نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمشید شاه محمدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جمشید شاه‌محمدی می‌گوید پرسپولیس نیازی به لیدر ندارد و این تیم میلیون‌ها هوادار عاشق دارد که عاشقانه تیم خود را دوست دارند و همواره حمایت کرده‌اند.

یکی از سوژه‌های جنجالی روزهای اخیر فوتبال ایران مربوط بود به تنبیه بازیکنان شهرستانی تیم جوانان پرسپولیس که در خوابگاه ورزشی درفشی‌فر زندگی می‌کنند و باعث بهت و حیرت جامعه فوتبال شد! ماجرا از این قرار است که چند بازیکن جوانان پرسپولیس، نظافت خوابگاهی که در آن زندگی می‌کنند را رعایت نمی‌کنند و یکی از لیدرها که به عنوان کارمند در باشگاه فعالیت می‌کند برای تنبیه این بچه‌های شهرستانی یک وعده شام و ناهار آن‌ها را کنسل می‌کند تا بچه‌ها ۲۴ ساعت گرسنه بمانند!

درهمین ارتباط جمشید شاه‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من واقعا تعجب کردم وقتی شنیدم یک لیدر به خودش اجازه می‌دهد در امور باشگاه دخالت کند. من شنیدم چه کسانی مسئول این فاجعه بوده‌اند اما پرسش این است که این افراد چه کاره‌اند؟ چرا باید جوانان با استعداد فوتبال این مملکت دست چنین افرادی بیفتند؟

وی ادامه داد: من با این آدم‌ها حرفی ندارم چرا که ماهیت لیدرها مشخص است اما باشگاه پرسپولیس چرا با افراد خاطی برخورد نکرد؟ حتی به لیدر متخلف باشگاه که بچه‌های مردم را ۲۴ ساعت گرسنه نگه داشته نگفته‌اند بالای چشم شما ابروست! این افراد باید همان روز از باشگاه پرسپولیس اخراج می‌شدند اما آقای درویش سکوت اختیار کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: نمی‌دانم چه کسی در باشگاه تصمیم‌گیرنده است اما یک هوادار در خارج از کشور ظاهرا خرج تیم‌های پایه‌ای پرسپولیس را در اختیار یک لیدر می‌گذاشته. برچه اساسی؟ فردی از خارج باشگاه برای تیم‌های پایه پرسپولیس ماهیانه رقم قابل توجهی هزینه می‌کند تا امکانات و غذا برای بچه‌ها تامین شود و گویا همه این داستان‌ها سر این است که چه کسی آن پول را بگیرد و مسوولیت هزینه‌کرد آن را در اختیار داشته باشد که این هم خودش نکته بسیار عجیبی است. واقعا نمی‌دانم! چرا این مبلغ که لطف هوادار پرسپولیس هم بوده در اختیار باشگاه نبوده تا چنین فاجعه‌ای رخ ندهد؟

جمشید شاه‌محمدی بار دیگر تأکید کرد: پرسپولیس نیازی به لیدر ندارد. این تیم میلیون‌ها هوادار عاشق دارد که عاشقانه تیم خود را دوست دارند و همواره حمایت کرده‌اند. در هیچ کجای دنیا هم به این شکل لیدر وجود ندارد که در امورات باشگاه دخالت کنند. دیروز یک لیدر اردوی ترکیه پرسپولیس را برهم می‌زند و امروز لیدری دیگر ۲۴ ساعت جوانان باشگاه را گرسنه نگه می‌دارد. این موارد فاجعه است و در شأن باشگاه پرسپولیس نیست.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: این‌همه پیشکسوت خوش‌نام که سال‌ها برای پرسپولیس مجانی و رایگان بازی کرده‌اند، بیکار در منزل نشسته‌اند و آن‌وقت آقایان لیدرها را استخدام می‌کنند. چرا به جای برخی افراد معلوم‌الحال پیشکسوتان خوش‌نام استخدام نمی‌شوند؟ لطفا بنویسید من جمشید شاه‌محمدی نیاز مالی ندارم و سنگ خودم را به سینه نمی‌زنم. الحمدالله به لطف خدا و دعای پدرومادر، آدم بی‌نیازی هستم اما بسیاری از پیشکسوتان خوش‌نام و زحمتکش را می‌شناسم که باشگاه می‌تواند با استخدام به عنوان کارمند یا مدیریت تیم‌های پایه از آن‌ها استفاده کند. مطمئن باشید پیشکسوتان اهلیت بیشتری نسبت به این افرادی دارند که همواره برای پرسپولیس حاشیه درست کرده و مشکل‌آفرین بوده‌اند. جالب آن که هر مدیری هم رأس کار آمده این افراد بوده و روی طرف نفوذ هم داشته و دارند. به شخصه فقط می‌توانم تأسف بخورم و بس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ساسان IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    خب با بازیکنانی که نظافت ( قانونی که باید رعایت می شده ) رو رعایت نکردن چه برخوردی باید می کردند!؟ از حقوقی که نمی گیرند باید کسر می شد یا که چه !؟؟؟ خب به هر حال باید یک جوری جریمه و تنبیه می شدند یا نه !؟ از الان جلوشون گرفته نشه دو فردای با قراردادی های میلیاردی میشه جلوشون رو گرفت !!؟؟
    • ف دال IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      درود؛ ساسان جان؛ اگه بازیکنی شهرستانی (تهرونی/شهرستانی تفاوت ندارن، از این‌جهت گفتم که مشخص شه جدای‌از اینکه اون خوابگاه محل زندگی‌شه، به‌تعبیری و با عنایت به دوری از خانه و والدین، مأمن و سرپناه‌ش هم هست)، مرتکب اشتباهی شد، اولاً، بایستی ببینیم نیاز به تنبیه داره یا نه و مثلاً می‌شه با تذکر و امثالهم رفع و رجوعش کرد یا نه(؟!) و درثانی، نکته اساسی و مهم‌تر اینه که در صورت تصدیق خطای سرزده و همچنین نیاز به تنبیه، چه کسی و با چه روشی بایستی اقدامات تنبیهی رو اجرا کنه. این، بسیار بسیار مهم هست. یه لمپنِ بی صلاحیت و چاک و دهان غلط اضافه می‌کنه بخواد بچه‌ای که به امانت و به عشق و ضمانت نام پرسپولیس به این تیم اومده رو اینچنین تنبیه کنه. مادام که این عناصر به سرخ‌آبی‌ها نزدیک‌اند و باتأسف فراوان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز، از این دست مسائل رخ داده و خواهند داد. شما اصل رو ول کرده و چسبیدی به فرعیات، برادر خوب و پرسپولیسی من.
  • منافق IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    آقای شاه محمدی کارنامه محسن خلیلی تو رده پایه پرسپولیس کاملآ مشخص هستش تو این مدت که خلیلی مسئول پایه های پرسپولیس بوده کاملآ موفق عمل کرده متأسفانه دلیل این رفتارهای شما دهه شصتی ها همین موفقیت خلیلی هستش که حالا به واسطه اون آدم میخواید محسن خلیلی رو بزنید کسی که دو دقیقه با آقا محسن خلیلی معاشرت کنه متوجه میشه که این وصله ها به این آدم نمیچسبه چه بسا که این آدم شما بوده که بهونه به شما ها داده تا محسن خلیلی رو بکوبید. سالهای سال پایه های پرسپولیس دست شماها بوده پنجعلی و شاه محمدی و اسماعیل هلالی و.....چه گلی به سر پرسپولیس زدید ؟! اینقدر که شماها به پرسپولیس ضربه زدید دشمنان پرسپولیس نزدن از اون یارو وحید قلیچ بگیر تا فنونی‌زاده و بقیه ؟! هواداران باشرف پرسپولیس کاملآ شماها رو شناختن
  • ناصر IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    احتمالا این لیدر سفارش شده س .این مملکت رو سفارشات میچرخه روی ادای مؤمنا رو در آوردن میچرخه.درس،و علم و تجربه کاره ای نیست.در ضمن کی تا حالا باشگاه ما به تیمهای پایه ش اهمیت داده که این بار دومش باشه
  • شهروز IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    احتمالا آقای درویش با یه لباس خاص خارج از ایران تشریف دارن و فرصت رسیدگی به این مسائل پیش پا افتاده رو ندارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی