نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشاگری یک استقلالی از دور زدن قانون سقف بودجه؛ به بازیکنان در ترکیه خانه می‌دهند/ جوانگرایی نکونام قابل تحسین است/ عارف غلامی فصل قبل هم دنبال بازارگرمی بود!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال گفت: با قانون سقف بودجه فقط سر خودمان را کلاه می‌گذاریم و شنیده‌ام از راه‌های مختلف آن را دور می‌زنند.

محمد نوری در مورد شرایط استقلال در آستانه شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال در فعل و انفعالات پیش فصل مانند انتخاب سرمربی یا جذب بازیکن  زمان را از دست داد. ۲ مهره کلیدی هم از تیم رفتند. خیلی‌ها می‌گویند می‌توان جایگزین خوبی برای محبی و قائدی پیدا کرد اما من موافق این حرف نیستم. این کار سخت است. با اینحال چند بازیکن اضافه شده‌اند که می‌تواند خبر خوبی باشد. اگر یکی دو بازیکن خارجی خوب هم اضافه شوند، تیم شرایط خوبی پیدا می‌کند. 

حضور فیزیکی مربی بدنساز می‌توانست تاثیر بهتری داشته باشد

وی افزود: در خط میانی و به خصوص پست پلی‌میکر هنوز مشکل داریم. در خط حمله نیز همین طور است که ان‌شاالله این مشکل هم رفع شود.از طرفی بدنسازی تیم هم دچار مشکل شد. هرچند گفته می‌شود تیم تا به حال با برنامه مربی بدنساز کار می‌کرده اما به هرحال دیر اضافه شدند. حضور فیزیکی مربیان بدنساز می‌توانست تاثیر بهتری داشته باشد.

پیشکوست استقلال با اشاره به اولین بازی این تیم در خانه صنعت نفت آبادان، گفت: در اولین بازی کار خیلی سختی داریم. در این برهه از سال گرمای آبادان بزرگترین مشکل است. امیدوارم در روزهای باقی مانده به شروع لیگ، تیم به هماهنگی و هارمونی بهتری برسد. ۳ امتیاز این بازی خیلی اهمیت دارد و اگر دست پر از خانه حرف خارج شویم می‌توانیم شروع خوبی در هفته‌های اول لیگ داشته باشیم.

جوانگرایی نکونام قابل تحسین است

نوری در مورد نقل و انتقالات استقلال، عنوان کرد: تیم‌های رقیب خوب بسته شدند اما در استقلال هم با وجود اینکه زمان را از دست دادیم، بازیکنانی خوبی اضافه شدند. اتفق خوبی که امسال افتاد، جوانگرایی در تیم بود. ضمن اینکه این جوان‌ها همگی ملی پوش هستند و کیفیت بالایی دارند اما نباید فراموش کنیم اینجا استقلال است و هواداران به نتیجه گیری اهمیت زیادی می‌دهند. این جوان‌ها می‌توانند در آینده تبدیل به مهره‌های خیلی موثری شوند و انگیزه بالای آن‌ها قطعا به تیم کمک می‌کند. فکر می‌کنم از لحاظ مالی هم به باشگاه کمک شد. من هم موافق جوانگرایی هستم. کار نکونام قابل تحسین بود و اگر به این بازیکنان فرصت بازی بدهد، می‌توانند خودشان را نشان بدهند و به تیم کمک کنند. امیدوارم بتوانند هرچه سریع‌تر با تیم هماهنگ شوند.

افشاگری یک استقلالی از دور زدن قانون سقف بودجه؛ به بازیکنان در ترکیه خانه می‌دهند/ جوانگرایی نکونام قابل تحسین است/ عارف غلامی فصل قبل هم دنبال بازارگرمی بود!

راه‌هایی برای دور زدن سقف بودجه

وی در مورد اینکه مساله سقف بودجه برای ثبت قرادادهای استقلال مشکل ساز شده و چالش جدیدی برای مدیریت این باشگاه است، گفت: این قانون مسخره و یک نمره منفی است. به اعتقاد من تمام کارها و قوانین فدراسیون من درآوردی است. سپاهان، پرسپولیس و تراکتور کدام‌شان سقف قرارداد را رعایت می‌کنند؟ فقط ۵-۴ بازیکن از هرکدامِ این تیم‌ها سقف بودجه را پر می‌کنند.

نوری تصریح کرد: شنیده‌ام که برای قراداد بستن از راه‌هایی مانند اهدای ملک در ترکیه، هوادار متمول یا شرکت‌های زیرمجموعه سقف قرارداد را دور می‌زنند! فکر نمی‌کنم کسی سقف را رعایت کند. فدراسیون هم خودش این را می‌داند. متاسفانه سر خودمان را کلاه می‌گذاریم و کسی رعایت نمی‌کند. در این چند سال هر قانونی که در داوری، نقل و انتقالات و...گذاشتند فقط به ضرر استقلال شد.

غلامی هرسال بازار گرمی می‌کند

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه قراردادهای عجیب و غریب فصل گذشته، مدیریت فعلی باشگاه را مجبور به کاهش قرارداد بازیکنان کرده اما برخی بازیکنان مانند عارف غلامی حاضر به این کار نیستند و حتی گفته می‌شود  برای فصل جدید هم درخواست بالا داشته‌اند، گفت: این بازیکن سال قبل هم همین بازار گرمی را کرد و هیچ تیمی او را نخواست. امسال هم همین بازار گرمی را کرده، هر سال همین است. وقتی سیدحسین حسینی که کاپیتان تیم است قراردادش را به طرز چشمگیری کم می‌کند، این بازیکن که از او بالاتر نیست. امسال هم به دنبال بازار گرمی است و نشان می‌دهد تعصبی به پیراهن استقلال ندارد. اگر راست می‌گوید به خاطر استقلال رقمش را کم کند و بماند.

نوری گفت: همه ما خوشحال هستیم که الان سرمربی تیم آرامش نسبی پیدا کرده است. ما پیشکسوتان هم از او حمایت می‌کنیم. ان‌شاالله استارت خوبی در آغاز فصل بزند و سال خوبی را برای استقلال شاهد باشیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • ناشناس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    مصوبه جدید نقل و انتقالات و تغییر قوانین به نفع سه تیم استقلال، تراکتور و سپاهان 1.افزایش سهمیه زیر 23 سال برای استقلال به جهت پربودن سهمیه 2.جذب بازیکن خارجی لیگ پایین تر بعنوان بازیکن ایرانی برای تراکتور و جذب نادری به جهت پربودن سهمیه خارجی 3.سرشکن شدن مبلغ رضایتنامه بازیکن به سال‌های قرارداد و لحاظ نشدن در هزینه جاری برای سپاهان به جهت مبالغ رضایت نامه بالای نیازمند و شکاری تکلیف باشگاهی هم مثل پرسپولیس بعنوان قهرمان حذفی و لیگ برتر و نماینده اول ایران مشخصه تضعیف تیم! دو بازیکن امیدش بدلیل بند 1 رفتن و بابت عدم افزایش سهمیه بالای 25 سال و بازیکن تحت قرارداد نمیتونه بازیکن جذب کنه! جناب نصیرزاده و حقوق دانان متخصص! تیمی که بازیکنش قرارداد چند ساله داره چطور بابت 19 بازیکن 25 سال، قرارداد و فسخ کنه لیستشو کم کنه! خسارت و کی میده! نباید یک ددلاینی داده بشه عقل کل ها!! مثلا تا سال آینده !! چرا مدیران باشگاه زیر همچنین قانون ترکمنچایی با وجود هزینه‌های تیم های تا دندان مسلح عربستانی رفتن! خودتون تحقیر تو آسیا رو امضا کردید!
    • میلاد IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      اگه میخواید سقف رعایت بشه همه تیمها باید خصوصی بشن و برن تو بورس . اینجوری هوادار پولدار و شرکت زیر مجموعه اسمش و کمکش ثبت میشه و رانت و کمیسیون و زیر میزیها مشخص میشه
  • ع ق ق QA ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    اونوقت که تو انتخابات‌های فدراسیون آبی ها و زردها لابی کردند پرسپولیسی ها باید ساکت نمی شدند
  • علی محمدی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    محمد دوباره از غار اومدی بیرون تا پارسال که بابا مسعود و مقصر میدونستید و پرسپولیس و حالا هم هوادار متمول باشگاه سرورت و خوب حالا بگو ببینیم که لا اقل پرسپولیس هوادار متمولش کمک می کنه و ما هواداران ۶ اتیشه هم سرو جان بفدای پرسپولیس میدهیم ولی چطور اجرخان و فتل که تو یکسال ۱۳۰۰ میلیارد و برای کیسه ریخت و پاش کردند و غذای یک میلیونی میخوردید و بلیط هواپیمایی رو دوباره تو بودجه می اوردید و دوروزه براتون سیلوا کچل و کستد و می اوردند اونوقت از این حرفها بلد نبودی بزنی و خودتونو غول اسیا میدانستید اما وقتی شرایط بروفق مرادتون نیست حقتون و ضایع شده میدونید چطور تو دوره احمدی نژاد کیسه کش❤ با اون همه دلارهای نفتی مفت مفت که از حق بیت المال وارد باشگاهتون میشد کیف میکردید و صداتون هم در نمیومد که ۸ سال حق پرسپولیس رو احمدی نژاد کیسه کش بهر صورتی بود خوردو یک لیوان اب یخ هم روش سر کشید
  • محمد IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    تراکتور که با پول همه چیز را حل کرد و نصیرزاده مکار قانون را تغییرداد ،سپاهان که دلارهای بی حساب و کتاب شرکت فولاد را در جیب دارد و هر کاری دلش میخواهد میکند ،استقلال هم که به وسیله سید حسین حسینی در مراسم عزاداری رئیس جمهور را دید و کارش راه افتاد فقط سر پرسپولیس بی کلاه ماند و هدف زدن پرسپولیسه که معتقدند دیگر نباید قهرمان شود و نوبت بقیه است !
  • محمد IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    محمود محبوب دلال ها بود. دلال ها هم اکثرا کیسه کش بودن. الان هم بارشون رو بستن. میراث محمود کیسه چیه؟ دریاچه های خشک شده ایران. دیدار به قیامت، محمود کیسه و طرفداراش
  • کار بر ناشناس IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    اقای علی محمدی حرف مفت نزن.. استقلال به دلیل کمبود منابع هرگز نتوانست بازیکن بزرگ لیگ برتر را جذب کنه رفته دنبال چند جوان.. هنوز بازیکن کم دارد اگر بازیکنی به هر جهت مصدوم یا محروم شد جایگزین نیست.. ولی تیم سوگلی حکومت ضمن حفظ بازیکنان فعلی دو سه بازیکن بزرگ از دیگر تیمها خریداری کرده.. در ضمن تیم حکومت با صرف این هزبنه سنگین این انتظار وجود دارد و باید تو اسیا نتیجه بگیرد و گرنه این همه پول مثل اینکه تو چاه ربخته شد..
  • نصیر IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    عارف غلامی اگر برای خودش و استقلال ارزش قائل بود سفید امضا میکرد .
  • مرتضی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    عارف غلامی در حد بازیکنای زمین خاکی خوزستان هم نیست با احترام به بچه خاکی خوزستان
  • احمد IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    بله بازم طبق نظرات گهربارشما ،فقط استقلال ازاین سقف بودجه ضررکردوباقی همه سودوچه سودشگفت انگیزی.بیخیال دیگه بحث فایده ندارد اره پرسپولیس توترکیه خانه میده.وشماهم پارسال به دروازبان ذخیره12میل.دادین واون چندصدمیلیاردتومان روهم مدیران وقت به ظاهر استقلالی وباطن پرسپولیسی دراستقلال حیف و میل کردندواصلاقراردادهای پروپیمون نداشتن وطفلی هاقراردادشان بابازیکنهای پرسپولیس که قهرمان شدن قابل قیاس نیست.امانکته مهم بگم وبرم،که همون جوراقاجوادنکوتوتیمهای نسبتامتوسط روبه پایین دفاعی و اتوبوسی بازی ونتیجه هم مثبت می‌گرفت امسال کاری ندارم که هجومی ویااتوبوسی بازی کنه وبه این نکته میخوام اشاره کنم که با همان تزچندین سال مربیگری اقاجواداکثرتیمهابیان وجلوش بسته بازی کنندوامتیازبگیرندوباهردستی بدی باهمون،دست میگیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی