معطلی یک ماهه پرسپولیس برای بازیکنی که اصلاً قرار نبود پرسپولیسی شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوار بودند شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاها را جذب کنند، اما این اتفاق رخ نداد.

بعد از اینکه شهریار مغانلو با مدیران سپاهان در پایان فصل گذشته دچار چالش شد، شایعاتی مبنی بر جدایی او از این تیم مطرح شد. آقای گل فصل قبل لیگ برتر که مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی به حساب می‌آید، بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند. با این حال شهریار با سپاهانی‌ها قرارداد داشت و مدیران سپاهان به صورت قطعی به مغانلو اعلام کردند تحت هیچ شرایطی اجازه رفتن او به پرسپولیس را نخواهند داد.

به غیر از اینکه پرسپولیس و سپاهان از رقبای جدی هم محسوب می‌شوند، اختلافات و درگیری‌های دو باشگاه و هواداران دو تیم باعث شده تا پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها اصلا رابطه خوبی با هم نداشته باشند. مدیران پرسپولیس تا همین چند روز قبل منتظر این بودند تا شهریار رضایتنامه‌اش را از سپاهان بگیرد تا بتوانند او را جذب کنند. این درحالیست که از روز اول هم کاملا واضح و مشخص بود که سپاهان به پرسپولیس تحت هیچ شرایطی بازیکن نخواهد داد و معطلی پرسپولیسی‌ها کاملا بی مورد بود.

در نهایت هم این بازیکن با انتشار یک استوری خبر از ماندنش در سپاهان داد. پرسپولیس مدت زمان زیادی خودش را معطل بازیکنی کرد که خیلی واضح بود به پرسپولیس نمی‌آید. همین موضوع باعث شد تا آن‌ها خیلی از گزینه‌های دیگر داخلی و خارجی را از دست بدهند. حالا پرسپولیس به شدت نیاز به جذب مهاجم دارد ولی نه در بازار داخلی مهاجمی در حد این تیم پیدا می‌شود و نه گزینه باکیفیت ولی با قیمت مناسب در بازار خارجی پیدا می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • لنگی هستم IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    با افتخار لنگی هستم
  • بابابزرگ IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    مهم کیسه مظلومه که داره سه تاسه تا میگیره مظلوم کیسه من
  • پریسا IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    کاش باشگاه یکمم ب نظر هوادارا اهمیت میداد و دنبال این بازیکن نمیرفت کسی که بخاطر پول رفت رو نباید برگردوند اونم بعداز اون رفتارای خزی که انجام داد بازیکن نیمکت نشینی که تو پرسپولیس احیا شد و دروازه خالی رو هم بیرون میزد ما حمایتش کردیم تا اوج گرفت ولی پول سپاهان هواییش کرد ...
  • کوروش DE ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    اخه پرسپولیس که نباید بازیکن بگیرد همون تیم داوری براش کافیه
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      برعکس گفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی