نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خاطرات بازیکنی که درگذشت؛ همه پرسپولیسی‌ها از بازی‌اش تعجب کرده بودند/ یحیی گفت این پسر را از کجا آوردی؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: به بچه‌ها گفتم همیشه ما عزیزترین‌ها را از دست دادیم و ادامه دادیم؛ پس باید کاری کنیم که روحش شاد باشد.

اعضای تیم صنعت نفت آبادان که برنامه‌های پیش‌فصل خود را برای حضوری متفاوت در لیگ برتر دنبال می‌کردند، با درگذشت محمد عجمی‌پور، بازیکن جوان تیم‌شان، در شوک فرو رفتند. این اتفاق تلخ بیش از هر کسی عبدالله ویسی را تحت تاثیر قرار داد و تصویری که از این سرمربی باتجربه فوتبال ایران در مراسم خاکسپاری عجمی‌پور منتشر شد نیز علاقه او به این بازیکن جوان را نشان می‌داد.

ویسی در خصوص محمد عجمی‌پور گفت: من فصل گذشته که برای ۸ بازی آخر آمدم در مورد بازیکنان جوان و تیم امید تحقیق کردم. ۱۰، ۱۲ بازیکن به من معرفی شدند و ۲، ۳ نفر را مد نظر داشتم که یکی همین محمدرضا عجمی‌پور بود. در واقع او را در بازی دوستانه که با امیدهایمان داشتیم، دیدم. آن زمان نمی‌شد اسمش را برای تیم رد کنم و فقط خواستم کنار تیم باشد. به هر حال اتفاقات جوری پیش رفت که او را به تیم آوردم و همان زمان گفتم پدیده و الماس تیم است.

وی افزود: شبی که این اتفاق افتاد، بعدازظهرش بچه‌های برنامه فوتبال برتر آمدند که خودم گفتم بروید با این بازیکن مصاحبه کنید چون پدیده این فصل لیگ برتر است. بچه بسیار خوبی بود. نمی‌خواستم دهات برود و برایش خوابگاه گرفتیم که تغذیه و خوابش تحت کنترل خودمان باشد. ۹ شب تمرین داشتیم، اینکه کی رفت و کی این اتفاق افتاد را نمی‌دانم اما احساس می‌کنم می‌خواست هیأت برود که این اتفاق تلخ افتاد. در آبادان هم خیابان‌ها موانع زیادی دارد که ظاهراً اینقدر سرعت داشته که نتوانسته کنترل کند، اول با موتور به یک خانم زد و بعد هم به درخت خورد و به کما رفت که در نهایت هم او را از دست دادیم. خواست خدا بود و ما هم احترام می‌گذاریم. ما فقط افسوس می‌خوریم و تلاش می‌کنیم به خانواده‌اش کمک ویژه‌ای داشته باشیم.

ویسی با تاکید بر اینکه باشگاه صنعت نفت تمام قرارداد عجمی‌پور را پرداخت خواهد کرد، گفت: من خودم این بازیکن را آوردم و ۵ ماه با من کار کرد، خیلی برایم عزیز بود.۳ ماه فصل گذشته و ۲ ماه هم این فصل کنار ما بود. شاید باور نکنید آنقدر این بازیکن محجوب بود که حتی خجالت می‌کشید سلام کند. همیشه سر به زیر بود و حرف نمی‌زد. یک روز رفتم کنارش و برایش کفش بردم. فکر کردم سایز پایش مثل خودم ۴۱ است اما وقتی کفش را بردم گفت پایم ۴۴ است. گفتم به جثه کوچکت نمی‌خورد پایت ۴۴ باشد، گفت از بس پا برهنه بودم سایز پایم بالا رفت. واقعاً مثل بچه خودم بود. آینده فوتبال آبادان بود.

سرمربی صنعت نفت افزود: یک روز به او گفتم ۲ سال بعد می‌آیی آبادان زندگی می‌کنی و دیگر روستا نمی‌روی. نمی‌دانستم این اتفاق می‌افتد. واقعاً تنها بازیکنی بود که همه دوستش داشتند. معمولاً بازیکن جدید که می‌آید یکسری تا بیایند دوستش داشته باشند زمان می‌برد اما این بازیکن از اول در دل همه جا باز کرده بود. همه جوره خوب بود، هم رفتاری و هم فنی. وقتی کار فنی داشتیم، اسمش را روی تخته می‌نوشتم قایدی. خودش کیف می‌کرد و من خوشحال می‌شدم. اتفاق تلخی بود. من هم احساساتی هستم و واقعاً برایم سخت بود که او را از دست دادیم. می‌دانستم این بازیکن یک ستاره برای خانواده، آبادان و استان خواهد بود. به خاطر این اتفاق تلخ، من ۴، ۵ روز نتوانستم تمرین بروم. باز هم می‌گویم نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد اما خواست خدا بود و ما احترام می‌گذاریم.

او با اشاره به اینکه این بازیکن در بازی دوستانه برابر پرسپولیس مورد تمجید یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود، بیان کرد: یحیی گفت اگر این بازیکن کمی قدش بلندتر بود، خیلی فرق داشت. همه پرسپولیسی‌ها از بازی‌اش تعجب کرده بودند و یحیی گفت این بازیکن را از کجا آوردی؟ بعضی‌ها می‌گویند چشم خورد که این اتفاق افتاد. نمی‌دانم چه شد. ولی ۲، ۳ بازی دوستانه کردیم که همه می‌گفتند اعجوبه است. حتی در بازی دوستانه با چادرملو به اخباری گفتم این بازیکن، قایدی دیگری است. همه تعریف می‌کردند از بازی‌اش. او ۱۸، ۱۹ سالش بود. ما یک جوان را از دست دادیم. اگر می‌ماند خیلی آینده درخشانی داشت.

ویسی تاکید کرد: یک اندوه و بهت بزرگ همراه تیم است. من به بچه‌ها گفتم همیشه ما عزیزترین‌ها را از دست دادیم و ادامه دادیم. پس باید کاری کنیم که روحش شاد باشد، با بازی خوب و برد که پاداش آن به خانواده این بازیکن برسد. انگیزه مضاعف می‌شود. برای خود من که اینطور است. عجمی را از دست دادیم، دیگر نباید تیم را از دست بدهیم. مردم ناراحت هستند، حداقل برای آنها باید تلاش کنیم تا تسکین پیدا کند. همه بازیکنان هم‌قسم شدند که روحش را شاد کنیم و به خانواده‌اش کمک کنیم.

سرمربی صنعت نفت در خصوص تاثیری که تعویق مسابقات لیگ برتر بر روی تیم‌ها داشت، عنوان کرد: اگر خوب بود برای همه خوب بود و اگر ضرر داشت برای همه. خیلی‌ها می‌خواستند لیگ عقب بیفتد. یک سری می‌گفتند عقب افتاد که فلان تیم بازیکنش برسد، فلان تیم آماده‌تر شود. اگر با طرح و برنامه باشد، کاری کثیف و پلید است. اگر ضرر بود برای همه باشد و اگر سود است برای همه. همه سهیم باشیم قابل احترام است.

او با اشاره به اینکه نفتی‌ها در دیدار هفته ابتدایی برابر استقلال با بازوبند مشکی در زمین حاضر خواهند شد، گفت: بازی اول با هر تیمی همیشه سخت است. در تورنمنتی که ۱۶ تیم است و با ۱۵ تیم بازی می‌کنیم فرقی نمی‌کند چه تیمی اول باشد و چه تیمی آخر. جام حذفی نیست که بگوییم قرعه خوب است یا بد چون باید با همه بازی کنیم، مهم نیست. بازی اول در خانه است و با تماشاگر هم برگزار خواهد شد. نواقص برطرف شده و حتی اگر بازی‌ها بموقع انجام می‌شد، می‌توانستیم با تماشاگر میزبانی کنیم.

ویسی درباره حواشی‌ای که باعث انتشار شایعه استعفای او از صنعت نفت شد، توضیح داد: آن اتفاقی بود که شاید خودم باید بهتر رفتار می‌کردم. خبرگزاری‌های خارجی در موردش صحبت کردند که احساس کردم خودم صحبت کنم و توضیح بدهم سوءاستفاده نمی‌شود. آن بازیکن انتظار داشت باشد. با توجه به اینکه سهمیه‌ها کم شد، نمی‌شد او را نگه داریم. به هر حال به خیر و خوشی گذشت. من هیچ‌وقت حق را ناحق نمی‌کنم. سرمربی تیمی هستم که مردم انتظار دارند. برای همین بازیکنی که ۳ سال در لیست بود و بازی نمی‌کرد را نگه نداشتم.

وی درباره جذب بازیکنان عراقی بیان کرد: آنها بسیار می‌توانند به تیم کمک کنند. کلاً ۴۰، ۵۰ دقیقه با آبادان فاصله دارند. با ۸۰ درصد اعضای تیم، همزبان هستند. خیلی خوب با تیم اخت پیدا کردند و می‌توانند به تیم کمک کنند. تجربه بازی ملی دارند و در حالی که یک بازیکن معمولی در ایران دنبال ۱۵ میلیارد است، آنها با نصف این مبلغ با ما قرارداد بستند.

ویسی همچنین درباره هدف صنعت نفت در فصل آینده توضیح داد: ما هدف‌مان این است که مردم را شاد کنیم و اتفاقات پارسال تکرار نشود که دنبال دعا و نیایش و نذری باشیم و یک برد معمولی را جشن بگیریم. می‌خواهیم ۷، ۸ بازی آخر را آسوده‌خاطر باشیم که بتوانیم به بازیکنان جوان و نفراتی که کمتر بازی کردند، بازی بدهیم. مطمئناً این شرایط پیش می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • تاج کبیر IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    شوری چشم گل محمدی بلای جونش شده.گل محمدی شوم هست.ویسی باید باید براش اسفند دود میکرد.
    • تیم خاطرات کاج IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      گل محمدی بد جوری سوزنده و میسوزونه که هر جا اسمش میاد کامنت میزارید
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      شما برای تیم خودت اسفند دود کن که آخر فصل نیاز به هوچیگری نداشته باشی بی ادب
    • سرورابی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      قرارنیست هربی سروپایی ازرابرسه به تیم رقیب توهین کنه تواستقلالی واقعی نیستی.توتازه به جیک وپوک افتادی بچه!طرفدارای اصیل سرخابی این بی احترامیهاروبه هم نسبت نمیدن...
  • Gaber IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    ویسی مربی با انصاف و عالیست و اینکه الان در سطح تیمهای بالای جدول مربیگری نمیکند بسیار متاسفم . عبداله جان ایکاش روزی به پرسپولیس بیایی . حتی بهتر از نکونام هستی مربی مثل تو که بعد از بازی حقیقت را میگه و تحت تاثیر حواشی و حرفهای توهمی نیست و کارش را بلده. تو محبوب من پرسپولیسی و مردم ایران و فوتبال دوستان. موفق باشی اگر خدای ناکرده یحیی رفت تو بهترین مربی برای ما هستی. ضمنا چشم شور و اینچیزها در علم و قانون دنیا جایی ندارن . بازیکنانی که عجول و زود می‌خوان به کاری برسند باید مواظب باشند و جان خودشون را مفت از دست ندهند . کلا بازیکنان ما سرعت رانندگی دارند که نباید اینگونه باشه . بهتره به جوانان بگویی با این خیابانها و کوچه ها و بافت شهری و ماشین‌هایی که نمیشه روی آنها حساب کرد خودشونو بخاطر نیندازند منافی هم اینگونه با فوتبال خداحافظی کرد . نه این ها آلفونسو هستند نه خیابانهای ما پیست ماشین های مسابقه پس مواظب باشیم دوستت داریم با انصاف
  • به کوری چشم حسود IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    بترکه چشم حسود😭
    • Ali IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      چشم تمام موجودات ازجمله انسان شور میباشد ،دلیل آنهم اینست که اگر این نمک وشوری درچشم نباشد درمدت کمتر از 3 روز چشم فاسدشده و آن موجود به چشم دردشدیدی دچارشده و کورخواهدشد،حسادت هم دروجود افراد است ودلیلش اینست که آن فرد حسودگمان میکند که اگر دارنده ی آن خوبی ونعمت نبود من مطرح میشدم و آن نعمتی که او دارد به من میرسید ،و دلیل دیگرش هم تنبلی و تن پروری فردحسود است که گمان میکند تمام افراد هرچه که دارندبدون زحمت ورایگان بدست آورده اند اما او نه ،درحقیقت تصور وی درست نیست ،هرفردی برای هر داشته ای زحمت کشیده وسختی دیده مثلاوقتی فردحسود درخواب ناز ودر استراحت بوده آن فردکارمیکرده وبیدارمانده وبیخوابی کشیده تا آنچه را که خواسته بدست آورده است.
  • محمود خاوری CA ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    علی آقا من هم همین رو میگم. ولی حسودان میگن دو میلیارد دلار ناقابل رو از اختلاس به دست آوردم.
  • محمدرضا IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    خدا به خانواده اش صبر بده
  • احمد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    به نظر من پرسپولیسی کاش بخاطرروح آن جوان ناکام هم شده بازیکنای برزیل ایران بتونندهمت کنندواین فصل قهرمان لیگ بشوندویاقهرمان جام حذفی چون این جورشک هامیتونه انگیزه ای بشه اگه واقعا برای عجمی پورزنده روح باهم هم قسم بشوندمثل خدابیامرز هادی ماکه گرچه یک شک سنگینی به همه واردکردولی درعوضش بچه هارومتحدترکردتاکارهای ناممکن راممکن کنند.خدایش بیامرزه حیف وصدحیف به آن جوان دسته گل وچقدرستاره خوبی میشدوحال یک ستاره ای بی بدیل در آسمان عظیم جهان هستی گشته
  • فضولیش ب شما نیومده IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    روح اون بنده خدا ک شاد خدا بیامرزتش ولی خدایی مگه آدم قحطیه ک اسمشو میزارین قائدی!!قائدی کجاس ستارس مثلا چه گلی ب سر استقلال زد!!حتی تیم ملی به زور دعوت شد اگ ستاره بود ک فیکس تیم ملی می شد..ستاره ینی طارمی،ینی جهانبخش،ینی آزمون،عزت اللهی،قلی زاده،ترابی،رضاییان،امیری،رفیعی و......کاش یه لقب در شان این بنده خدا بهش میدادید قائدی آخه!!!!!!!!!!!!!!!
    • وطنم پاره طنم IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      ترابی😂
  • ناشناس IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    عشق عبدالله.گواردیولا.من عاشق صداقتشم.یه بچه با صداقت.وقتی صحبت می‌کنه لذت میبرم.انسان بزرگیه .دوست دارم آمد اراک از نزدیک ببینمش.یه انسان به تمام معنی.هرجا هستی موفق باشی .آرزوی سلامتی دارم برات
  • مهدی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    واقعا آقای ویسی خیلی صادق و درست هستن هر جا باشن دنبال حق هستن خدا حفظشون کنه، خدا به خانواده این جوان هم صبر بده و خودشو قرین رحمت کنه
  • مرصاد IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    بنده خدا ماشینش کجابوده میگه با موتور بوده کنترلش روازدست داد بعد برخوردکرد به یه بنده خدا خانوم وبعدبرخورد میکنه به درخت که میره تو کما .
  • دهکردی IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    آبادان قهرمان همیشه استعدادهای کم نظیری داشته اما کمتر توانسته اندشکوفا شوند متاسفانه آبادان مهد فوتبال است توجه بیشتر میخواد که ازجوانان ونونهالان آنجا کشف استعداد شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی