ظهر امروز جلسه شرکت پیشکسوت باشگاه استقلال تهران برگزار شد. در این جلسه به میزبانی هتل المپیک علی جباری، حسن روشن، بهتاش فریبا، نصرالله عبداللهی، کاظم اولیایی، ستار همدانی، علی نظری جویباری، و برخی دیگر از پیشکسوتان این باشگاه حضور داشتند.

قرار بود این جلسه با حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم و علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه برگزار شود. نکونام در تمرین حضور داشت و به دلیل همزمان جلسه تمرینی در این نشست حضور نداشت اما دلیل غیبت خطیر نامشخص بود.

در این جلسه پیشکسوتان باشگاه تلاش داشتند تا به دنبال همفکری و ارائه راهکاری به باشگاه و مدیرانش باشند و حمایت خود را اعلام دارند تا آبی پوشان در این روزها شرایط بهتری بدست آورند اما مدیرعامل و سرمربی استقلال به جلسه نیامدند.

در فاصله کمتر از دو هفته مانده تا شروع فصل جدید آبی‌ها در نقل و انتقالات عملکرد موفقی نداشته‌اند و در جدیدترین اقدام هم بازیکنان دست به اعتصاب زدند تا در تمرینات شرکت نکنند.

حسن روشن به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال در این جلسه سخنرانی کرد. روشن در جریان این جلسه گفت: الان اگر من به عنوان پیشکسوت می‌خواهم به باشگاه کمک کنم آقای خطیر باید به اینجا بیایند و ما پیشکسوتان را به تمرین ببرند. من به همه مدیران عامل گفتم که وقتی شما بیکار می‌شوید چرا آدم خوبی می‌شوید و وقتی سرکار هستید اصلا ما را نمی‌شناسید؟ چطور پیشکسوتان نباید سر تمرین حضور پیدا کنیم؟ ما ۳۰ سال پیش الاهلی بازی کردیم هر موقع به اینجا می‌آیند یک ساک پر از لباس می‌آورند. چطور علی جباری و تمام حاضران اینجا نباید حضور داشته باشند؟

روشن ادامه داد: ما از این به بعد دیگر پیشکسوت نخواهیم داشت چون دیگر هر کس یکی دو سال در تیم بازی می‌کند و بعد می‌رود. تمام افرادی که اینجا هستند را با پیشنهادهای بزرگ می‌خواستند اما آن‌ها از استقلال نمی‌رفتند. پیراهن استقلال حداقل ۱۰ میلیارد ارزش دارد. اگر بازیکنی اینجا ۱۵ میلیارد می‌خواهد باید ۵ میلیارد بگیرد. ما این بدبختی‌ها را در استقلال کشیدیم ولی نباید دنبال خطیر باشیم که کارها را درست کنیم. او باید به دنبال علی جباری باشد.

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی همچنین گفت: من نه شغلی می‌خواهم و نه حوصله آن را دارم ولی باید یک جایی در باشگاه داشته باشیم. یک اتاق در باشگاه داریم آقای جباری آنجا هستند. یک اتاق داریم که سه نفر باید ایستاده در آن صحبت کنند و نمی‌توانند بنشینند. ما حداقل ۳۰ پیشکسوت هستیم ما اگر می‌خواهیم جواد قراب را ببینیم نباید به در خانه‌اش برویم، باید در باشگاه همدیگر را ببینیم و یک چای کنار هم بخوریم. پیشکسوت جایگاه خاصی دارد، اصلا این را نمی‌دانند و اینکه ما چه مشکلی داریم.

بر اساس این گزارش، پس از دو سه ساعت، پیشکسوتان استقلال که از آمدن خطیر و نکونام ناامید شدند، این جلسه را ترک کردند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: نمایندگان بازیکنان استقلال مامور گفت‌وگو با خطیر/ در مذاکرات با مدیران استقلال چه گذشت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۶
  • علی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    حسن روشن توی عمرش یکروز مربیگری نکرده هر مدیرعامل مربی سرپرست آمدند ازشون انتقاد کرده همیشه فکر میکنه از همه بیشتر میفهمه از همه طلبکارتره هرروز میگه من پست نمیخواهم ولی همیشه از نداشتن پول می ناله یکبار یک پست بهش بدن ول کنه همیشه ادعا میکنه بازیکن ۱۸ ساله بیارن استقلال فکر کرده تیم معمولیه که بازیکن درجه ۳ و ۴ بیارن
    • اشکان US ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      آیا ستار همدانی پیشکسوت استقلال حساب میشه!؟ مهدی فنونی زاده شاهین بیانی جواد زرینچه صادق ورمزیار صمد مرفاوی عباس سرخاب عبدالعلی چنگیز پیروز قربانی امیرحسین صادقی پرویز مظلومی طالب‌لو در مورد این اشخاص از چه واژه ای باید استفاده کنیم خواهشاً روی بعضی واژه ها و کلمات دقت کنیم
    • سید صادق IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      تو چند سال هوادار شدی که حسن روشن اسطوره فوتبال کشوره نمیشناسی؟ نکونام که کلا یک سال اس بازی کرده!درد باشگاه هم همینه هواداری کم سن سالی که با چندتا استوری بازیکنان پولکی در جه دو از یه مشت بی خاصیت بت میسازن باور کنید باهشون فسخ کنند هیچ تیمی ورشون نمیداره بازی تو اس باشون رزومه شده!کدومشون ملی پوشن یا بازی کنی که بازی برای تیم دربیاره؟کدوم تیم خارجی میختواشون؟!!
  • رضایاک اصلی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    ۳۰ سال پیش هم شیش تایی شده کیسه؟😅😅
    • پیروزی چی ها IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      فعلا با ۶ دل تون خوش کنید...نیاز نیست ما براتون آرزو کنیم..خدا شما لنگی ها رو همینجوری زمین زده قهرمانی در آسیا تو خواب ببینید😂😂
  • دلسوز فوتبال زده IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    حسن آقا، بزرگ تیم، عزیز ما، برو تیم منحل کن نزار تو لیگ شرکت کنه
  • دلسوز فوتبال زده IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    حسن آقا، بزرگ تیم، عزیز ما، برو تیم منحل کن نزار تو لیگ شرکت کنه
    • اس اس سوبله چوبله IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      استقلال ۸ دهه است که با خیلی چیزها و خیلی آدمها جنگیده تا به امروز رسیده اونایی که میگن انحلال انحلال دارن حرفی رو که مافیای سرخ پیش انداخته تکرار میکنن بدون آنکه بفهمن چی میگن البته عده ای خبرناهار و سایت هستن خوب میفهمن چی میگن و بنام استقلالیا هم کامنت میذارن ، الغرض اون تیمی که باد منحل بشه تیمیه که با جعل و تبانی و فساد و لابی جامهای ناپاک گرفته نه تیم سالم و پاک تامام
    • امیر IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      مگه هنوز منحل نشده
  • علی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    آقاجان مشکل استقلال پوله که نمیتونه بازیکن بخره و بدهکاره، شما پیشکسوتان مثلا چه کمکی در این زمینه می تونید کنید؟ کاری از دستتون بر نمیاد، پس جلسات شما هم فکر نکنم هیچ فایده ای داشته باشه.
  • ناشناس IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    ساپینتو از دستت راحت شد ، تو این گیری ویری که باشگاه استقلال خودش با مشکلات درگیره حداقل وقتی جلسه می زاشتی که نکونام سر تمرین نباشه و با جلسه خطیر با سرمربی تداخل پیدا نکنه لطفا لطفا آقای روشن و سایر پیشکسوتان فقط به تیم روحیه بدید شروع نکنید به کوبیدن تیم و تضعیف روحیه ی بازیکنان
  • , حسن IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    آقای حسن روشن،اسطوره وبزرگ باشگاه استقلاله،هر انتقادی هم که تا الان کرده،بعدا،کاملا درست از کاردراومده،وظیفه استقلالیای واقعی،گوش دادن به دلسوزی‌های ایشان است چون عاشق این تیمه.
  • آبی دل IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    آقای روشن همیشه منتقد همه مربیان و مدیران بوده و تا حالا ندیدیم یک بار موافق باشد
  • جواد IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    یکی دیگر از ناهماهنگی شما اینه که زمانی ‌که تیم جلسه تمرینی دارد ، جلسه میگذارید و توقع دارید که مربی تمرینو رها کند و به جلسه شما بیاد ، اول هماهنگ کنید و بعد جلسه بگذارید .
  • پ مثل پرسپولیس. IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    از قدیم گفتن مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید ،ضمنا حسن آقا با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه استقلال یا همون باج سابق همون زمانی که شما هم بودید عددی نبود وهمون موقع هم با کمک دربار و عوامل شاه خائن سر پا بود یه طوری میگید که انگار مردم سابقه کیسه رو نمی دونن که عامل ساواک بودن همه مدیراش همه شون عوامل دربار بودن تیم هم مال خواهر شاه فاطمه پهلوی بود دیگه بسه همه این چیزها رو می دونن .
  • ابراهیم IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    اقای روشنک شما یه فوتبالیست بودید بازیهاتو کردی ولذت بردی .خواهشن این پیراهن را دیگه نپوش تا بیشتراز این طرفداران را ناراحت نکنی .خیلیها این پیراهن را پوشیدن ولی به همین تیم گل زدند و خندیدند .ولی طرفدارها همیشه بودندند و هستند .
  • کریم IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    اون موقعی که همه چی خوبه پول هست امکانات و سفرهای خارجی و پنت هاوس و مازراتی و... یاد این پیشکسوت ها نمی‌کنند. الان دارن از این بنده خدا ها خرج می‌کنند. وقتی مدیرعامل تیم تو جلسه حضور پیدا نمیکنه بی‌فایده هستش . آقای روشن درست میگن رفتن این عزیزان وتشکیل جلسه وقتی نه مدیرعاملی هست نه سرمربی و نه مسئولین تیم وباشگاه اهانت به خود اینها هست. وقتی خود مدیرعامل و اعضای باشگاه واسه تیم و پیشکسوت ارزش قائل نیستن نمیشه دیگران رو متهم کرد.و اما اون هواداری که گفتی الان پول مشکل تیم رو حل میکنه پیشکسوت ها بدند. برادر من اینها به عشق این پیراهن با هر مبلغی بازی کردن . تو خرج و مخارج خودشون موندن بیارن مثلا ۱۰۰ میلیارد کمک کنند؟؟؟ واقعا با اون جمله جناب روشن موافقم که چندسال دیگه پیشکسوتی در استقلال نیست چون نهایتش بازیشون تو این تیم دو نهایت سه فصل میشه .
  • استقلال ایران IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    ببینید تا زمانی که اتحاد در تیم وجود نداشته باشه و بین پیشکسوتان و مربیان و کادر فنی و مدیریت اختلاف وجود داشته تیم موفق نمیشه.هوادارها هم سرخورده می شن و این خود باعث تفرقه بیشتر میشه.تیم رو همدل کنید.اگه قهرمان نشد.این خط و این هم نشان.رمز موفقیت تیم رقیب فقط در همین نکته است.اتحاد اتحاد رمز موفقیت استقلال.
  • ک. م IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    من یه پرسپولیسی هستم... جواد قراب حسن روشن وامثال علی جباری که شاید خیلی ار دوستان استقلالی ضربا کاشته پشت محوطه ایشان را ندیدند وخیلی استقلالی های دیگر از افتخارات فوتبال ایران هستند وبنده آنهارا از ته دل دوست دارم... وقتی چهره حسن روشن را می‌بینم ویاد اون بازی‌های کلاس بالا شجاعتش در برابر فوتبالیستها ی طراز اول دنیا نوع فوتبالش کیف ولذت میبرم.... افسوس که هواداران جوان پرشور استقلال قدر این بزرگانشا ن را نمیدانند... حیف وصد حیف که بر سر برند استقلال بعضی بازیکنان جوان که موقعیت فعلی را مدیون استقلال هستند چه آوردند... ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی