۲
نظرات
- منتشرشده: ۱
- در صف بررسی: ۰
- غیرقابلانتشار: ۱
-
بجای که پول هنگفتی بابت خرید امثال شیخ و پریرا هزینه کنن به مهاجمای خودمان مثل عبدی انگیزه و حمایت کنن بهتر جواب میده پریرا ثابت کرده بود که اینکاره نیست بازم یحیی ازش استفاده میکرد یا تمیروف فصل قبل که صد رحمت به پریرا انگار اصلا تا حالا فوتبال بازی نکرده چپ و راست موقعیت خراب میکرد بازم یحیی ازش فیکس استفاده میکرد ولی عبدی که خودشو ثابت کرده بود و حتی لیگ ۲۰ با گلهای عبدی پرسپولیس قهرمان شد و بارها گلهای حساسی زده بود یحیی نيمکت نشین ثابت کرده بودش عبدی فقط زمان احتیاج داره فقط کافیه سه بازی فیکس باشه تا اوج بگیره والا عبدی و خدادادی که از امیدها آمده از مهاجمای خارجی که میان ایران سرترن ققط باید بهشان زمان داد
نظر شما
آخرین خبرها
پرتکرارترین برچسبهای ۴۸ ساعت اخیر
- جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا کانادا مکزیک
- تیم ملی فوتبال ایران
- پرسپولیس
- تیم ملی مصر
- چادرملو اردکان
- امیر قلعهنویی
- رامین رضاییان
- علیرضا بیرانوند
- استقلال
- تیم ملی آلمان
- مهدی طارمی
- تیم ملی اکوادور
- فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا
- صداوسیما
- تیم ملی برزیل
- تیم ملی آمریکا
- تیم ملی ترکیه
- لیگ برتر
- شجاع خلیلزاده
- تیم ملی هلند
- اوسمار لوس ویرا
- پوستر بازی
- تیم ملی فرانسه
- تیم ملی ژاپن
- تیم ملی بلژیک
- کریم باقری
- لیگ ملت های والیبال
- کریستیانو رونالدو
- تیم ملی والیبال ایران
- کارلوس کیروش
