نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پدیده پرسپولیس گزینه اول تراکتور بود اما.../ ستاره مورد نظر نکونام جای بازیکن محبوب یحیی را گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین حسین زاده پدیده سابق استقلال از شارلوآ بلژیک به تراکتور تبریز پیوست و جواد نکونام را شوکه کرد!

یکی از گزینه های اصلی تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی و پیش از امیرحسین حسین‌زاده یک پرسپولیسی بوده است.

کم نیستند کسانی که معتقدند محمد عمری پدیده پرسپولیس در فصل گذشته بوده است. عمری در ترکیب قرمزها، عالی نشان داد و به مرور زمان به یک بازیکن بسیار مهم در این تیم تبدیل شد و شاید اگر مصدومیت سراغش نمی‌آمد، با این نمایش‌های خوب، حتی می‌توانست امیدوار به حضور در اردوی تیم ملی هم باشد.

عمری آمار ۴ گل (دبل جلوی نساجی و گلزنی به گل‌گهر و تراکتور) و یک پاس گل را ثبت کرد تا این بازیکن ۲۳ ساله، مورد خوبی از دید ایجنت‌ها برای سرمایه‌گذاری و انتقال به لیگ‌های دیگر باشد.

این جوان اهل ارومیه درحالی پس از پایان لیگ بیست و دوم با پیشنهاد تراکتوری ها مواجه شد که قراردادی ۵ ساله با پرسپولیس دارد و به همین خاطر یحیی گل‌محمدی با جدایی‌اش به شدت مخالفت کرد.

تراکتور تبریز هم دنبال امیرحسین حسین‌زاده رفته و با این استقلالی قرارداد بست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • احمدرضا IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    تراکتوری ها،دست هاشون را خوب بشورند اونم با اب صابون،پرسپولیس تیم بدون حساب کتاب نیست که پدیده فوتبال ایران را در آکادمی ش پرورش دهد ،با ۱۰۰ هزار دلار به شارلوا بفروشد،بعد زنوزی یا سپاهان بروند با ۸۰۰ هزار دلار برگرداندن،هرچند حسین زاده مثل صیاد منش محصول آکادمی سایپا بود که استقلالی ها زرنگی کردند صاحبش شدند،باد آورده را باد میبرد .
  • احمدرضا IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    پرسپولیس تیم بدون حساب کتاب نیست که پدیده فوتبال ایران را در آکادمی ش پرورش دهد ،با ۱۰۰ هزار دلار به شارلوا بفروشد،بعد زنوزی یا سپاهان بروند با ۸۰۰ هزار دلار برگرداندن،هرچند حسین زاده مثل صیاد منش محصول آکادمی سایپا بود که استقلالی ها زرنگی کردند صاحبش شدند،باد آورده را باد میبرد .
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      فرهنگ مبتذل لنگی را دراین کامنت براحتی می توان مشاهده کرد
    • احمدرضا IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      اینکه پرسپولیس،پدیده فوتبالش را مفتی به تراکتورسازی نمی‌دهد،کجاش بی فرهنگی هست اقای عیبی یوخ؟؟؟ در بحث ورزشی کم می‌آورید ،بی ادبی نکنید ،تراکتور سازی بی افتخار در حدی نیست با پرسپولیسی بحث کند،رقیب پرسپولیس در ایران،استقلال و سپاهان هست،شما همین ۱۰ سال پیش دهه ۹۰ لیگ ۲ بودید،دیش یات چوخ دانیششما
    • حسین IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      الان توی این کامنت به کی بی احترامی شده؟ تو که از فرهنگ حرف میزنی اول شعورتو بالا ببر تا معنی جملات رو بفهمی
  • Gaber IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    بهتره عمری مواظب بدنش باشد و زیاد خارج از نظم تمرینی فشار بیش از حد بخود فشار نیاورد .وقتی گل میکنی و مورد توجه بازیکن بیش از حد فشار بخود وارد میکند که بهتره با توجه به جوانی و تمرینات غیر حرفه ای به خودش فشار نیاورد. کم نبودند که همان اوایل از فوتبال خداحافظی کردند پسر خوب مواظب باش تو اگر طبیعی تمرین کنی و روی حساب و کتاب و زیر نظر مربیان با دانش خیلی جا داری که حالا حالاها همه و خودت را خوشحال کنی. بدن انسان حدی داره و ظرفیتش را نمیشه یکشبه چند برابر کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی