نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
۲ |
۰
کلوب| فوتبال و حرف اول در صداوسیما
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز جمعه برنامه ورزش و مردم که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روی آنتن شبکه یک رفت که به موضوع حق پخش صداوسیما به باشگاه‌ها پرداخته شد.

در این موضوع تاج اعلام کرد که در آینده باید تعامل بین صداوسیما و باشگاه‌ها نسبت به حق پخش مسابقات فوتبال انجام شود و این اجباری و قانونی است.

در این بین سهرابی معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما هم روی خط آمد و به صحبت پرداخت که این دوست اعلام کرد، صداوسیما فقط مختص فوتبال نیست و دیگر رشته‌های ورزشی هم زیر ذره بین این سازمان قرار دارد و در آمد فقط از فوتبال نیست.

باید خدمت این دوست عزیز بگوییم که این روزها صداوسیما آنچنان برنامه‌های مفید و تاثیرگذار برای مردم ندارد و این برای یک رسانه ملی جای نگرانی و رفتن به سمت خاطرات و آرشیو برای این سازمان جای سوال‌های فراوان دارد.

در یک کلام باید بگوییم درحال حاضر ۹۰ درصد مردم اگر امروز پای گیرنده‌های خود هستند فقط به خاطر پخش مسابقات فوتبال است و این یعنی تبلیغات و پول‌های میلیاردی برای این سازمان. البته دیگر رشته ورزشی هم قابل احترام و طرفداران خاص خودش را دارد اما فوتبال بحثی جداگانه در کشور ماست و پخش مسابقات فوتبال در حال حاضر حرف اول را در صداوسیما می‌زند.

خدا کند که این بار تعامل بین فوتبال ما و سازمان صداوسیما صورت بگیرد و هر دو طرف راضی باشند و سود ببرند و دیگر جای بحث و جنجال نباشد.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مملی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
    میشه اینطور هم تحلیل کرد که فدراسیون و صداوسیما سر یه رقم ناچیزی به تفاهم رسیدن و سقف قرارداد رو الکی گذاشتن که مثلا بگن هزینه فوتبال ما در سال ۲ هزار ملیاردهست و از این دوهزار ملیارد صداو سیما مثلا میخواد ۷۰۰ ملیارد حق پخش بده که هم تیمها کیف کنن و هم سر ای اف سی و فیفا رو شیره بمالن
  • نصیر IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    آجورلو خوب پای حق پخش از صداوسیما ماند اما باقی مدیران عامل باشگاهها کمک نکردن و حتی خودشیرینی هم کردن که البته بعدا مزد خودشیرینی خودشان را هم گرفتن . نمونه اش موقع فسخ قرارداد بیرانوند بود که برنامه های صداوسیما کشور رو روی سر گرفتن که انگار آسمان به زمین افتاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی