نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عجیب اما واقعی؛ بدنسازی استقلال برای شروع لیگ به صورت تلفنی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در شرایطی که تمرینات استقلال در روزهای گذشته به دلیل اعتصاب بازیکنان تعطیل بوده و آنها به صورت انفرادی تمریناتی را انجام داده‌اند تا شاید از سوی باشگاه استقلال گشایشی شود و پرداخت بدهی‌های به جا مانده از فصل پیش در دستور کار قرار بگیرد.

جواد نکونام روزی که هدایت استقلال را به عهده گرفت خواستار حضور بدنسازی به نام سسما شد. این مربی در تیم‌های نساجی و فولاد نیز با جواد نکونام همکاری داشته و به خوبی با سرمربی آبی‌ها هماهنگ است اما تا به امروز هیچ اقدامی از سوی باشگاه استقلال برای حضور این مربی اسپانیایی در تمرینات انجام نشده و در حالی که زمان اندکی تا شروع لیگ برتر باقی مانده، تمرینات استقلال همچنان بدون حضور بدنساز انجام می‌شود.

در این ایام که استقلال در کادر خود مربی بدنساز نداشته، جواد نکونام با سسما در تماس بوده و به شکل تلفنی یا ارتباط از طریق پیام رسانه‌ها متدی از تمرینات بدنسازی را از این مربی اسپانیایی دریافت و به بازیکنان ارائه کرده است.

در واقع تمام برنامه‌های بدنسازی استقلال در روزهای آماده‌سازی پیش‌فصل لیگ بیست و سوم با ارتباط تلفنی انجام شده و مشخص نیست که این شیوه آماده‌سازی چه نتیجه‌ای برای آبی‌ها به همراه داشته باشد و استقلال با این روش به خوبی آماده حضور درلیگ برتر شود یا خیر؟!

در تمام سال‌هایی که استقلال در لیگ برتر فعالیت داشته، هیچ گاه دوران آماده‌سازی به این شکل پیش نرفته است. از طرفی نکونام علاقه‌ای به کار با مربی بدنساز ایرانی از خود نشان نمی‌دهد و از سوی دیگر نیز باشگاه استقلال بر سر پرداخت دستمزد با سسما اختلاف دارد و به همین دلیل تا به امروز موفق نشده زمینه‌ساز حضور این مربی در تمرینات شود.

گفته می‌شود علی خطیر با دستمزدی که سسما خواسته موافق نیست و به نکونام اعلام کرده با این ارقامی که سسما درخواست کرده می‌تواند مربی ارزان‌تری را به خدمت بگیرد. این نقل قول از زبان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال که تا امروز هیچ مبلغ قابل توجهی را وارد حساب باشگاه استقلال نکرده و تمام تیرهایش به سنگ خورده، نشان‌دهنده بی‌تفاوتی مدیریت باشگاه استقلال به شیوه آماده‌سازی است اما باید توجه داشت که این سبک و سیاق آماده کردن یک تیم که قصد دارد به انتظارات میلیون‌ها هوادار در طول فصل پاسخ دهد، نمی‌تواند آینده مطلوبی به همراه داشته باشد و تیمی با این روش اقدام به ساختن و پرداختن بدن‌های خود کرده، بدون تردید در طول فصل با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد.

حتی ممکن است از همان بازی اول افت بدنی استقلال در دقایق منتهی به پایان بازی آشکار شود که اگر چنین اتفاقی رخ دهد نوک پیکان انتقادها به سمت و سوی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نشانه خواهد رفت که تا کنون موفق به استخدام مربی بدنساز برای این تیم نشده است.

در واقع اختلاف نظرها برسرانتخاب مربی بدنساز میان علی خطیر و جواد نکونام ممکن است آینده بسیار نامطلوبی را در انتظار این باشگاه قرار دهد و حتی اگر همین امروز مربی بدنساز به ایران بیاید بازهم زمان کافی برای بهبود وضعیت بدنی بازیکنان در اختیار نخواهد داشت و بعید است که در فاصله اندک باقی مانده تا شروع لیگ برتر اساساً حتی بهترین مربیان بدنسازی جهان نیز بتوانند کار شاقی در استقلال انجام دهند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی DE ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    کلا تیم های حکومتی همه کارهاشونا با تلفن انجام میدن😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی