آرمان رمضانی- استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم بلندقامت فصل گذشته استقلال برای حضور در لیگ بیست‌وسوم سرنوشتی نامعلوم دارد.

استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به فعالیت خود سرعت داده و آبی‌ها مطابق درخواست جواد نکونام مشغول جذب بازیکن هستند. در نقطه مقابل، جواد نکونام لیست بازیکنانی مازاد خود را هم تنظیم کرده و در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار داده است. در لیست مازاد نکونام، نام بازیکنانی مانند سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی به چشم می‌خورد که سرنوشت شهباززاده در روزهای گذشته مشخص شد و این مهاجم باتجربه بعد از جدایی توافقی از استقلال به مس رفسنجان پیوست.

رمضانی در روزهای گذشته در چندین جلسه با مدیران باشگاه استقلال شرکت کرد و حتی گفته می‌شود که در زمینه مطالبات خود هم تخفیف چشمگیری را به آبی‌ها داده اما فعلاً خبری از صدور رضایت‌نامه او نیست تا در آستانه آغاز لیگ بیست‌وسوم سرنوشت این مهاجم بلندقامت نامشخص باشد؛ به‌ویژه آنکه او در ۱۰ روز گذشته از حضور در تمرینات استقلال هم منع شده و همین مسئله رمضانی را از فرم ایده‌آل هم در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر دور کرده است.

تراکتور، جدی‌ترین مشتری رمضانی

مسئولان باشگاه تراکتور برای جذب مهاجم تمام‌کننده خارجی برنامه‌ریزی کرده بودند و امید داشتند تا با درخواست‌شان در زمینه عدم محاسبه بازیکنان لژیونر ایرانی جزو سهمیه بازیکنان خارجی موافقت شود اما برخلاف خواسته تراکتوری‌ها، مسئولان فدراسیون فوتبال با درخواست آن‌ها مخالفت کردند تا عملاً سرخ‌پوشان تبریزی شانسی برای جذب مهاجم خارجی در بازار تابستانه نداشته باشند. همین مسئله باعث شده تا خمس در بین مهاجمان ایرانی به دنبال جذب بازیکن باشد که در این میان گفته می‌شود جدی‌ترین گزینه سرمربی اسپانیایی تراکتور، آرمان رمضانی است که فعلاً رضایت‌نامه او از سوی باشگاه استقلال صادر نشده است.

یاغی استقلال بر سر دوراهی؛ آینده مبهم مهاجمی که شاید به زودی از جمع آبی ها جدا شود/ آخرین تصمیم نکونام در دقیقه ۹۰!

رقابت چراغ خاموش نساجی و گل‌گهر!

تراکتوری‌ها در حالی به دنبال جذب آرمان رمضانی هستند که با توجه رفع محدودیت جذب بازیکنان لیگ برتری بعد از اتمام بازار نقل‌وانتقالات تابستانه (هر تیم ۳ سهمیه جذب بازیکن آزاد دارد) دو باشگاه دیگر هم به جمع مشتریان مهاجم استقلال اضافه شده‌اند. گل‌گهری‌ها به دنبال انتخاب جایگزینی مناسب برای کیروش استنلی سوارز هستند و بعد از جدایی کریم اسلامی و ناکامی در جذب مهاجم برزیلی هم گفته می‌شود که مهدی رحمتی نام آرمان رمضانی را در اختیار مدیران باشگاه نساجی قرار داده تا رقابت بر سر جذب مهاجم فصل گذشته استقلال میان ۳ تیم در جریان باشد.

شاید آرمان استقلالی بماند!

جواد نکونام هنوز خیالش از خط حمله استقلال آسوده نشده و بازیکنان موردنظر او جذب نشده‌اند و در حال حاضر امیرارسلان مطهری در کنار پیمان بابایی و آریا برزگر، مهاجمان تخصصی استقلال برای حضور در فصل جدید محسوب می‌شوند. همین مسئله باعث شده تا احتمال بازگشت رمضانی به جمع آبی‌پوشان پایتخت هم مطرح باشد؛ البته که مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا بتوانند با گزینه‌های موردنظر نکونام توافق کنند اما در صورت عدم توافق، این احتمال وجود دارد که رمضانی به عنوان مهاجم در جمع آبی‌پوشان پایتخت کار خود را دنبال کند که البته تحقق این احتمال بعید به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: دلیل شادی عجیب و غریب یامگا مشخص شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • عروس ال۶ین IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    همین یه ستاره هم که در عصطقلا بود میخاد بره!😂😂😂😂😂😂کیثه را خالی از ستاره نکنید تا چهاردهمیش بخطر نیفته.😂😂😂😂😂😂
    • کلنگلیس IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      رمضانی از ترابی شما بهتر بازی میکنه 😂😂😂😂😂
    • ع ق ق QA ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      ههههه بهتر از ترابی ؟!!!!! چقدر کارشناسانه رای دادی شاید قصدت نقش بازی کردنه؟
  • رضا لطففی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    من نمی دونم کی این مقاله رو نوشته ولی الان بازیکنایی که دارن میگیرن آخرین خواسته های آقای نکونامه الکی به هوادار القا نکن که هر چی نکونام خواسته بهش رسیده
  • حميد کلاش IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    مربي هاي ايران از تاکتيک پلن بي اصلا سر درنميارن فوتبال بکش زيرش اقاي نکونام شما ارمان رمضاني بزار براي بازيهاي که نميتوني از عمق نفوذ کني به مشکل ميخوري ارمان بيار تو براي سر سر سانت از جناهين همون کاري که پرتقال تو جام جهاني نيمه دوم فشار اورده بود به ايران
  • اساس IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    ارمان باش بهتره۵۶۸
  • امیر سعید IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
    جواد نکونام چه جاگزینی برای رمضانی داره که اونو مارادلیستش اعلام کرده رمضانی هروقتی به بازی اومده خوب بوده ودر اون دقایق اندک گل‌های حساسی واسه تاج زده
  • استقلال همیشه جذاب IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    مرغ همسایه غازه.من نمی‌دونم چرا با آرمان اینقدر بی مهری میشه. کمی هم تعقل لازمه آقای نکونام.
    • Ali IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      مسئله فقط قیمت زیاد بازیکنان هست ،اگرهمین رمضانی باقراردادی که ازپرسپولیس به استقلال رفت حتی با 50% اضافه هم موافقت کند آنگاه اورا نگه خواهند داشت چون 2ویا3میلیارد میتوانند پرداخت کنند که به نظر بنده این مبالغ هم زیاد است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی