نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
از قهرمانی سوم استقلال در آسیا می‌ترسند/ نکونام من را به یاد پدرم می‌اندازد/ با نحوه آمدن خطیر به استقلال مشکل دارم/ تقویت که نشدیم هیچ، نقطه قوت هم نداریم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فرزند منصور پورحیدری گفت: وقتی استقامت و از خود گذشتگی جواد نکونام در مقابل مشکلات عدیده باشگاه استقلال را می‌بینم به یاد پدرم می‌افتم.

علی پورحیدیدری، پسر منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در سالروز قهرمانی استقلال در آسیا با هدایت زنده یاد منصور پورحیدری درباره اوضاع و احوال این روزهای باشگاه استقلال و قهرمانی این تیم در آسیا اظهاراتی را مطرح کرد.

در سالگرد قهرمانی آسیا با هدایت پدر فقیدتان چه حس و حالی دارید؟
استقلال با یک تیم بسیار بسیار دوست داشتنی و جذاب قهرمان آسیا شد. واقعاً خوشحالم که این افتخار را دارم پدرم هدایت این تیم را بر عهده داشت. البته او هم نماینده جامعه باشگاه استقلال بود. ولی جا دارد بار دیگر این قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک بگویم. امیدوارم به زودی زود ستاره سوم هم کنار ستاره دوم استقلال روی سینه بازیکنان این تیم بدرخشد.

فکر می‌کنید چه زمانی این اتفاق بیفتد؟
متاسفانه عده‌ای نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد. آنهایی که چشم دیدن قهرمانی استقلال در آسیا را ندارند، چشم دیدن موفقیتش را ندارند و نمی‌خواهند این تیم روی دور موفقیت باشد. انگار که از قهرمانی سوم استقلال در آسیا میترسند ولی من مطمئنم بالاخره این اتفاق خواهد افتاد.

اوضاع امروز استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
در این شش سال اخیر ۱۰ الی ۱۱ مدیرعامل در باشگاه عوض شده که این واقعاً عجیب و غریب است. آن هم برای تیم بزرگی مثل استقلال این همه برهم ریختگی مدیریتی ثابت می‌کند ‌عده ای نمی‌خواهند استقلال روی پا بایستد. حتی دوست دارند این باشگاه منحل شود.

چرا باید چنین خواسته‌ای وجود داشته باشد؟
نمی‌دانم! شاید به خاطر عقبه این باشگاه است. به خاطر تاریخ این باشگاه است که عده‌ای دنبال سنگ اندازی جلوی این تیم هستند. من این را بر اساس شواهدی که می‌بینم می‌گویم و به آن اعتقاد دارم.

شرایط امروز تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
واقعاً سال بدی را آغاز کرده‌ایم. من علی خطیر را به عنوان یک مدیرعامل قبول دارم. او هم تحصیلات بالایی دارد هم زبان می‌داند اما با نوع آمدنش مشکل داشتم.

چرا! مگر چطور آمد؟
احساس کردم رئیس سازمان خصوصی‌سازی او را آورد که البته کنارش به استقلال هم پول تزریق شود اما عجیب این بود که خودش رفت و از ریاست سازمان خصوصی‌سازی برکنار شد. حالا در چنین شرایطی معلوم نیست چه کسی می‌خواهد از آقای خطیر حمایت کند.

از قهرمانی سوم استقلال در آسیا می ترسند/ نکونام من را به یاد پدرم می‌اندازد/ با نحوه آمدن خطیر به استقلال مشکل دارم/ تقویت که نشدیم هیچ، نقطه قوت هم نداریم

وضعیت نکونام را چطور می‌بینید؟
به نظرم جواد نکونام مردانگی کرد و ایستاد. هر کسی جای او بود استعفا می‌داد.

چطور به این نتیجه رسیدید؟
من سال قبل هم معتقد بودم استقلال در برخی پست‌ها ضعف دارد اما امسال نه تنها تقویت نشد بلکه در همان پست‌هایی که نقطه قوتش محسوب می‌شد هم خالی شده است. اما این را بدانید که استقلال همیشه استقلال است و برای قهرمانی می‌جنگد.

بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
فوق العاده سخت است. ما بدنسازی درست و حسابی نداشته‌ایم. تیم ما اصلاً بدنساز نداشت. تیمی هم که بدنساز نداشته باشد یعنی بدنسازی درستی انجام نداده. آن هم برای بازی در آبادان و در هوای گرم! چنین مسابقاتی بیشتر از هر چیز توان بدنی یک تیم را به چالش می‌کشد. فکر می‌کنم کار سختی است. آنها در آبادان طرفدار هم دارند اما با این وجود امیدوارم استقلال شروع خوبی را در مسابقات لیگ برتر داشته باشد و نتیجه لازم را بگیرد.

با دیدن شرایط نکونام و نوع عملکرد پدرتان کنار تیم استقلال چه نقطه مشترکی پیدا می‌کنید؟
با دیدن اوضاع امروز جواد نکونام به یاد پدرم می‌افتم که همیشه در شرایط سخت کنار استقلال می‌ماند و این تیم را تنها نمی‌گذاشت. نکونام امروز مرا به یاد پدرم می‌اندازد که او هم در شرایط سخت استقلال را تنها نگذاشت، در حالی که خیلی راحت می‌توانست استعفا کند و برود.

حرفی با طرفداران استقلال دارید؟
از آنها می‌خواهم تیم را تنها نگذارند. حمایت قاطعشان از نکونام را داشته باشند تا آن‌هایی که برای استقلال سنگ اندازی می‌کنند تیرشان به سنگ بخورد. به امید پیروزی استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۷
  • ساوالان IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خخخخخخ...... اخه استقلال کجا و اسیا کجا... اونجا وی ای ار هست . خبری از دایو سهمیه معیشت. ننه من غریبم نیست.... برو بابا... الان هم منتخب لیگ در استقلال و گرانترین بازیکن در استقلال جمع شده... دارند فیلم بازی می کنند . ما مظلوم هستیم فلان.. مثلا نکونام می خواهد بگوید این تیم چهاردم می شود.. ولی من جز سه تیم می کنم. و حریفان را غافلگیر فلان!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جمع کنید بابا... استقلال در این چند سال بهترین بازیکنان را گرفته. باید جام می گرفت . ولی مربیانش ادرس بابا می دهند تا با فراغ بال بر صندلی بنشینند.. امثال استقلال پره مهره ترین تیم هست..6 مهاجم 4 دروازبان فقط ذهیره نشین دارند . چرا . چون دست پرسپولیس کوتاه باشد// ولی جام ان برد که کار کرد...
    • قرمزته IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      خخخ. قهرمانی سوم. 4جانبه امجدیه، سری دوم هم که قهرمان شدن تیمهای قوی بخاطر جنگ عراق انصراف داده بودند.
    • میلاد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      اصلا شما از این ببعد بگو استقلال 5 بار قهرمان اسیا شده . ماهم به همه میگیم اره شده ببینم فرقی به حالتون داره
  • فرداد GB ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    منصورخانی پورحیدری ماشین و خونه‌ش رو برای استقلال فروخت. نکونام ۲ میلیارد تخفیف داده قراردادش شده ۲۵ میلیارد. منم بودم با چنگ و دندون میموندم. بعدشم بهتر بود بجای اینکه دنبال بیرانوند باشه یه بدنساز استخدام میکرد. استقلالی‌ها خودشون تیمشون میبرن تو حاشیه. کس دیگه ای لازم نیست این کارو بکنه.
  • پرسپولیس IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    فعلا شما لیگ ایران قهرمان بشید آسیا پیشکش
    • علیرضا IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      لیگ جذاب نیست قدیمی شده
  • اسی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خواب دیدی خیر باشه، ستاره سوم ،بی ستاره سوم!
  • ناشناس IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    این چی میزنع بعد از چهار جانبه ها یکبار شده از نیمه نهایی بالا بره کیسه
    • مافیا سرخ IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      لنگی های بی منطق اگه استقلال ۴ جانبه قهرمان آسیا شده خب چرا شما نشدید یه کم تعلق کنید
    • ۷ IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      چهر فینال آسیا و دو بار قهرمانی البته حق دارید تو دنیا چون لنگ جدیدا مد شده و کلا از فوتبال چیزی نمیدونید
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اگه ستاره سوم رو بگیریم گوجه دیگه شب وروز نداره همین الان هم چشم دیدن دوستاره رونداره
  • علی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    کدوم قهرمانی.همون کوپاامجدیه. پرسپلیس تنهاتیمی که فینال واقعی رودوباردیده
  • قرمزته IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    چرا الان نزدیک جام آسیا هم نمیشید؟! 4 جانبه امجدیه شد جام؟؟
  • علی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    خدا منصورخان پورحیدری را بیامرزدش ، مرد بسیار بزرگی که دیگه استقلال بخودش نخواهد دید.
  • ع ق ق QA ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اگر شرایط برگردد و چهار جانبه کرکیت با نپال برمه و هنگ کنگ بشود شاید
  • محمد پارسا IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    یادش بخیر ناصر خان حجازی با محمدان بنگلادش لنگ کثیف رو از رقابت های اسیایی حدف کرد ریدم به اون باشگاهی یه قهرمانی تو آسیا نداره تو ایرانم که همش با رانت خواری و دزد کلک قهرمان میشن فایده یی نداره 😆😆
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      داداش ناصرخان شما مسعود معینی بازیکن خودتون رو که فدراسیون کیسه کش سرمربی عشقپولیس کرد و پروین رو بیرون کرده بود به اصطلاح برده و شما چارجانبه امجدیه رو بردید و بهش مینازین
  • پریپولیس آبروی فوتبال ایران IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    الهلال ۵ بار قهرنان اسیاست اینقدر مدعی نیست که این تیم هست
  • بابک IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    اینم انگارچیزی خورده جوک میگه😀
  • حسین IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    لنگی ها،شما هر وقت تونستید بدون باخت قهرمان لیگ بشید و نمیگم دو بار،یک بار قهرمان آسیا بشید ،اظهار وجود کنید. خخخخخخخخخخخخخ.
    • رضایاک اصلی DE ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      جام امجدیه ارزونیتون پرسپولیس اولین جام حرفه ای ایران را بدون باخت برده کیسه کش جان اطلاعاتت کمه
  • تاجی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    طرفداران پیروزی هی میگن چهارجانبه خب شما اون چهارجانبه کجا بودید؟ اصلا بودییییید؟
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      اهمیتی بهش نمیدادیم برعکس شما چون فرمایشی بود
  • کیسه فینال واقعیه آسیا ندیده IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    داور کوپا امجدیه با کت وشلوار بوده.خخخ.. ببینید چه جام درپیتی بوده
  • اریا منش IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    این کیسه دوستان میدانند که چهارجانبه درسته فقط خودشونو به ندانستن میزنند امروز کاری ندارد تو گوگل سرج کن که ۴جانبه بوده یانه وببین حداقل دوبازیکنی که ازتیم پرسپولیس به کمک تیمتون امده چه کسانی بودن وسوال کنید که فیفا به چه دلیل میگوید ازتیمهای ایرانی فقط پاس قهرمان اسیا شده ودرجام درجام اسیا پرسپولیس قهرمان شده وسپاهان وذوب اهن هرکام یکبار وپرسپولیس ایران دوبار فینالیست باشگاههای اسیا شده اندواسمی ازکیسه وجود خارجی ندارد.افتاد؟
  • جمشید IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    اقای پورحیدری شما تو لیگ قهرمان بشین اسیا پیشکشتون چون تو اسیا ابروی ایران را میبرین در ضمن زیادی مظلوم نمایی میکنین
  • Said ahmad IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    مگر قراره کوپا امجدیه برگزار بشه
  • سهراب IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    روح پدرت شاد ولی یه چیزی بگو که حداقل اسم پدرت و همیشه بزرگ نگه داری شما از یک هشتم بیا بالا بعد ادعای قهرمانی بکن با این وضعیت سقف قرارداد و عدم جذب بازیکن خارجی خوب ، تیم های ایرانی خواب قهرمانی آسیا رو ببینن . به قول غلامحسین پیروانی با تفنگ بادی نمیشه به جنگ ژ-3 رفت .
  • علی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    آخی عزیزم دیگه گذشت استقلال کیسه کش قهرمان بشه اونم توآسیایهزمانی تیمهای درجه۴بودن واستقلال بامحمدان بندگالش قهرمان شدشماتولیگ کشورسوم شدی آقای پورحیدری توهم نزن .خدارحمت کنه پدرت راواقع بین باش
  • جهان US ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    وقتی حرف. قهرمانی های تاج کبیر در قهرمانی باشگاههای آسیا به میان می آید سرخکی های پایتخت و طرفدارانشان کهیر میزنند زیرا می دانند در این عرصه هیچ حرفی برای گفتن ندارند از اولین حضور باشگاههای ایرانی در این مسابقات که خود سرخکی های پایتخت نماینده ایران بوده اند تا امروز بیشترین حضور را در قهرمانی باشگاههای آسیا داشته اند اما دریغ از یک موفقیت.تنها پرسپولیسی که مدال قهرمانی باشگاههای آسیا را دارد محمود خوردبین است که آن مدال را به عنوان بازیکن کمکی تاج و با حضور بر روی نیمکت ذخیره های این تیم به دست آورده و به بزرگترین افتخار باشگاهی عمر ورزشی خود رسیده است.همین مسئله که پرسابقه ترین پرسپولیسی تنها عنوان قهرمانی آسیا را به عنوان بازیکن کمکی و ذخیره رقیب به دست آورده برای سوزش و ناراحتی سرخکی های پایتخت کافی است
  • استقلال افتخار ایران IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    یه بنده خدایی یه عکس از قهرمانی‌های چند سال اخیر پرسپولیس گذاشته بود زیرش نوشته بود 5سال دیگه دومین ستاره رو می‌زنیم رو سینه مون میخواستم بگم اولا که اون دوتا ستاره آسیاییه و زمانی که استقلال جام داخلی می‌گرفت هنوز پرسپولیس به وجود نیومده بود تا اینکه زمان ماقبل بابا مسعود دوماً خدارو شکر که شما قبول دارین این دو تا ستاره رو که خودتون و دارین به این در و اون در می‌زنین تا به این ستاره ها برسین حسود هرگز نیاسود سوما ایران تنها کشوریه که مردمش قدر چیزهایی رو که داره نمی‌دونن تموم داشته های ارزنده شوند و از دست دادن چون همیشه دنبال حق وناحق کردنن یه زمانی تیم های عربی از استقلال که بهترین تیم آسیا بود دعوت میکردن برای بازیهای دوستانه ولی الان اونقدر این تیم و ایرانی ها تو تنگنا قرار دادن که تیم های عربستانی اومدن آسیا رو فتح کردن از بغل فروش لباس استقلال کشور تایلند پارسال مبلغ چند ملیون دلار سود کرده و اینو خودشون اذعان کردن ولی ایرانی ها گفتم حاضر نیستند از داشته هاشون سودی ببرن ودستور اینه که ایران هرچی که داره از بین بره
  • استقلال تاج سر همه GB ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    2بارقهرمان آسیا 4بار فینال آسیا اگر اجازه می‌دادند وهاب در طول فصل 10تا مدیر عامل برای استقلال عوض نمی‌کردند یا مربی وبازیکنانش را فراری نمی‌دادند اونوقت این همه ثبات برای پیروزی درست نمی‌کردند و همه چیز بالانس وعادلانه بود میدید کی قهرمان میشد درضمن داور کجای دنیا داور دربی بعداز بازی دربی با خانواده اش در جشن تیم مقابل شرکت می‌کند,؟؟؟؟!!!!!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ‌‌
  • آ IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    هیچ کس و هیچ چیز قابل مقایسه با منصور ر خان پورحیدری نیست . تک و غیر قابل رقابت و رقیب
  • وحید بارساپولیس IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    شما ۶ تا از العین نخور ما میگیم قهرمان آسیایی
  • سعیدخجسته IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    نظرهای ک میفرستن باعث میشن بازیکنان استقلال دچار ابهامات شوند و عوامل باشگاه استقلال نظر من این است ک باید نظر روحی بازیکنان آماد شود ک این هم بسته بهمت خود بازیکنان است هیچ توجه ای این حرفا نکنن بهتراست
  • هشت پولیس BR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    مگه لنگی بی حافظه شما تو امجدیه حذف شدید ما قهرمان شدیم
  • Gaber IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    بهر حال صفحات روزنامه پر میشه .دلخوشنددبه قهرمانی که هیچکس ندیده قدیمی‌ها هم همچون یادشون نمیاد فقط قهرمان شدن در هفت دوره عشق هست و در عصر حجر افتخار کردن کار استقلالی‌ها ست که خودشون هم ندیدند.
  • Gaber IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    خود بابات که هیچوقت نگفت دو بار قهرمان شده ولی از پسر خدابیامرز بایست یاد می‌گرفت . اینقدر بی اهمیت بوده که منصورخان هیچ وقت حرفش را هم نمیزد
  • کیسه کش IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    یکی هر روز میرفت امامزاده دعا میکرد برنده قرعه کشی بشم یکی بهش گفت هر روز میایی اینجا دعا میکنی ثبت نام کردی برا قرعه کشی گفت نه بهش گفت احمق اول ثبت نام کن بعد بیا دعا کن حالا استفراق قهرمان لیگ نمیشه طرفدارای احمقش میگن ستاره سوم یعنی جای هیتلر بودم بجای یهودیهای که ریخت تو دریا هر چی کیسه کش بود میکردم تو کیسه میریختم تو دریا !!!!!!!)))
  • پوری IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    کی از قهرمانی سوم میترسه؟اصلا کدام تیم ایرانی فعلا میتونه ؟
  • امیر IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    شما همین لیگ خودمون قهرمان شو بعد تازه اگه راهتون دادن آسیا بیا خیال‌بافی کن راجع به قهرمانی توآسیا
  • ناصر IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    سوابق شما دو‌قهرمانی آسیا و دیگر هیچ.یه زمانی هم کویت تو آسیا پوست میکند الان هیچ.کره ی شمالی تو آسیا قطب بود و الان هیچ،اروگوئه قهرمان دو دوره جهان بود و الان هیچ،ایران ابرقدرت جهان بود الان هیچ،هوا تمیز بود الان هیچ،مغولستان جنگاور بود الان هیچ.آقا ول کن گذشته رو.یه پیشکسوت مثل دایی،یه پوکر،یه دبل،یه چیزی بگید مام قانع بشیم شمام هستید.فقط بلدید غرغر کنید.وزیر استقلالی باشه،رئیس استقلالی باشه بودجمون هزار برابر تیمای دیگه باشه داورا پنالتی بگیرن برامون همه کمکمون کنن ما قهرمان بشیم.خودتون یه نظمی به کاراتون بدید انقدر غر نزنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی