۰
بدشانسی‌های مهاجم فصل گذشته استقلال تمامی ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی در هفته دوم لیگ برتر روسیه هم قادر به همراهی تیم روستوف در برابر زنیت سن پترزبورگ نیست!

محمد محبی بعد از جدایی از استقلال و حضور در تیم روسیه مترصد فرصت بود تا با درخشش درترکیب تیم روسی جایگاه خود را درتیم ملی حفظ کند اما فعلا این شرایط برای او مهیا نشده و به نظر در هفته دوم لیگ برتر روسیه هم حق بازی ندارد!

از قرار معلوم فیفا اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید روستوف را به این باشگاه نمی‌دهد! این به دلیل بدهی به بازیکنان و مربیان خارجی است. باشگاه روستوف به فیفا اعلام کرده آماده پرداخت بدهی است اما تحریم‌های بانکی به این تیم اجازه جابجایی پول را نمی‌دهد. این به ضرر محمد محبی است که روند خوبی از نظر فنی در استقلال داشت.

مهاجم فصل گذشته و ۸ گل استقلال دوست داشت، در فصل پیش رو هم برای آبی‌ها بازی کند اما باشگاه استقلال برای دریافت رضایتنامه او هیچ اقدامی انجام نداد تا اینکه در نهایت مجبور به حضور در تیم روستوف شد. به این خاطر که تیم روسی برای خرید محمد محبی ۹۰۰ هزار یورو به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز کرد.

تیم روستوف در هفته نخست تیم فاکل را با نتیجه دو بر یک شکست داد که در این بازی محمد محبی با پیراهن شماره ۹ از روی سکوها بازی تیم جدیدش را دنبال کرد. به نظر او در هفته دوم هم این شرایط را باید تحمل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی