نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
جانشینان وزیر ورزش مشخص شدند/ پاسخ منفی به یک گزینه جدی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.

پیش بینی ها در مورد عمر مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان درست از آب درآمد و «آقای دونده» نتوانست این بار به خط پایان برسد و قبل از پایان دوره چهار ساله اش صندلی وزارت را ترک کرد.

وزیر ورزش و جوانان که در ماه های اخیر با فشار زیادی از سوی نمایندگان مجلس و منتقدانش برای کناره گیری مواجه بود، بالاخره هفته گذشته تایید کرد که گزارشی از وضعیت خود را به ابراهیمی رئیسی ارائه کرده و منتظر تصمیم نهایی او برای رفتن از وزارت ورزش است.

حمید سجادی که به عنوان یک چهره ورزشی نتوانست از اهالی ورزش نمره قبولی بگیرد و چندین بار از مجلس کارت زرد دریافت کرد، باید چند ماه قبل از برگزاری بازیهای آسیایی که یکی از مهمترین رویدادهای پیش روی ورزش ایران است، مسئولیت را به شخص دیگری واگذار کند.

این که چه کسی سرپرست وزارت ورزش می شود هنوز مشخص نیست چرا که برخی گزینه ها در تلاش برای جلب نظر مثبت رئیس جمهور هستند تا بتوانند جانشین حمید سجادی شوند. در این میان برخی گزینه ها به طور مستقیم تلاش می کنند و برخی هم دوستان و نزدیکان با نفوذ خود را واسطه کرده اند تا نظر ابراهیم رئیسی را جلب کنند.

از چند ماه قبل و زمانی که زمزمه های رفتن حمید سجادی مطرح بود، نام گزینه های پرتعدادی برای جانشینی وی مطرح شد که بعد از اعلام استعفای شفاهی او نام این افراد پررنگ تر دیده می شود. کیومرث هاشمی یکی از مدیران باسابقه ورزش کشور که معاونت سازمان تربیت بدنی و ریاست کمیته ملی المپیک را در کارنامه دارد، از گزینه هایی است که برای حضور در وزارت ورزش و جوانان مطرح است.

محمد پولادگر معاون فعلی ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان یکی دیگر از این گزینه هاست که بی میل نیست جای حمید سجادی را بگیرد. نزدیکان او در تلاش برای جلب رضایت رئیس جمهور هستند اما او هم مثل سایرین صرفا یک گزینه است.

محمد آخوندی عضو فعلی شورای شهر تهران و مدیرکل سابق اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش دیگر گزینه حضور در این وزارتخانه است. محسن منصوری معاون اجرایی ریاست جمهوری یکی از اصلی ترین گزینه هایی بود که از او به عنوان جانشین حمید سجادی نام برده می شد اما برای حضور وی در این مسئولیت مخالفت هایی صورت گرفته و شانس سرپرست شدنش به حداقل رسیده است. در این مورد گفته می شود سردار سیدمحمد حاج آقا میر رئیس سابق سازمان ورزش شهرداری تهران که از نزدیکان محمدباقر قالیباف هم هست، به جمع گزینه های حضور در وزارت ورزش اضافه شده است.

همه این گزینه ها در شرایطی برای حضور در وزارت ورزش مطرح شده اند که حمید سجادی همچنان در مسئولیت خود حضور دارد و برای تعیین تکلیف نهایی اش منتظر تصمیم سیدابراهیم رئیسی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • یاسین IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    محمد عباسی اصلح ترین
    • طویله عبده IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      مدیرعامل سابق لونگ . کم از بقیه بهتون رسیده حالا نوبت عباسی خدا منو نندازی هستش :/
  • محمد IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    همه از یک قماشند وازنظر کارایی زیر صفرهستند
  • خوب IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    پولادگر از بین اینها خوبه بعدش هاشمی به دلیل کهولت
  • فوتبال پاک IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    بهترین شخص برای وزارت ورزش مهندس واعظ آشتیانی است ، با سابقه و باتجربه و کارشناس در مدیریت ورزش
  • Gaber IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    اگر پول دارند همه موفق میشن پول نداشته باشند یکی از یکی بدتر .ورزش را جزو گزینه هایی هست که فعلا برای سرگرم نمودن مردم بجا مانده خدا نکند نگاه مدیران انتسابی فقط ژست گرفتن و امروز و فردا کردن و معطلی باشد . تمام بودجه ورزش هم داشته باشند مردم را نمیتونن راضی کنند. با این حال در آینده شاهد رفتن نیامده ها یا خراب کردن وضع موجود هستیم چرا چون کلا مدیرانی میان که غریبه هستند با گزینه ای بنام وزارت ورزش و مخصوصا جوانان
  • علی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    یا خردبین رو بذارید یا ممدعلی پیروانی . چرا تعارف می کنید ؟چرا لقمه رو دور سرتون می چرخونید ؟ قضیه رو شده همه عالم قضیه رو می دونن .
  • حسن IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    بستگی به نظر آغا یحیی و باشگاه متبوعش داره، باقی بهانه اس....
  • سید مجید IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    یکی از شرایط حتمی و ثابت کاندیداها اینه که باید رانتپولیسی باشن و بازی مافیاپولیس رو بلد باشن.
  • نوید IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    هر کسی که استقلالیا میگن بزارین به شرطی که دو روز دیگه ناله نکنن میخوان مارو ضعیف کنن و...
  • مسعود IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    به نظر من مورد اخر رو بذارید بهتره حداقل هیئت دولت پادگان سپاهش کامل میشه و مردم حداقل مطمئن میشن صبحگاه اینا بیدار میشن . واقعا چی فکر کردید درمورد اخری یا سپاه یا دانشگاه امام صادق مملکت به جز این دو گروه ادم نداره؟ اینهمه نخبه مدیریتی جوان گذاشتید افتادید دنبال بازنشسته ها بعد میخاید کشور پیشرفتم کنه، البته جوونی که مترسک نباشه مثل وزیر ارتباطات ، منظورم جوون درست حسابی و واقعا تحصیلکرده و نخبه هست
  • علی IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    داورزنی بهترین گزینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی