نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
این مصاحبه یحیی را دلخور کرد!/ دلیل مازاد شدن کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به شدت از مصاحبه اخیر شاگرد سابق خودش دلخور شده است.

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم، کمال کامیابی‌نیا علاوه براینکه پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شد، رکورد بیشترین قهرمانی با یک تیم در ادوار لیگ را به دست آورد. به جز پیروانی، رهبری‌فرد، رادوشویچ و حسینی، محرم نویدکیا هم ۵ بار با سپاهان به قهرمانی رسیده بود که حالا کامیابی‌نیا از تمام این بازیکنان آمار بهتری دارد.پرافتخارترین بازیکن ادوار لیگ ایران همچنان جلال حسینی است. این بازیکن با پرسپولییس، سپاهان و سایپا در مجموع ۹ بار به قهرمانی لیگ رسید. بهروز رهبری‌فرد یکی دیگر از بازیکنان پرافتخار تاریخ فوتبال ایران است که به جز ۵ قهرمانی با پرسپولیس یک‌بار هم با پاس به قهرمانی دست یافت و حالا کامیابی‌نیا در کنار این بازیکن دومین بازیکن پرافتخار تاریخ لیگ ایران به شمار می‌آید. قهرمانی پرسپولیس باعث شد چند بازیکن دیگر به فهرست بازیکنان با ۵ قهرمانی اضافه شود. علیرضا بیرانوند، سیامک نعمتی و وحید امیری بازیکنانی هستند که به آمار ۵ قهرمانی در لیگ رسیدند.

با این وجود کمال کامیابی‌نیا، یکی از بازیکنان پرافتخار پرسپولیس که پس از ۸ سال حضور در این تیم و کسب ۶ قهرمانی بالاخره از جمع سرخپوشان جدا شد، به تازگی در مصاحبه‌ای ماجرای قطع همکاری‌اش را با سرخپوشان پایتخت را توضیح داد.

کامیابی‌نیا در رابطه با این جدایی با ناراحتی گفت: «اولین بار بعد از تماسی که با آقای درویش داشتم متوجه شدم که در لیست مازاد هستم، درصورتی که تا آن لحظه این موضوع به من گفته نشده بود و من هم فقط از فضای مجازی گمانه زنی‌ها به گوشم می‌رسید و بالاخره با پیگیری‌های خودم متوجه آن شدم. من از یحیی گل‌محمدی فقط از این بابت دلخورم که این موضوع را خیلی دیر به من اعلام کرد. من قرارداد خانه‌ام را به تازگی تمدید کرده بودم و باید به فکر مدرسه دخترم نیز می‌بودم. درحالی که دوست داشتم یک فصل دیگر در پرسپولیس بازی کنم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.»

در همین رابطه خبردار شدیم یحیی گل‌محمدی به شدت از دست شاگرد سابق خودش دلخور شده و در تمرین پرسپولیس این موضوع را به اطلاع یک دوست مشترک خودش و کمال کامیابی‌نیا رسانده است. سرمربی پرسپولیس معتقد است کمال کامیابی‌نیا اغلب زمان‌های فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده و نتوانسته است خیلی به کمک تیمش بیاید. برهمین اساس نیز او در لیست مازاد قرار گرفته است. منبع موثقی که خبر دلخوری یحیی گل‌محمدی از کمال کامیابی‌نیا را در اختیارمان گذاشت به خبرورزشی گفت: «کمال زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید اما فصل گذشته انواع و اقسام آسیب دیدگی‌ها را پشت سر گذاشت و نتوانست به تیم کمک کند. به همین خاطر هم در لیست مازاد قرار گرفت ضمن آن که اگر توجه کرده باشید او هفته اول لیگ را نیز در تیم جدیدش ذوب آهن به دلیل مصدومیت از دست داده است!»

لازم به یادآوری است؛ در جریان دیدار دوستانه ذوب‌آهن و فجر سپاسی در فولادشهر، کمال کامیابی‌نیا، هافبک ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد. مصدومیت این بازیکن از ناحیه عضله همسترینگ است. این بازیکن شروع لیگ را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Gaber IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    ایکاش یکبار اینها قاضی می‌دهد و با انصاف قضاوت میکردند . در تمام تیمهای دیگر لیگ برتر جابجایی صورت میگیره ولی در پرسپولیس بازیکنان بعد از جدایی گله مند. بهتره در قرارداد بازیکنان قید بشه اگر انصاف ندارید لااقل بخاطر باشگاه سکوت کنید . چه نمی در ایران بازی خداحافظی میگذارند . چه تیمی تعهد میده بازیکن مصدوم و رو به عقب را نگه بدارد این حق مربی ست چرا اینقدر بی ظرفیت و خالی از معرفت و شناخت هستید ایکاش در درون خودشون انصاف را جای میدادند . سیامک نعمتی و کمال زحمت کشیدند دستمزدشون هم گرفتند طلبکار چی هستند باید از همسر سیامک پرسید؟ براحتی احساساتی میشن و خودشون را بجای مربی تصمیم گیری تیم می‌بینند. شما یک روزی تمام میشی مثل بقیه . نباید رهبری فرد را که نمایه کینه و عداوت هست الگو کنی مثل جمع کثیری از بازیکنان که رفتند یادگاری خوبی باشی نه اینکه خودت را تحمیل کنی مگر تو غیر از بازی کردن مدیر یا مربی هستید؟ هوادار بعد از اینهمه کمال کمال کردن دیگه دوست ندارم اسم تو و سیامک را بشنوه چون بی ظرفیت هستید
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    نمیفهمم چرا بازیکنای ایرانی اینقدر سخته براشون خدافظی ،بابا شیش فصل پشت هم تو تیم بودی که حداقل دو فصلشو بخاطر زحمتای قبلت موندی تو لیست ،فصل قبل هم که اصن یادم نمیاد کدوم بازیا بودی که گفته بخش زیادی از فصل جا بگه تمام فصل ،من کمالو دوسدارم ولی میتونست مثل سیامک اگه دلخوری داره پیش خودش نگه داره جار نزنه ،اینجوری میشه نمک نشناس و فرقی ال کثیر نداره
  • بیطرف IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    سلام. تا این سه نفر تو تیم پی روزی(دنباله روزی) هستند تیم پی روزی فیکه. در پیش و گال ممد و اللخصوص بینی وند که نامرد بودن خودش را صراحتا اعلام کرد. من بینی وند از الکی گفتم میخام برم استقلال. میخاستم قراردادم بره بالا که رفت. دیدید چه قدر زرنگم البته یادم دادن چون خودم حرف معمولی هم بلد نیستم بزنم حتی یه لنگ هم بلد نیستم از کجا بخرم.
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      نه بابا
    • rookh IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      خوبه نوشتی بی طرق هستی، کیسه کش کاجی؛ اگه طرفداریتو علنی میکردی دیگه چیا میخواستی بگی، ولی علی بیرو هرکاری کرد نکرد کیسه رو بهم ریخت دمش گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی