استقلال بی‌صاحب‌تر از همیشه!/ وزارت ورزش و جوانان یا وزارت امور اقتصاد و دارایی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۴ روز از اعتصاب بازیکنان استقلال می‌گذرد اما تا به امروز نه وزارت امور اقتصاد و دارایی به این تعطیلی واکنش نشان داده است و نه وزارت ورزش و جوانان!

در معرفی به کنفدراسیون فوتبال آسیا استقلال به عنوان یک تیم خصوصی معرفی شده است! این به سبب جلوگیری از حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. هر چند در نهایت استقلال با رای کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال از حضور در این بازیها محروم شد! و مالک باشگاه استقلال وزارت امور اقتصاد و دارایی است. سهم استقلال از نگاه محبت آمیز این وزارتخانه به نظر تنها مصاحبه‌های قربان زاده بود که هیچ کمکی به آبی‌ها نکرد و در جاهایی هم به ضرر این تیم تمام شد. این روزها خیلی‌ها می‌گویند ای کاش آجورلو می‌ماند چرا تا زمانی که او بود تیم از نظر مالی بحران نداشت.

وزارت ورزش و جوانان هم به خوبی می‌دانیم مالک اصلی استقلال است. مالکی که به تیم ریالی کمک نمی‌کند اما در چینش اعضای هیات مدیره این تیم نظر نهایی را می‌دهد. هم چنین انتخاب مدیر عامل. البته این بار در چینش اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال وزارت امور اقتصاد و دارایی هم نقش داشت. نفراتی چون خانی از وزارت امور اقتصاد و دارایی آمده‌اند.

از قدیم گفته‌اند آشپز که دوتا شود آش یا شور می‌شود یا بی نمک. این حکایت اینروزهای استقلال است. نه وزارت امور اقتصاد و دارایی به تعطیلی تمرینات استقلال واکنش نشان داده است و نه وزارت ورزش و جوانان. دریغ از کمک. دریغ حتی از یک امید واهی به هواداران. انگار نه انگار استقلال یکی از دو قطب اصلی فوتبال ایران است و اگر تضعیف شود فوتبال ملی هم تضعیف می‌شود. تجربه ثابت کرده زمانی می‌توانیم تیم ملی خوبی داشتیم که هم تیم استقلال در اوج بوده است و هم تیم پرسپولیس.

استقلالی‌ها ۴ روز است که تمرین نمی‌کنند! حق با آنهاست. آرتور کوین یامگا با نوتیس همه پولش را دریافت کرده است اما بازیکنان ایرانی استقلال مطالبات فصل گذشته را دریافت نکرده‌اند در حالی که بازیکنان دیگر تیم‌ها در حال دریافت درصد فصل جدید هستند. این است نحوه مدیریت تیم استقلال از سوی دو وزارتخانه. به طور حتم اگر تیم به بخش خصوصی و حتی تماشاگران واگذار می‌شد، الان شرایط بهتری داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • سید مجید IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    استقلال یه تیم بیگانه در ایرانه که باید بره در لیگ کشور دیگه ای شرکت کنه اینجا رانتپولیسیهای صاحب منصب دارن داد میزنن این تیم و هواداراش ایرانی نیستن.
    • عیسی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
      کلاتوده مردم ایران جداهستندولی استقلال اونورماجراست منم پیشنهادمیدم براضاحیه جنوب لبنان یابعنوان تیم استقلال حشدالشعب یااستقلال صنعایااستقلال الشباب دمشق فعالیت کنه
  • فیروزی راد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    تنها دلیل برداشتن آجورلو درافتادن با تلویزیون برای حق پخش بود متاسفانه درآن زمان درویش پشت استقلال درنیامد اگر حمایت میکردن درآمد خوبی نصیب هر دوتا تیم میشد (هر بازی که میزبان بودیم حدود ۱۲ میلیارد) ولی تیم حکومتی حمایت نکرد😖😖😖😖
  • آقای رئیسی حمایت کنید IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    وزارت اقتصاد و دارایی اگر تیمداری برایش اهمیت داشت تیم دارایی با آن قدمت را به امان خدا رها نمیکرد تیمی با آن شکوه و جلال و بازیکنان بزرگ ، تیمی که امثال منصورخان پورحیدری و جلال طالبی ، اکبرافتخاری ، محراب شاهرخی ، عزیز اصلی و ناصر نوآموز و را به فوتبال ایران معرفی کرد دردهه ۷۰ کاملا نابودش کردند و امروز بعد از سه ده دوری از فوتبال در دسته سه تهران است، وزارت اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی اصولا کارشان گرفتن است نه دادن ! دادن پول دادن امکانات و رفاهیات و دادن حق ورزش و حق سرگرمی وحق تیمداری و خرج و مخارج برای تیم فوتبال چندان برای کسانیکه دست بگیر دارند موجه نیست از طرفی وزارت ورزش هم در چنبره مار هفت سر مافیای سرخ گرفتار شده و به دلیل حمایتهای برخی عناصر مسئول و رده بالا که حامی سرخها هستن برای کمکی که وظیفه شان است بهانه تراشی و اخلال میکنند و در واقع خیانت در امانت مردم و پایمال کردن حق الناس که گویی چندان هم برایشان اهمیتی ندارد
  • عادل IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    درود بر این نویسنده که خیلی جامع وکامل در مورد استقلال مظلوم نوشتند پارسال شخصی بنام سالمی زاده یک هوادار متمول در کشور قطر هست اعلام آمادگی کرد که ۵۱ درصد سهم استقلال را بخرد اما قربانزاده لنگی نگذاشت آقای سالمی زاده گفتند ورزشگاه اختصاص می سازم ۱۰بازیکن درجه یک می خرم تمام بدهی های استقلال را پرداخت می کنم چرا واگذار نکردند الان تراکتور و نساجی خصوصی هستند وآسیایی هم شدند اگر آقایان فکر می کنند سردار آجرلو مقصر بوده پس ایشان را دوباره سر کار بیاورند تا وضعیت را خودش درست کند
  • تراختور IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    لنگ و کیسه بی صاحب نیست.این پول های بیت المال هست که بی صاحب هست.که هر وقت به هر بهونه ای به پای این دو تیم فاسد حکومتی ریخت و پاش میکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی