نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
با حسینی و قلی‌زاده رفاقت دارم/ این مربی انگلیسی به من اعتقاد دارد/ ۲ سال دیگر از قراردادم باقی مانده اما...
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هافبک ایرانی تیم هال‌سیتی گفت: با مجید حسینی و علی قلی‌زاده رابطه نزدیکتر و دوستانه‌تری دارم.

اللهیار صیادمنش هافبک ایرانی تیم هال‌سیتی و یکی از ستاره‌های ایرانی شاغل در چمپیونشیپ روز گذشته نتوانست در مقابل نوریچ به تشخیص کادر پزشکی‌اش بازی کند اما او در گفت‌وگو با ایران ورزشی از انگیزه‌های بالایش در این فصل صحبت می‌کند. بازیکنی که تأکید می‌کند مصدومیتش نگران‌کننده نیست و او مدت طولانی از مسابقات دور نخواهد بود. در رابطه با موارد مختلف و سؤالات زیادی که داشتیم با صیادمنش گفت‌وگویی اختصاصی داشتیم.

چرا دیشب مقابل نوریچ بازی نکردی؟

تمرینات زیادی داشتیم و به هر حال قبل از فصل بازیکنان برای آمادگی فشاری را متحمل می‌شوند از این‌رو من هم کمی دچار گرفتگی عضله دوقلوی پای چپ شدم که مشکل جدی نیست اما پزشکان تیم صلاح دیدند که من بازی نکنم و این موضوع را هم با سرمربی تیم مطرح ساختند از این‌رو با هماهنگی‌های انجام شده ترجیح داده شد که من بازی نکنم.

اما این مسأله مانند فصل قبل موجب نشود که تو مدت طولانی دور از بازی‌ها و میادین فوتبالی باشی؟

مصدومیت فصل قبل من واقعاً با این گرفتگی عضله که امری طبیعی در فوتبال است قابل قیاس نبود چون در فصل گذشته من دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ شدم که این امر موجب شد تا ۶-۷ ماه از میادین دور باشم و مدت نسبتاً زیادی از فصل را از دست بدهم اما برای فصل جاری خیلی خوب تمرین کرده‌ام و از هر لحاظ آماده‌ام و این گرفتگی عضله هم مورد جدی نیست و ان‌شاءالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید برای بازی‌های بعدی در صورت صلاحدید مربیان بازی خواهم کرد.

فصل قبل چرا زیاد مصدوم شدی؟

دفاع راست ما فصل قبل مصدوم شد از این‌رو مربی‌مان برای پر کردن جای خالی این مدافع با مشکلاتی مواجه شد. من هم جزو بازیکنانی بودم که جدا از وظیفه تاکتیکی جداگانه‌ای که داشتم در امر دفاعی خصوصاً کمک به مدافع راست‌مان باید در کارهای دفاعی هم به عقب زمین می‌آمدم که این امر فشار بیشتری به من وارد می‌کرد و شاید یکی از دلایل مهم مصدومیتم بود.

اما در این فصل به نظر خواسته‌های سرمربی تیم از تو متفاوت شده؟

بله در این فصل خواسته‌های سرمربی‌مان از من بیشتر انجام وظایف هجومی است تا در پست وینگر و پست‌های تهاجمی دیگری که مربی از من خواست بهترین نمایش‌ها را ارائه دهم. فصل قبل به‌دلیل مسائلی که در مورد دفاع راستمان وجود داشت من به کارهای دفاعی می‌پرداختم اما امسال مربی‌مان بیشتر از من انتظار انجام کارهای تهاجمی به بهترین شکل ممکن را دارد جایی که خودم هم فکر می‌کنم در آنجا می‌توانم به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کنم و خواسته‌های سرمربی‌مان را برآورده سازم نکته‌ای که آن را در توان و تخصص خودم می‌بینم.

با حسینی و قلی‌زاده رفاقت دارم/ این مربی انگلیسی به من اعتقاد دارد/ ۲ سال دیگر از قراردادم باقی مانده اما...

بعد از بازی مقابل نوریچ باید چند روز بعد در جام حذفی بازی کنید و بعد هم در چمپیونشیپ بازی کنید.

سه‌شنبه در جام حذفی باید بازی کنیم و من هم از امروز زیر نظر کادر پزشکی تست خواهم داد و در تمرینات میدانی تیمم شرکت خواهم کرد تا وضعیتم برای بازی آینده‌مان در جام حذفی و بازی‌های چمپیونشیپ مشخص شود.

مربی انگلیسی تیم‌تان هم مانند مربی گرجستانی‌ به تو اعتقاد دارد؟

بله خوشبختانه مربی انگلیسی‌مان هم مانند سرمربی قبلی به من اعتقاد دارد و روی من حساب خاصی باز کرده. من هم در کنار سایر هم‌تیمی‌هایم نهایت تلاشم را انجام خواهم داد تا بازی‌های خوبی را انجام داده و خواسته‌ها و انتظارات سرمربی‌مان را برآورده کنم.

چند سال دیگر از قراردادت با هال‌سیتی باقی مانده و هدف اصلی تیم و خودت چیست؟

من با قراردادی چهارساله به هال سیتی پیوستم که از این قرارداد دو سال دیگر باقی مانده است. خواسته اصلی من و تیمم صعود به لیگ برتر است و حتماً در راه رسیدن به این هدف نهایت تلاشمان را انجام خواهیم داد تا لیگ برتری شویم و خواسته اصلی خودمان و هوادارانمان را برآورده سازیم.

با کدامیک از لژیونرها رابطه بهتری‌ داری و به قولی بیشتر رفیقی؟

با همه رفیقم اما با مجید حسینی و علی قلی‌زاده رابطه نزدیکتر و دوستانه‌تری دارم.

در مورد انتقال آردا گولر بازیکن تیم سابقت فنرباهچه به رئال مادرید حرف و حدیث زیادی پیش آمده و حتی در این رابطه یکی از روزنامه‌های معروف ترکیه‌ای نوشته باشگاه ترکیه‌ای با وجود اینکه از مصدومیت بازیکن خودش خبر داشته آن را به رئال انتقال داده!

آردا گولر بازیکن خوبی است و زمانی که من در تیم بزرگسالان فنرباهچه بودم آردا در تیم جوانان بود. البته به‌دلیل شرایط خوب فنی‌اش چند بازی هم در تیم بزرگسالان برای دقایقی بازی کرد. الان هم فکر نمی‌کنم تیمی به بزرگی رئال مادرید بدون تست پزشکی و سایر موارد بازیکنی را به خدمت بگیرد. از این‌رو بعید است آردا با مصدومیت به رئال رفته باشد چون اگر او مصدوم بود حتماً در تست پزشکی رئال همه چیز مشخص می‌شد. با آن همه تست دقیق مو از ماست کشیده می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی