نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
برای یک بازیکن پرسپولیس باید ۳۰ میلیارد می‌دادیم/ پاسخ رحمتی به یک سوال جالب
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید نساجی دست به تغییرات اساسی در ترکیب تیم زد اما این به معنای حضور ستاره های مازندرانی در نساجی نیست.

طی سال های گذشته همواره صحبت هایی مبنی بر یک آرزو جالب به گوش می رسد. اینکه بتوان بازیکنان مازندرانی فوتبال ایران را حتی شده برای یکی دو فصل در نساجی جمع کرد. در این سالها بخشی از مهمترین بازیکنان فوتبال ایران اهل مازندران بوده اند و همین الان در بزرگترین تیم های ایران بازی می کنند. شجاع خلیل زاده، سعید صادقی، امید عالیشاه، مرتضی پورعلی گنجی تنها تعدادی از این بازیکنان موفق مازندرانی هستند و از همین رو مسئولان نساجی و سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم هم همواره با این سوال روبرو هستند که چرا این بازیکنان را به نساجی نیاورده است. 

پاسخ رحمتی به این سوال جالب است:" خیلی واضح جواب این سوال را می‌دهم. بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده، مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی ... دوستان صمیمی من هستند و با آنها ارتباط خیلی خوبی دارم. نمی‌خواهم بگویم این بازیکنان برای‌شان پول مهم است ولی ما سال گذشته سیزدهم شدیم. برای جذب بازیکنی مثل سعید صادقی باید نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان هزینه می‌کردیم."  

او اضافه کرد:" این شرایط در باشگاه ما وجود ندارد چه بسا مبالغ بازیکنانی مثل پورعلی گنجی، خلیل‌زاده و سعید صادقی شاید پایین تر از ۳۰ میلیارد تومان باشد اما به هر حال شرایط پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به شکلی است که سخت است چنین بازیکنانی به تیم سیزدهم جدول بیایند. باید واقع‌بین بود، البته با شرایطی که در پیش می‌گیریم و تیمی که می‌سازیم مطمئنا در چند سال آتی همه این عزیزان به تیم خوب، باشخصیت و بااقتدار نساجی اضافه می‌شوند البته جوانان خوبی را هم که داریم به فوتبال ایران اضافه خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آریا US ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    قیمت تیمهای دیگرو هم یه نگاه بنداز که برای ۱ گلر حاضر هستن۱۰۰ میلیارد بدن!!!
  • حمید IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    ما خوزستانیا بغیر از سه تیم در لیگ برتر و چندین تیم در لیگ یک و لیگ دو و سه ' اکثر بازیکنای تیمهای استانهای دیگه رو هم تامین میکنیم ' همچین چیزی از خیالمون تا بحال نگذشته 😁
    • ایرانی IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      در مقابل، اصفهانی ها اصلا فوتبالیست ندارند اما همیشه مدعی قهرمانی هستند در حالی که تیم های خوزستانی وسط و انتهای جدولند. چرا!؟
    • امیر IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      احسنت به جوابی که دادی.....
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    مهدی لعنتی اوقدی چراازقراداد تیم محبوبت استقلال نگفتی که تمام بازیکنانش بی کیفیت وبی لیاقت هستن قراردادچندبرابری که بستن هرزونشون کمترین قراردادی که بسته بازیکنان استقلال کیسه ٢١ملیاردهست به بالا تا١٠٠ملیاردپارسال وامسال هرچی پول بوددرایران و بانک ها وشرکت ها به استقلال دادن برای سومیشون درجدول اگه بااون شرایط پرسپولیس که همیشه حسابش بسته بودوهرروزیکی حسابش می‌بست چندم می‌شود؟! وچه حاشیه های نمیساختیدخودتونم میدونید هوادارهای استقلال وپیشکسبت های اوقدی هاین چندساله بیشتربه استقلال رسیدن تاپرسپولیس وبقیه تیم‌ها ازامتیازهای مفتی وپنالتی های که بسودتون گرفتن تا به پول‌های کلا قراردادهای سنگین مااحمدنورلاهی خواستیم پارسال نیاوردن ولی استقلال مهدی قائدی ومحبی خواستن فورن آوردنش امسال که اینها رفتن بخاطرپول بیشتررفتن دونستن خداروشکراستقلال برشکسته ونابودشوده زودفلنگ بستن ودررفتنت.پیشنهاد١٠٠ملیاردی به بازیکنان پرسپولیس میدید 🤔😁😂الانم سرمربی استقلال جوادنکونام فکرکنم ازپرسپولیس وپاس تهران بشتر خوشش میادتا استقلال بیشتربدنبال بازیکنان پرسپولیس وبازیکن پرسپولیسی هست تاقهرمان شه افتخارمیکنم❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی