نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
استقلال با ۲ اتفاق بد به آبادان می‌رود/ کاش لااقل ۲۰ درصد لیست نکونام را می‌گرفتند!/ همین تیم در آبادان می‌درخشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال تحت هر شرایطی وارد لیگ شود استقلال است و همه از این تیم حساب می‌برند.

علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اوضاع و احوال این تیم در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: وضعیت تیم برای ورود به مسابقات اصلاً خوب نیست. متاسفانه مهم‌ترین اتفاق که یارگیری و انجام تمرینات بدنسازی باشد در هفته‌های گذشته انجام نشده و استقلال در نبود این دو اتفاق مهم با شرایط بدی وارد رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد.

وی افزود: ای کاش لااقل ۲۰ درصد خواسته‌های کادرفنی برآورده می‌شد تا جواد نکونام بتواند روی بازیکنانی که به تیمش آورده حساب باز کند و آنها را به میدان بفرستد. شرایط اینقدر برای استقلال بد است که شاید جواد نکونام برای چیدن ترکیب استقلال برای بازی اول دچار مشکل شود.

بازیکن هجومی سال‌های گذشته استقلال ادامه داد: وقتی جایگزینی برای محبی و قایدی نداریم باید با نفراتی که هستند کار کنیم. هرچند که در جمع مهره‌های باقیمانده مهاجم شش دانگ و فوروارد تمام کننده نداریم اما باید روی نفراتی مثل ارسلان مطهری حساب ویژه‌ای باز کنیم. البته من معتقدم امیرعلی صادقی هم می‌تواند به استقلال در این زمینه کمک کند.

اکبرپور خاطرنشان کرد: بازی در آبادان به هیچ عنوان آسان نیست. آن هم در هوای گرم و در ساعت ۱۰ شب. استقلالی‌ها در این ساعت تمرین نمی‌کنند و این می‌تواند برای آنها مشکل ساز شود. البته این را هم در نظر بگیرید که استقلال بدنسازی درست و حسابی هم نکرده.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: با این وجود استقلال همیشه استقلال است و در هر شرایطی این تیم برای رقبایش یک حریف کاملاً جدی به شمار می‌آید. بازیکنانی که در این تیم حضور دارند شاید نسبت به ستاره‌های آنچنانی کمی فاصله داشته باشند ولی همین‌ها هم می‌توانند گلیم استقلال را از آب بیرون بکشند.

این مربی فوتبال کشورمان درباره شکل بازی استقلال در بازی مسابقه اول گفت: قطعاً جواد نکونام می‌داند که نباید در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان بی‌گدار به آن بزند. استقلال باید محتاط بازی کند تا از بازی خارج از خانه یک امتیاز را بگیرد. اگر برنده شد که خیلی بهتر است ولی من معتقدم استقلال در حال حاضر بیشتر از هر چیز به گرفتن امتیاز در خانه حریف آن هم در آبادان باید فکر کند.

اکبرپور در پایان تاکید کرد: من مطمئنم با غیرت استقلالی این بازی به شکلی تمام می‌شود که بچه‌ها هواداران را راضی کنند. آنها می‌دانند طرفداران استقلال تا چه اندازه روی نتیجه بازی تیمشان حساس هستند و اگر به خاطر آنها بازی کنند حتماً می‌توانند نتیجه دلخواه را بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    هر چی بازیکن بوده درو کردن بعد کیسه کشا میگن ۲۰ درصد خواسته های چکش اومدن😂😂😂
  • نادر DE ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    گند زدند با این یارگیری شون
  • هاشم DE ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    استقلال با بدترین وضعیت به لیگ رسیده...خدا از باعث و بانی ش نگذره
  • داش فر IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    مشکل اصلی فقط آماده سازی و بدنسازیه که با موانع همیشگی که برای استقلال تراشیدند سبب تاخیر و ضعفش شدند، وگرنه تفاوت چندانی میون بازیکنان ایرانی دیگه ای که با ترفندهای دلالی قراردادهای چند ده میلیاردی با تیم های دیگه بستند با بازیکنان استقلال و حتی با بازیکنان ایرانی تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر ندارند، و همونطور که جناب اکبرپور هم اشاره کردند، همین بازيکنان میتونند با نام استقلال بدرخشند و مدعی جدی قهرمانی هم باشند.
  • محمد IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    نکونام بازی بسته میخواهد و انجام میدهد . هفت نفر ه دفاع میکنند . انشالله یا پنالتی یا شانس یک گل هم میزنند . چرا نکونام را به خاطر ترک تیم فولاد در وسط مسابقات محروم نکردند . ؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی