نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
نکونام لیگ را با این سه بازیکن اروپایی استارت می‌زند/ استقلال با مربی جدید به آبادان می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال کمتر از یک هفته دیگر فصل جدید لیگ برتر را استارت می‌زند و باید تکلیف یارگیری این تیم تا زمان شروع مسابقات حداقل به اندازه ۹۰ درصد مشخص شده باشد.

پنجشنبه آتی برای استقلالی‌ها روز بسیار مهمی تلقی می‌شود چون از اولین نمایش رسمی آبی پوشان پایتخت تحت هدایت جواد نکونام پرده‌برداری خواهد شد و استقلال در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. در چنین وضعیتی که  استقلالی‌ها هنوز به لحاظ یارگیری تکلیف کاملاً مشخصی ندارند و حتی جذب شدن منتظر محمد هم شرایط آنها را مطلوب نکرده است، جواد نکونام به خوبی می‌داند تیمش نیازمند تقویت است و با مجموعه کنونی برای رسیدن به صدر جدول مشکلات عدیده‌ای خواهد داشت.

آخرین بازی تدارکاتی

جدال با آریو اسلامشهر که هدایت آن را جواد زرینچه بر عهده دارد آخرین مسابقه تدارکاتی استقلال قبل از شروع فصل تلقی می‌شود. دیداری که البته استقلالی‌ها به دلایل متعدد نتوانستند از وجود همه سرمایه‌های خود در آن بهره ببرند و نکونام موفق نشد تمام بازیکنان مورد نظرش را محک بزند.

استارت با ۳ اروپایی

استقلال تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا فصل جدید را حداقل با حضور ۳ بازیکن اروپایی آغاز کند اما به احتمال بسیار زیاد در هفته اول فقط می‌تواند یکی از آنها را به میدان بفرستد. کوین یامگا به واسطه حضور چند ساله در استقلال، کاملاً با شرایط فنی تیم آشناست و جواد نکونام هم به این فوتبالیست حرفه‌ای اعتقاد دارد بنابراین از وجودش در بازی با صنعت نفت استفاده خواهد شد اما تکلیف بقیه اروپایی‌ها چه می‌شود؟

پیگیری‌های ما نشان داد به احتمال فراوان طی روزهای باقیمانده و تا قبل از مسابقه با صنعت نفت آبادان دو بازیکن اروپایی دیگر برای پیوستن به جمع آبی پوشان در تهران حاضر خواهند شد اما با توجه به اینکه آنها باید تست پزشکی بدهند، با باشگاه توافق نهایی کنند و البته در تمرینات تاکتیکی حاضر شوند، قطعاً به مسابقه هفته اول نخواهند رسید و در بهترین شرایط از جدال با ملوان در هفته دوم یا تقابل با سپاهان در هفته سوم به کار گرفته خواهند شد. شانس اینکه روبرتو تورس یکی از این اروپایی‌ها باشد زیاد است.

مسافرت با مربی جدید؟

قضیه حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال دوباره مطرح شده و احتمال دارد دستیار اول نکونام در تیم‌های قبلی دوباره کنار او قرار بگیرد. این قضیه همچنان پیگیری می‌شود و هیچ بعید نیست هاشمی نسب هم قبل از شروع فصل عازم آبادان شود. البته یوسو سسما مربی اسپانیایی استقلال هم الان چند روزی است ست که در تمرینات حضور دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کمال آبی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    با همه این مشکلات بازهم پرسپولیس قهرمان میشه
  • محمود IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    خوش به حال رقبا. استقلال همیشه اول فصل بدشانسی میاره
    • حاکد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      دوست عزیز وقتی یک اتفاق همیهش میفته و تکرار میشه، دیگه نمیشه اسم شانس بهش داد!
  • کلنگلیس IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    به امیدموفقیت پرافتخارترین تیم ایران درآسیا وتنهاتیم فوتبال بین المللی ایران 🇭🇳🇭🇳🇭🇳🇭🇳💙💙💙💙💫💫👑👑
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      کوپا امجدیه کاپ فرمایشی تشریفاتی
  • مجتبی هاشمی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    اگر منظور شما از موفقیت قهرمانی هست که بعید میدونم استقلال بتونه با تراکتور و سپاهان و تیم مهدی تاج رقابت کنه.اما تیم جوان و خوبی جمع کرده واسه سال‌های بعد مدیریت تاج انشاله قهرمانی سالم
  • محمد IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    به امید خدا امسال آخر فصل استقلال قهرمان میشه
  • شاهد IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    نکونام تیم جوان و سرحالی درست کرده و اگر همانطور که در خبرها اعلام میشه گزینه های خارجی به این تیم اضافه شوند قطعا یکی از مدعیان قهرمانی هست سال گذشته هم استقلال با همین بازیکنان بازی کردفقط با چند تغییر و رقیبانش مثل امسال قوی بودن پس باید امیدوار شد به قهرمانی انشاالله
  • شیلنگی که جام آسیایی نداره🤣 IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    آخ ایشالا این روزا روهم با نکو میبینیم. 🫰🏻💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی