۲
نظرات
- منتشرشده: ۱
- در صف بررسی: ۰
- غیرقابلانتشار: ۱
-
بجای که پول هنگفتی بابت خرید امثال شیخ و پریرا هزینه کنن به مهاجمای خودمان مثل عبدی انگیزه و حمایت کنن بهتر جواب میده پریرا ثابت کرده بود که اینکاره نیست بازم یحیی ازش استفاده میکرد یا تمیروف فصل قبل که صد رحمت به پریرا انگار اصلا تا حالا فوتبال بازی نکرده چپ و راست موقعیت خراب میکرد بازم یحیی ازش فیکس استفاده میکرد ولی عبدی که خودشو ثابت کرده بود و حتی لیگ ۲۰ با گلهای عبدی پرسپولیس قهرمان شد و بارها گلهای حساسی زده بود یحیی نيمکت نشین ثابت کرده بودش عبدی فقط زمان احتیاج داره فقط کافیه سه بازی فیکس باشه تا اوج بگیره والا عبدی و خدادادی که از امیدها آمده از مهاجمای خارجی که میان ایران سرترن ققط باید بهشان زمان داد
نظر شما
آخرین خبرها
پرتکرارترین برچسبهای ۴۸ ساعت اخیر
- جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا کانادا مکزیک
- تیم ملی فوتبال ایران
- پرسپولیس
- تیم ملی مصر
- چادرملو اردکان
- امیر قلعهنویی
- استقلال
- تیم ملی آلمان
- رامین رضاییان
- علیرضا بیرانوند
- مهدی طارمی
- تیم ملی اکوادور
- تیم ملی برزیل
- صداوسیما
- تیم ملی آمریکا
- فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا
- کریم باقری
- تیم ملی هلند
- پوستر بازی
- تیم ملی ژاپن
- تیم ملی بلژیک
- اوسمار لوس ویرا
- تیم ملی فرانسه
- تیم ملی ترکیه
- لیگ برتر
- شجاع خلیلزاده
- تیم ملی والیبال ایران
- کارلوس کیروش
- جانی اینفانتینو
- تیم ملی سوئد
