نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کاپیتان سابق پرسپولیس: دلم برای جواد نکونام سوخت، بزرگان استقلال باید از او حمایت کنند/ پرسپولیس، سپاهان و البته تراکتور مدعی قهرمانی هستند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است تیم محبوب تبریزی می‌تواند ضلع سوم قهرمانی لیگ برتر باشد.

محسن بنگر سال گذشته و در گفت‌وگو با خبرورزشی مدعی شد رقابت قهرمانی بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان باشد.

پیش بینی او درست از آب درآمد و پرسپولیس و سپاهان تا روز آخر لیگ رقابت شدیدی با هم داشتند. این بار سراغ محسن بنگر رفته و پرسیدیم پیش بینی اش از مدعیان اصلی فصل جدید چیست که به "خبرورزشی گفت: سال گذشته مشخص بود قهرمان لیگ برتر از دل رقابت بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان بیرون خواهد آمد و همین اتفاق نیز رُخ داد. استقلال هم تیم خوبی بود که به نظرم اسیر حاشیه و مشکلات دیگری شد اما می‌دانستم پرسپولیس یا سپاهان اصفهان قهرمان می‌شوند.

وی ادامه داد: در لیگ بیست و سوم اما به نظرم باز پرسپولیس و سپاهان و البته تراکتور تبریز مدعی اصلی قهرمانی باشند. تراکتور تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای را جمع کرده و با این همه ستاره به دنبال قهرمانی است. این تیم سرمربی بسیار خوبی هم دارد که شنیدم ممکن است از ایران برود. پاکو خمس یک مربی کاربلد، با دانش و شناخته شده است که امیدوارم در لیگ برتر ما بماند. حضور چنین مربیانی در ایران به سود فوتبال ماست.

کاپیتان سابق پرسپولیس ضمن اشاره به حفظ اسکلت تیم فصل گذشته یحیی گل محمدی، یادآور شد: پرسپولیس اسکلت تیم اصلی خود را حفظ کرده و محمد حسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی و شهاب زاهدی را اضافه کرده است. شهاب زاهدی را از جوانی می‌شناسم که کنار ما بازی می‌کرد. او سرعت خوبی دارد و با پای چپ خودش خیلی خوب شوت می‌زند. شهاب می‌تواند در فصل جدید خیلی بیشتر خودش را نشان دهد و باید از فرصت‌ها استفاده کند. البته به نظر می‌رسد پرسپولیس به یک مهاجم نوک گلزن و یک دروازه بان مطمئن به عنوان ذخیره علیرضا بیرانوند نیز نیاز دارد و با این دو خرید این تیم تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص جدایی عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس نیز گفت: این نظر شخصی عیسی بود و باید به آن احترام گذاشت. هر بازیکنی حق دارد برای آینده خودش تصمیم بگیرد و این موضوع به خود شخص بر می‌گردد و من نمی‌توانم در مورد آن نظری بدهم. شما به یک نکته توجه کنید که کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی با چه شرایطی از پرسپولیس جدا شدند؟ خود من ۸ سال سپاهان بازی کردم و بعد جدایی چه اتفاقی برایم افتاد؟ عیسی یا هر بازیکن دیگری این شرایط را می‌بیند و بعد تصمیمی می‌گیرد که به سود خودش و خانواده اش باشد. هر تیمی‌حق دارد بازیکنان مورد نظر را بخرد و عذر بازیکنان مازاد را بخواهد اما شکل خداحافظی مهم است. البته این حرف‌ها تکراری است و به نظرم بیهوده است!

محسن بنگر در پایان درباره شرایط این روزهای استقلال نیز تأکید کرد: دلم برای جواد نکونام سوخت. آقا جواد یک مربی پرتلاش و زحمتکش است که با انگیزه فراوان به استقلال آمد و انواع و اقسام مشکلات را تجربه کرد. به نظرم بزرگان و پیشکسوتان استقلال با حمایت از نکونام می‌توانند به او کمک کنند. به هر حال استقلال یک قطب در فوتبال ماست و شرایط این تیم تا جایی که خوانده و شنیدم اصلا خوب نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • شروین IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    جواد دل سوختن نداره و شما آقای بنگر به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس هیچگاه نباید از کسی که دائما به پرسپولیس اهانت کرده دفاع کنی
    • کلنگلیس IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      جوادبه شمالنگیاکی اهانت کرده ازکی تاحالا واقعیت روگفتن شده اهانت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • آریا US ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    من پرسپولیسم اما واقعا اشتباهات مدیران قبلی استقلال؛ این تیم رو به چالش کشیده! همون اتفاقی که دوره انصاری فر برای پرسپولیس اتفاق افتاد!
  • ناشناس؟؟؟ IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    تمام اینها بامبول بازی استقلالی‌ها ست و تا کنون بازیکنان خوبی گرفتند و حفظ کردند توقع بالایی دارند و همه بازیکنان خوب را میخواهند و مظلوم نمایی میکنند. بقول خطیر استقلال ساختنیست
  • کلنگلیس IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    این همونیه که به بولینگیامیگفت لنگی 🤣😂🤣😂
    • رضایاک اصلی GB ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      به دوچرخه چیا هم میگفت کیسه
  • فوتبالی DE ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    آخه چرا داره شایعه پخش می‌کنه ؟؟؟سه چهار روز مونده به شروع لیگ ، یکی میاد میگه شنیدم پاکو خمس میخواد از ایران بره ؟؟کجااا؟؟چراااا؟این خبر منبع معتبر دارد ؟؟؟
  • ناشناس IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    اقای بنگر گرامی دیگه کسی لازم نیست بگه دلش برای استقلال ونکونام میسوزه هرساله تیم شما قراره قهرمان لیگ برتربشه دیگه خوشحال باشید مگه هرساله داورا وفدراسیون وسازمان لیگ خون به دل هوادار ومربی وپیشکسوت استقلال نکردن باناداوریها ازیک طرف مدیرعاملها رومرتب عوص کردن ازطرف دیگه خودتون هرسال قهرمان شید کافیه امسال استقلال سهمیه هم نمیتوته بگیره ومیشه رقابت ناعادلانه با تیمهای دیگه البته تیمهای دیگه هم مدعی هستن ولی دوسه بازی مونده به پایان لیگ هرتیمی که صدر جدوله ناگهان ترمز رومیکشن وشما قهرمان میشید برید آسیا ستاره بگیرید اونوقت دست ازسراستقلال برمیدارید ورهاش میکنید چون نمیتونه باهاتون رقابت کنه بهتر میشه اصلا فوتبال ایرات دیگه ارزش دیدن نداره وقتی اسمش فوتبال نیست صدفوتباله
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    آقای مهدی یکتا از شما بعیده این حرفها چون کیسه عوامفریبی و فرافکنی و مظلوم نمایی میکنه همش فیلمه مثل همیشه
  • اریا نژاد IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    اقا محسن بنگر چون خودش انسان شریف وباصداقتیه فکر میکند همه هم مثل خودش هستند نه اقا محسن راجب به این نکوناز بیشتر تحقیق کن....او کسی است که شب بازی فوتبال درنیمه نهایی تیم فولاد مقابل الهلال عربا را تنها گذاشت وترک تیم راکرد تا مربی تیم را ارنج کند .......این فقط ننه من غریبم ننه تیمم شودت وجوراب نداره ننه پول نداریم با مترو رفت وامدمیکنیم ...پول نداریم ما بازیکن خارجی باید بگیریم و ننه ابودان خیلی گرمه و خرماپزونه.....
  • بهراد IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    استقلال بازیکنای خوب خودشو حفظ کرد.بجوز دو تا که قرضی بودن.ورفتن..چند تا خوب هم گرفتن تیم خوبی دارن.واینا بهانه ای بیش نیست که وقتی نتیجه نگرفتن.بگن.ال بود بل شد.
  • مشیز IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    ای بابا شما هم ما رو کشتین با این جامهای اسیایی برید یکی رو بفروشین خرج تیمتون کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی