نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
کلوب| خوشبختی مسی و اینترمیامی؛ توپ طلای هشتم در راه است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذشت چند بازی لیونل مسی با پیراهن اینترمیامی همه حیرت زده و خوشحال در فوتبال آمریکا هستند.

وقتی خبر پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی در دنیا منتشر شد آن هم بعد از کسب قهرمانی جام جهانی با آرژانتین همه را شوکه کرد. همگان از تصمیم این ستاره متعجب بودند و کسی فکرش را نمی‌کرد یک روزی مسی در تیم آمریکایی دیده شود.

حالا با گذشت چند بازی لیونل مسی با پیراهن اینترمیامی همه حیرت زده و خوشحال در فوتبال آمریکا هستند و فوتبالدوستان برای دیدن گل و هنرهای این نابغه آرژانتینی بلیت‌ها را به سرعت هرچه تمام‌تر خریداری می کنند و حالا فوتبال در آمریکا رونق خاصی با حضور مسی گرفته است.

باید گفت مسی و اینترمیامی این روزها در خوشبختی قرار دارند و این بازیکن حتی در پاریس هم اینقدر ذوق نداشت که حالا اینجاست که رقم خوردن رکوردهای جدید و شاید به کسب هشتمین توپ طلای لیونل ختم شود، به این علت که این بازیکن در فوتبال آمریکا پادشاهی و همه کار می‌کند و اخبار فوتبال این کشور در دنیا را گسترش داده است.

صحبت از توپ طلا کردیم البته که نباید از درخشش هالند، امباپه، وینیسیوس هم به راحتی چشم‌پوشی کرد و آنها هم شانس تصاحب این عنوان را دارند، اما هرچه که هست در حال حاضر فوتبال در آمریکا با حضور مسی بسیار داغ است.

اینجا باید به مرد اصلی یعنی دیوید بکام اشاره کنیم که چراغ خاموش و با هنر خاص خودش مسی را به آمریکا آورد. حال باید صبر کرد و دید آخر مسی و اینترمیامی به کجا ختم خواهد شد.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • King Messi IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    کینگ لئو اسطوره تاریخ🩵🤍😍❤️‍🔥🇦🇷🇦🇷🥺 در حال بارگذاری توپ طلا هشتم برای پروردگار فوتبال❤️‍🔥😍🇦🇷🥺🩵🤍leo messi

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی