نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یحیی گلمحمدی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمربی پرسپولیس بعد از مدت‌ها سکوت سرانجام در خصوص نقل و انتقالات تیمش صحبت و گلایه‌هایی را مطرح کرد.

از آخرین خرید پرسپولیس مدت زمان زیادی می‌گذرد و پرسپولیس تا این لحظه فقط با ۳ خرید، کمترین ورودی را بین تیم‌های لیگ برتری داشته است.

پرسپولیس درحالی فقط سه بازیکن به خدمت گرفته که این تیم هنوز در چند پست نیاز شدید به بازیکن جدید دارد و در صورتی که در این پست‌ها بازیکن نگیرد، قطعا در طول فصل دچار مشکل خواهد شد. هرچند بسیاری از قوانین جدید نقل و انتقالاتی کاملا به ضرر تیمی مثل پرسپولیس است و دست این تیم را برای جذب بازیکن جدید بسته، با این حال هنوز تیم یحیی کامل نیست و نیاز به جذب بازیکن جدید کاملا حس می‌شود.

یحیی مدت‌ها در این خصوص سکوت کرد تا تیمش به حاشیه نرود. با این حال فشار زیاد هواداران مبنی بر واکنش نشان دادن گل‌محمدی در خصوص نقل و انتقالات باعث شد تا سکوت او شکسته شود و سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش حرف بزند. واکاوی صحبت‌های یحیی نشان می‌دهد که او از مدیران باشگاه به خاطر جذب نشدن چند بازیکن گلایه دارد. او نه‌چندان تند و صریح، ولی به صورت جزئی از تیم مدیریتی باشگاه گلایه کرد تا هواداران بدانند دلیل توقف طولانی‌مدت نقل و انتقالات پرسپولیس چیست. گل‌محمدی در صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که چند بازیکن از لیست اصلی او جذب نشدند و او مجبور است با همین نفرات فعلی به کارش ادامه دهد. ستاره‌هایی که گل‌محمدی درخواست جذب آن‌ها را داشت چه کسانی بودند؟ این گزارش را تا انتها بخوانید.

شجاع خلیل‌زاده
مدافع تیم ملی که بعد از چند سال به فوتبال ایران بازگشت، منتظر پیشنهاد پرسپولیس بود تا دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند. یحیی حتی در این خصوص با خلیل‌زاده حرف زده بود ولی این بازگشت به سرانجام نرسید و شجاع راهی تراکتور شد. شجاع یکی از نفراتی بود که در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان در لیست نقل و انتقالاتی یحیی بودند ولی با مخالفت هواداران پرسپولیس با بازگشت شجاع و همچنین مخالفت درویش، این انتقال صورت نگرفت و کنعانی‌زادگان جذب شد.

احمد نوراللهی
حضور احمد در لیست یحیی اصلا چیز عجیبی نبود. یحیی عاشق بازی نوراللهی است و همواره از بازگشت او استقبال می‌کند. با این حال دستمزد نوراللهی در فوتبال امارات آن‌قدر زیاد است که تیمی مثل پرسپولیس توان پرداخت چنین پولی را نخواهد داشت. احمد نور با وجود جدایی از شباب الاهلی به فوتبال ایران بازنگشت و راهی الوحده امارات شد. هرچند مشخص بود که احمد علاقه‌ای به بازگشت به فوتبال ایران ندارد ولی یحیی خواهان جذب او شد اما باشگاه پرسپولیس توان برگرداندن نوراللهی را نداشت.

سعید عزت‌اللهی
گل سرسبد نقل و انتقالات این فصل سعید عزت‌اللهی بود که به شدت مورد توجه تیم‌های مطرح ایرانی قرار گرفته بود. پرسپولیس جدی‌ترین مشتری سعید بود و مذاکراتی را هم با این بازیکن انجام داد. یحیی به‌شدت خواهان جذب شماره ۶ تیم ملی شد ولی این بازیکن با توجه به اختلافاتی که با باشگاه وایله دانمارک بر سر گرفتن رضایتنامه پیدا کرد، هنوز نتوانسته از این تیم جدا شود. هرچند شانس پرسپولیسی شدن سعید کم شده ولی هنوز این انتقال منتفی نیست و اگر عزت‌اللهی بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد، به احتمال زیاد پرسپولیسی خواهد شد.

شهریار مغانلو
پرسپولیس چند هفته از زمان خود را منتظر این ماند که شهریار مغانلو رضایتنامه‌اش را از سپاهان بگیرد و به تیم سابقش برگردد. با این حال در این مورد هم کاملا واضح و مشخص بود که باشگاه سپاهان تحت هیچ شرایطی به پرسپولیس بازیکن نمی‌دهد. در نهایت هم مغانلو با گذاشتن یک استوری به شایعات پایان داد و اعلام کرد در سپاهان می‌ماند. یحیی علاقه داشت تا شهریار را دوباره به خدمت بگیرد ولی باشگاه پرسپولیس نتوانست رضایتنامه این بازیکن را از سپاهان بگیرد و به این ترتیب یکی دیگر از گزینه‌های نقل و انتقالاتی یحیی گل‌محمدی پرید.

رضا شکاری
یکی از خوب‌های لیگ برتر در فصل قبل رضا شکاری بود که در گل‌گهر درخشان ظاهر شد. یحیی علاقه زیادی به این بازیکن داشت و می‌خواست او را به پرسپولیس بیاورد. خود شکاری هم مایل به حضور در پرسپولیس بود ولی رضایتنامه ۳۰۰هزار دلاری او برای جدایی از گل‌گهر کار را برای حضور او در پرسپولیس سخت می‌کرد. در مذاکره‌ای که بین او و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته بود، مدیرعامل پرسپولیس به شکاری اعلام کرد نمی‌توانند مبلغ رضایتنامه‌اش را پرداخت کنند و این بازیکن هم در نهایت راهی سپاهان شد.

محمدرضا خالدآبادی
یحیی گل‌محمدی برای گلر دوم تیمش دست روی دروازه‌بان تیم ملی امید، محمدرضا خالدآبادی گذاشت که عملکرد بسیار خوبی در هوادار داشت. یحیی روی جذب این گلر اصرار زیادی داشت ولی باز هم باشگاه پرسپولیس نتوانست رضایتنامه خالدآبادی را از باشگاه هوادار بگیرد. در نهایت هم استقلال با پرداخت پول رضایتنامه این دروازه‌بان را به خدمت گرفت و دست پرسپولیس از جذب این گلر کوتاه ماند. اتفاقی که کاملا به ضرر پرسپولیس شد و حالا آن‌ها باید به سراغ جذب یک سنگربان خارجی زیر ۲۳ سال بروند و البته برای آوردن او به ایران چند صد هزار دلار هزینه کنند.

این مطلب را هم بخوانید: منظور کمال کامیابی‌نیا چه کسی بود؟/ هافبک تکنیکی به‌علاوه هوادار متمول، عامل جدایی کاپیتان سابق پرسپولیس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    کل تیم ملی و لژیونر ها رو هم اگه برای یایا جذب کنند باز هم ناراضیه و بغض میکنه
    • آریا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      با اینهمه ستاره پرسپولیس بدون مربی هم اول میشه اقا یحیی
  • احمدرضا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    اخه تیمی که پورعلی گنجی و گولسیانی را دارد مگر دیوانه هست شجاع را بگیرد؟؟ همین الان کنعانی را دارد برای بازی دادن ۲ تن از انان مشکل دارد،تازه وحدت،نعمتی و فرجی هم دارد،بغیر از خالدابادی که اش دهن سوزی هم نیست و شکاری،گرفتن بقیه غیر ممکن بود،در ضمن فکر کنم درویش هم از مدیر عاملی خسته شده و دیگر انگیزه ندارد و پرسپولیس احتیاج به نیروی جدید و با انگیزه دارد،گرشاسبی،سمیعی،حبیب کاشانی بهترین گزینه هست
  • کیان IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    پرسپولیس برای آسیا درست بسته نشده است دروازه بان دوم و دفاع چپ تخصصی و هافبک دفاعی مقتدر و مهاجم نوک از کمبودهای آشکار پرسپولیس در آسیاست !!!!
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    مو مصنوعی دوباره بغض میکنه
    • قرمزته IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      فعلا که تونسته چند بار بغض کیسه کشا را بترکونه
    • سرم جواتی گیس گلابتون IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      ما تنهاییم
    • شاهین‌ IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      بازیکنای‌اصلیش‌توکمیته‌داوران‌وانظباتی‌وسازمان‌لیگ‌وخصوصی‌سازی‌هستن‌‌‌بیشترهم‌نیم‌‌فصل‌دوم‌‌به‌بازی‌گرفته‌میشن‌‌عزیز‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی