نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
۱۱ |
۳
سرمربی استقلال درخواست بازیکن خارجی را پذیرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال به پستی که دوست داشت، برگشت.

کوین یامگا در زمان فرهاد مجیدی در پست وینگر بازی می کرد اما ریکاردو ساپینتو از این بازیکن خواست در پست دفاع راست برای آبی ها بازی کند. بااین حال یامگا فصل گذشته با ۸ گل یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فاز تهاجمی بود.

کوین یامگا با وجود زدن ۸ گل در پست دفاع راست دوست دارد، دوباره به پست اصلی اش یعنی وینگر برگردد و به دروازه حریف نزدیک تر شود. خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی حاکی از آن است که جواد نکونام این درخواست را پذیرفته است و کوین یامگا در فصل جدید در پست وینگر برای آبی ها به میدان خواهد آمد و صالح حردانی در پست دفاع راست بازی خواهد کرد. صالح در فولاد هم شاگرد جواد نکونام بود.

با بازی کوین در این پست دغدغه های نکونام در پست وینگر با وجود جدایی مهدی قایدی و محمد محبی کاهش می یابد؛ چرا که استقلال در این پست، پیشتر مهرداد محمدی را به ترکیب اضافه کرده بود. محمدی هم همواره در دوران بازی ها زننده گل های حساسی بوده است و خیلی ها پیش بینی می کنند این فصل هم دو  وینگر استقلال زننده گل های حساسی برای استقلال باشند.

قایدی و محبی فصل گذشته زننده ۲۰ گل برای استقلال در بازی های لیگ برتر بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • علیرضا IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    خطیر بیا کنار تا من پول بیارم باشگاه بازیکن حال کند
    • کلنگلیس IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      خطیراگه روزی هزارتومن پول آورده بود الان ۲۰هزارتومن توحساب باشگاه پول بودنه اینکه دوزارهم توحساب باشگاه نباشه وهمش ناله منم مدیربشم بهتازخطیر ناله میزنم
    • رضایاک اصلی۱ RU ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      یایامگا هشت گل از نقطه پنالتی برای کیسه زده!! فاز تهاجمی؟؟؟😂😂😂😂😂
  • خان دایی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    بهترین کارروانجام میده اگه بزارتش وینگر دفاع راست هم حردانی عالیه سال قبل باساپینتو مشکل داشت بادل وجان بازی نمیکرد ولی باجواد جوره وجونشرومیده برای تیم ....امسال تیم خوبی داریم ومن فکرکنم تیم نتایج خوبی بگیره وشلوغ کاریهابیشترکاررسانه هاست شماببینین داشتن مرادمند سهرابیان مهری مهدی پور حردانی یامگا سلمانی جلالی مطهری محمدی رضاوند برای هرتیمی یک نعمت هست اگر هرکدام ازاونها یی که موندن تواستقلال روازتیم دیگه ای جذب میکردیم الان میگفتنداستقلال کهکشانی پس دایی جان بجای بهانه بیایم ازداشته هامون بهترین استفاده روبکنیم هنریک مربی به همینه استفاده ازداشته هاآقاجواد دایی جان سفت بچسب به تیمت وتمرین کنید انشاالله که آینده روشنه دایی
  • جهان FR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    کمترین تغییرات را استقلال داشته از این جهت برای استقلال خوبه تیم های دیگه تا بخواهند جا بیفتند ۵ هفته طول میکشه
  • مهدی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    خطیر استعفا بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی