چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
۷ |
۱
جزئیات جلسه امیدوار کننده نکونام و خطیر در کمپ حجازی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه استقلال جلسه مثبتی با سرمربی تیم برگزار کردند.

 عصر امروز و پس از دلخوری‌های پیش آمده میان کادرفنی و مدیریت باشگاه استقلال، جلسه‌ای با حضور علی خطیر، مدیرعامل باشگاه، فرشید سمیعی، عضو هیئت مدیره آبی‌ها و جواد نکونام برگزار شد و طرفین به بحث و گفتگو پرداختند.

در این جلسه طولانی که چندین ساعت به طول انجامید، نکونام نقطه نظرات و انتظارات خود از مدیریت باشگاه را بیان کرد و مدیریت نیز راهکارهای خود جهت حل مشکلات مالی و جذب بازیکنان جدید را ارائه کرد.

طبق پیگیری‌ها، خروجی جلسه طرفین مثبت بوده و قرار است به‌زودی علی خطیر یا جواد نکونام درخصوص نتایج این نشست و همچنین برنامه‌های باشگاه در آینده به صحبت بپردازند.

استقلال باید در تاریخ جمعه ۱۳ مرداد به مصاف صنعت نفت آبادان برود و مدیریت باشگاه در تلاش است با پرداخت مطالبات بازیکنان، چند مهره جدید را نیز به اسکواد تیم اضافه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تاج کبیر IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    تاسوعای حسینی رو به تمام مظلومان جهان تسلیت عرض می نمایم . خداوندا عشق و محبت و وفاداری به راه حسین مظلوم ، رهبر مظلومان جهان ، رهبر راه آزادی و عدالت را بر دل تمام آزادی خواهان و پاک طینتان جهان بنشان . اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    • رضایاک اصلی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      برای خودت و تیمی که طرفدارشی و هم فکرات و کامنتت متاسفم. از طرف پرسپولیسی ها🌹❤️
  • هومن US ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    جناب خطیر بعد از میل کردن یک عدد هلو فرمودند ، " هلو میوه خوشمزه ای است " ، بعد از چند دقیقه گوش دادن به حرف های نکونام ، دوباره با خوردن چای و شیرینی تجدید قوا کرده فرمودند ، ۱۴ شدن که بازیکن نمی خواهد. شما برو سر کوچه داد بزن ، ۲۰ نفر جمع می شوند ، از هر کدام ۲ میلیون بگیر ، خرج سفر هم در می آید، می رویم آبادان، هلل یو هلیاسه، بعد هم جیب هایشان را با آجیل و پسته پر کردند و جلسه را ترک فرمودند. قبل از رفتن هم اضافه کردند ، من که تا ۳ ماه بعد خودم را نمی دانم ولی در برنامه ۸ ساله من ، صعود قاطع از دسته ۳ به دسته دو پیش بینی شده.
  • تاج سر فوتبال ایران IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    امروز وقتی جلسه بزرگان و پیشکسوتان استقلال رو با اعضای هیدت مدیره جدید دیدم خیلی خوشحال شدم وقتی عمونصی ، بهتاش خان، استاد جوادقراب ، سلطان علی جباری و عموحسن روشن و مدیران دلسوزی مثل آقای اولیایی و آقای جویباری و.... پای کار بیان دل هواداران هم قرص و محکم میشه استقلال اول خدا بعد پیشکسوتان بزرگ و هواداران رو داره و این دو باید دست در دست هم با ایمان و امید پشت سر تیم باشن حق نگهدارتون
  • اریایی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    چقدر ساده اینها نشستن برنامه های حقه بازی وشوهای ننه ما غریبیم و کلکهاشون مثل اعتصاب و مصاحبه هاشونو و جمع کردن چندتا مثلا هوادار و ....مرور میکنندگه ببینند تاحالا با این ترفندها چقدر مسئولین ورزش ولیگ و ......فریب داده اند وچقدر کاسب بوده اند...نا نکوناز ...نازمیکنه هنوز بدان به مبلغ موردنیازنرسیده .خخخخخخخخخخ کیسه دوستان.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی