نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اولتیماتوم به امباپه در ساعت‌های آخر/ سه‌شنبه تکلیف کیلیان با پاری‌سن‌ژرمن روشن خواهد شد؟
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کیلیان امباپه تا فردا فرصت دارد تا در مورد تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن تصمیم بگیرد.

در نامه تندی که پاری‌سن‌ژرمن در تاریخ ۳ جولای برای کیلیان امباپه ارسال کرد، از ستاره خود خواسته بود تا در اسرع وقت با آنها ملاقات کند. هدف این بود که باید ظرف ۱۰ روز یا حداکثر دو هفته راه حلی برای وضعیت امباپه پیدا شود. رئیس باشگاه با قاطعیت گفت: «نمی‌گذاریم او باشگاه را رایگان ترک کند، غیرممکن است.»

روز سه‌شنبه مهلت تعیین‌شده توسط پاری‌سن‌ژرمن به پایان می‌رسد و هنوز چیزی تغییر نکرده است. کیلیان تا فردا مهلت دارد تا قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کند. مشخص شده که او این کار را انجام نخواهد داد زیرا قبلاً این موضوع را برای باشگاه روشن کرده است، به این معنی که مهاجم قرارداد خود را تا ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رساند و باشگاه را به صورت رایگان ترک می‌کند. باشگاه می‌تواند قرارداد جدیدی به او پیشنهاد دهد اما پاریسی‌ها مطمئن هستند که این بازیکن آن را رد خواهد کرد، همانطور که هفته گذشته پیشنهاد عربستان سعودی را رد کرد. آنها معتقدند که او به رئال مادرید قول داده است.

باشگاه او را از تور پیش‌فصل کنار گذاشت تا فشارها را بر روی این بازیکن بیشتر کند. اما امباپه با تصاویری که در اینستاگرام منتشر کرده نشان داده که در موناکو در حال استراحت است و پیامی مرموز با کارت‌های بازی ارسال کرد. بازیکن با وجود فشارها، رویکرد خود را تغییر نداده است، حالا باید دید که لوئیس انریکه چگونه کارها را مدیریت می‌کند.

فعلا تا پنجره نقل و انتقالات باز است باشگاه باید در مورد امباپه تصمیم بگیرد. پاریسی‌ها منتظر هستند تا مادریدی‌ها اگر امسال واقعاً کیلیان را می‌خواهند، حرکتی انجام دهند، اما به احتمال زیاد رئال مادرید تا روز آخر بازار نقل و انتقالات و با یک پیشنهاد بسیار کم، این کار را انجام نخواهند داد. تا پاری‌سن‌ژرمن مجبور شود قبل از اینکه بازیکن به صورت رایگان در ماه ژوئن باشگاه را ترک کند، این پیشنهاد را بپذیرد.

پاری‌سن‌ژرمن هنوز هیچ مبلغی بر روی مهاجم خود نگذاشته، اما هدف همیشه این بوده که حداقل بخشی از سرمایه‌گذاری سنگین سال گذشته را جبران کند.

پس‌فردا این تیم در توکیو به مصاف اینتر می‌رود، دو روز بعد در کره جنوبی با جئونبوک هیوندای موتورز بازی می‌کند و در دوازدهم آگوست اولین بازی لیگ ۱ مقابل لوریان برگزار می‌شود.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی