نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
۰ |
۰
آغاز لیگ برتر امیدهای کشور؛ نیروی زمینی آماده شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر امیدهای تهران از روز دوشنبه نهم مرداد ماه آغاز می‌شود.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر امیدهای تهران از روز دوشنبه نهم مرداد ماه آغاز می‌شود. مسابقاتی که هفته نخست آن به یاد سردار شهید حاج احمد متوسلیان نامگذاری شده و تا اسفند ماه ۱۴۰۲ به مدت ۷ ماه مرکز ثقل توجهات در این رده سنی خواهد بود.

لیگ برتر امیدهای تهران به واسطه حضور ۴ تیم استقلال، پرسپولیس، پیکان و سایپا از مسابقات کشوری اهمیت بیشتری دارد؛ چرا که بازیکنان برجسته تلاش می‌کنند تا با حضور در پایتخت و پوشیدن پیراهن یکی از تیم‌ها مسیری سریع‌تر و مطمئن‌تر به سمت لیگ برتر بزرگسالان و پیشرفت انتخاب کنند. در این مسابقات تیمی مثل نیروی زمینی هم هست که بازیکنان می‌توانند خدمت سربازی خود را در آن بگذرانند و همه می‌دانیم وجود چنین تیم‌هایی در فوتبال چقدر برای بازیکنان مهم است.

فصل قبل که با قهرمانی استقلال با هدایت آرش برهانی تمام شد، نیروی زمینی در جدول ۱۶ تیمی هشتم شد و امسال با انتخاب همکارمان مهدی توتونچی (مجری شبکه ورزش) چشم به سکوهای بالاتر دارد. در کادرفنی نیروی زمینی و در کنار مهدی توتونچی به عنوان سرمربی، امید بیضاوی، حامد بوربور، دکتر معین فصیحیان، فرید سیفی، محمد ستوده، محمد رجبی و محمد اسدی نیز حضور دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی