انتقاد گواردیولا از وقت‌های اضافه زیاد؛ تا به ثمر رسیدن گل بازی را ادامه دادند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیتی باخت و پپ گواردیولا از قانون جدید محاسبه وقت اضافه عصبانی شد.

منچسترسیتی در بازی کامیونیتی شیلد یا همان سوپرجام انگلیس به مصاف آرسنال رفت و در ضربات پنالتی شکست خورد. سیتی درحالیکه ۱-۰ از حریفش پیش بود در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد.

به ثمر رسیدن این گل پس از ادامه بازی با وجود پایان ۸ دقیقه وقت اضافه، موردی بود که انتقاد پپ گواردیولا را به همراه داشت.

گواردیولا پس از بازی درمورد عدم قهرمانی تیمش گفت: «ما سه جام کامیونیتی شیلد را پشت سر هم از دست دادیم! اما ما قهرمان لیگ برتر شدیم...»

او ابتدا در مورد دلیل غیبت ژائو کانسلو مدافع پرتغالی تیمش در این بازی حرف زد: «او باید با خانواده‌اش به خانه می‌رفت و اینجا نبود.»

طولانی شدن وقت‌های تلف شده نیمه دوم نکته‌ای بود که بسیار باعث ناراحتی گواردیولا شد و او همین عامل را دلیل شکست تیمش می داند: «این یک سوال خوب برای هیئت بین المللی قانون گذاری فوتبال و همه مردم است، زیرا آن‌ها با مربیان مشورت نمی‌کنند، آنها با بازیکنان مشورت نمی‌کنند که نظر آن‌ها چیست. تو باید به زمین بروی، باید قبولش کنی، باید انجامش بدی... آن‌ها بازی‌ها را برای به ثمر رسیدن یک گل ادامه می‌دهند.  اگر هر بار که در یک بازی مثلا با نتیجه ۴-۳ گل می‌زنید و برای ۷ گل ۳۰ ثانیه یا ۴۵ ثانیه وقت کنار بگدارید، پس تا فردا صبح ساعت ۹ اینجا هستیم و بازی را دنبال می‌کنیم.»

گواردیولا در مورد شامی که شنبه شب با کایل واکر خورد و صحبتهایی که با او داشت نیز حرف زد: «خیلی ناراحت شدم که صورت حساب شام را پرداخت کردم، واکر پولی پرداخت نکرد، و این برای او خوب نیست. برای مدت طولانی، نه فقط این وضعیت، ما مشتاقانه منتظر یک شام با هم بودیم. گاهی اوقات من این کار را با چند بازیکن انجام می‌دهم، خوب بود، او کاپیتان ماست.

۷ سال با هم بودیم و او بازیکن مهمی برای ماست. امیدوارم که بتواند بماند. ما یک سال دیگر قرارداد داریم، این پایان کار نیست، بنابراین اگر کسی او را بخواهد باید صحبت کند، مانند برناردو. ما می‌خواهیم آن‌ها بمانند، آنها اینجا هستند و این برای ما خیلی مهم است.»

بیشتر بخوانید: هفدهمین قهرمانی آرسنال در جام خیریه/ توپچی‌ها سرانجام حال پپ را گرفتند؛ سه‌گانه ناکامی سیتی در جام خیریه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی