نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیشنهادی که بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس را خنثی کرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک پیشنهاد عجیب موجب شد رضا شکاری قید پیوستن به پرسپولیس را بزند و پیراهن سپاهان را بپوشد.

یکی از بازیکنانی که مدنظر یحیی گل‌محمدی برای پیوستن به پرسپولیس بود رضا شکاری بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان بود که البته این بازیکن با وجود مذاکراتی که با پرسپولیس کرده بود اما در نهایت راهی سپاهان اصفهان شد. 

در قرارداد شکاری با گل‌گهر مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به عنوان بند فسخ قرارداد در نظر گرفته شده بود و تیم‌های خواهان این بازیکن باید این هزینه را می‌پرداختند. این بند فسخ باعث شد تا پروسه جدایی وی از گل‌گهر کمی طولانی شود؛ اما در نهایت باشگاه سپاهان موفق شد رضا شکاری را جذب کند. 

در زمانی که پرسپولیس به دنبال مذاکره با شکاری برای جذب این بازیکن بود به شکاری گفته شد رقم فسخ قرارداد او پرداخت می‌شود اما فقط ۳ میلیارد تومان به عنوان مبلغ قرارداد با این بازیکن امضا خواهد شد. این پیشنهاد عجیب پرسپولیسی‌ها با جواب منفی شکاری روبه‌رو شد چرا که او خواهان دریافت مبلغ بیشتری برای قرارداد فصل آینده فوتبال خود بود. 

در نهایت این پیشنهاد عجیب به شکاری باعث شد او قید پرسپولیسی شدن را بزند؛ هرچند این بازیکن علاقه زیادی داشت در پرسپولیس و زیر نظر یحیی گل‌محمدی بازی کند که به خاطر این پیشنهاد عجیب قید حضور در تیم قهرمان ایران را زد و زردپوش شد.

رضا شکاری یکی از بازیکنانی بود که یحیی گل‌محمدی برای تقویت فاز هجومی تیمش نظر ویژه‌ای روی او داشت اما این بازیکن همراه با کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر به سپاهان رفتند تا خط حمله این تیم اصفهانی یکی از پرمهره‌ترین خطوط حمله  لیگ برتر باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عیسی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    خب بایدهم یه چیزی بدن تابیان تیم همیشه قهرمان .بازیکنی که میره سپاهان نهایت ازسرازتیم سرکوچه درمیاره ولی بازیکنی که میادپرسپولیس سرازبایرن مونیخ وپرتوودرمیاره
  • کیان IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    مدیر عامل پرسپولیس سنتی است و بدرد پرسپولیس امروزی نمیخورند این گدا بازیها پرسپولیس را در مقابل رقباء تضعیف میکند !!!
  • قرمزته IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    مثلا سال قبل که اس دق لال نصف مهاجمای لیگ را جمع کرده بود چکار کرد سوم شد! تیم اگه تیم باشه با چند بازیکن با غیرت مثل عبدی ، امیری ، عالیشاه و ترابی که هر کدام اندازه دو سه تا مهاجمند قهرمانی چند گانه میگیره
  • احمد..ش(مغزهای یخ زده) IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    اگر فدراسیون تاج اصفهانی لابی نکنه وزیر میزی نگیره،شله زرد نپخته باید از لیگ حذف شود
  • لنگی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    انشالله امسال دیگه با لابی گری قهرمان لیگ مشخص نشه فقط.اسنپ کاپ هایی که برای تیم لنگ کنار گذاشته میشد ؛تکرار نشه
  • احمد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    لنگ چه داره که بخواهد خودش و به استقلال بچسباند ،خیال کرده دوتا جامی که فدراسیون و داوران و کمک داوران بهش دادند باد ورش داشته خیال کرده آدم حسابش میکنند تمامی باشگاههای بزرگ دنیا بواسطه جامهای قاره ای بزرگ و با اعتبار شده اند نه جام داخلی نه جام داخلی نه جام داخلی،،،،گورت و گم کن اسم فوتبال نیارید لکه ننگ فوتبال ایران هستید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی