نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
خطیر باید ۲۴ ساعته کار کند و لااقل دو بازیکن بگیرد/ از این استقلال انتظار معجزه نداشته باشید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال باشگاهی نیست که بتوان آن را با وعده و وعید جلو برد بلکه باید عمل کرد.

افشین حاجی پور بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این تیم در آستانه ورود به مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: اوضاع برای تیم استقلال اصلاً خوب نیست. یعنی می‌توانم بگویم به طور کلی کاملاً بد بود. اتفاقات ماه‌های گذشته در راس کادر مدیریتی باشگاه باعث شد تا سرانجام استقلال در روزهای حساس نقل و انتقالات به دردسر بزرگی بیفتد.

وی افزود: کاملاً مشخص بود که در چنین شرایطی باشگاه نمی‌تواند تصمیمات درستی در رابطه با یارگیری داشته باشد. علتش هم نبودن پول و پرداخت بدهی‌های سنگین به افراد خارجی بود که در طول سال‌های گذشته از استقلال شکایت کرده بودند.

بازیکن قدیمی استقلال در رابطه با مشکلات مدیریتی و صحبت‌های علی خطیر در کانال رسمی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال محلی نیست که بتوان آن را با وعده دادن اداره کرد. در این باشگاه باید اقدامات عملی صورت بگیرد در غیر این صورت همه چیز بر هم می‌ریزد و در نهایت نتیجه‌ای که هواداران و کادر فنی استقلال انتظارش را دارند برآورده نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات مدیریتی در طول ماه‌های گذشته اصلاً خوب نبوده و از آقای خطیر انتظار می‌رود در چنین شرایطی از هیچ تلاشی فروگذار نکند. حتی شده ۲۴ ساعته کار کند تا استقلال لااقل بتواند دو بازیکن دیگر بگیرد.

خطیر باید ۲۴ ساعته کار کند و لااقل دو بازیکن بگیرد/ از این استقلال انتظار معجزه نداشته باشید

فوتبالیست قدیمی استقلال گفت: با خروج ۲ فوروارد بوشهری تیم استقلال از این تیم حالا استقلال در خط حمله‌اش بازیکن تمام کننده ندارد. سانتر فوروارد ۶ دانگ ندارد. کسی که آن جلو گل بزند، پنالتی بگیرد و موقعیت سازی کند در این تیم نیست. استقلال تیمی است که باید گل بزند. اگر قرار باشد استقلال گل نزند کار این تیم گره می‌خورد.

حاجی پور با اشاره به دیدار حساس استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به نظرم بازی سنگینی در پیش است. اول به خاطر شرایط جوی در آبادان که هوا خیلی گرم است. دوم به خاطر اینکه تیم عبدالله ویسی همیشه تیم خطرناک و جنگنده‌ای بوده. او به خوبی بلد است چطور تیمش را برای چنین مسابقاتی هیجان زده کند. انتقاداتی که فصل قبل به صنعت نفت آبادان می‌شد به خاطر نگرفتن نتایج خانگی و امتیازات از دست رفته در آبادان بود. ویسی قطعاً به این مسائل واقف است و نمی‌خواهد تیمش در همین ابتدای کار دچار مشکلاتی از این دست بشود. به ویژه اینکه اگر او بتواند استقلال را متوقف کند یا از این تیم امتیاز کامل بگیرد می‌تواند روند رو به رشدی را استارت بزند.

وی در این باره که چقدر احتمال می دهد استقلال برنده آبادان را ترک کند تاکید کرد: احتمالش کم نیست اما تقریباً می‌توان گفت کار برای هر دو تیم سخت است. از این تیم با این همه مشکل و بالا و پایین شدن انتظار معجزه نداشته باشید. به هر حال استقلال، همیشه استقلال است. به ویژه در بازی‌های خارج از خانه. این بچه‌هایی که الان در اختیار نکونام هستند پول نگرفته‌اند و هفته‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند ولی با این وجود آنها می‌دانند که پیراهن چه تیمی را به تن کرده‌اند. از طرفی جواد هم قطعاً با آنها حرف می‌زند و به آنها یادآور می‌شود که نتیجه بازی اول در تورنمنت مهمی مثل لیگ برترتا چه اندازه در ادامه کارشان تاثیرگذار است. در نهایت امیدوارم استقلال بازی اولش را با پیروزی پشت سر بگذارد و اگر هم تحت هر شرایطی این اتفاق نیفتاد لااقل مساوی را از آبادان بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بی طرف IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    فطیر اگه 29 ساعته هم کار کنه دیگه این تیم تیم بشو نیست ارسلانا ببرید آهنگ بزنه کلاس رقصش کنید
  • رضایاک اصلی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    کیسه مگه بازیکنی گذاشته بمونه که بخره خب همه را خریده😂😂😂😂
  • نادر DE ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    صدرحت به حجت کریمی...لااقل دوتا بازیکن به نام گرفت برای این تیم. از نیروی سفارشی که هنوز بخاری بلند نشده
  • محمد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    به امید خدا اولین باخت استقلال رقم میخوره راستی خیلی وقته ارسلان گیتار نمیزنه !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی