دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
۳ |
۰
عکس| استقلال ستاره‌های آینده را هالیوودی معرفی کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال با انتشار ویدیوی جالبی از سه بازیکن جوان، از آنها به عنوان ستاره‌های آینده نام برد.

یکی از اقدامات جالب باشگاه استقلال و جواد نکونام، جذب بازیکنان جوان و زیر ۲۳ سال در بازار تابستانی بوده است. نفراتی همچون آریا برزگر و محمدرضا خالدآبادی که به عنوان بازیکنان تیم امید به جمع آبی پوشان اضافه شدند.

استقلالی‌ها در ادامه نیز کاپیتان تیم امید عراق، یعنی منتظر محمد، را به خدمت گرفتند و سامان تورانیان، بازیکن جوان مس کرمان نیز دیگر خرید زیر ۲۳ سال این تیم است که البته با وجود عدم اعلام رسمی پیوستنش به این تیم، در تمرینات حضور دارد.

عکس| استقلال ستاره‌های آینده را هالیوودی معرفی کرد

باشگاه استقلال در ابتکاری جالب، ویدیویی از سه بازیکن جوان خود یعنی برزگر، خالدآبادی و تورانیان را منتشر کرده و از آنها به عنوان ستاره‌های آینده نام برده است.

آریا برزگر بازیکن فصل گذشته نفت مسجدسلیمان و عضو تیم امید ایران است. او که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز دارد، چند سال پیش یکی از اهداف تابستانی آبی‌ها بود، ولی در نهایت راهی تیم رقیب شد.

او در لیگ نوزدهم با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد، ولی برای آنکه بتواند بیشتر بازی کند و البته خدمت سربازی خود را نیز بگذراند، به صورت قرضی برای مدتی به فجرسپاسی شیراز رفت. پس از حضور برزگر در ویتبسک بلاروس، او برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و امسال نیز در خدمت استقلال خواهد بود.

عکس| استقلال ستاره‌های آینده را هالیوودی معرفی کرد

درباره خالدآبادی نیز باید گفت که با اعتماد ساکت الهامی به این گلر جوان، او به سنگربان اصلی هوادار در لیگ بیست و دوم تبدیل شد. او فصل گذشته در ۱۷ دیدار برای تیمش به میدان رفت و موفق به ثبت ۶ کلین شیت شد.

درخشش خالدآبادی باعث شد رضا عنایتی از این دروازه‌بان به عنوان گلر شماره یک تیمش استفاده کند و با درخشش برابر امیدهای اردن و مهار ضربات پنالتی، یکی از عوامل صعود ایران به دیدار فینال بود.

دیگر خرید جوان آبی‌ها، سامان تورانیان است. بازیکنی که آبان ۱۴۰۱ و از سوی کارلوس کی‌روش به تیم بزرگسالان دعوت شد و حتی برای دقایقی مقابل نیکاراگوئه به میدان رفت تا لقب جوان‌ترین ملی‌پوش تاریخ فوتبال استان کرمان را به خود اختصاص دهد.

عکس| استقلال ستاره‌های آینده را هالیوودی معرفی کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۲ DE ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    وااای چقدر هالیوودی😂😂🤣🤣🚲🚲 کیسه همین معمولی معرفی کنه نیاز به هالیوودی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی