کار سخت تیم نکونام در آبادان/ استقلال نمی‌تواند در جریان بازی به صنعت نفت گل بزند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به دو بازی آخر استقلال مقابل صنعت نفت مشخص می‌کند این تیم فقط از روی پنالتی توانسته به آبادانی‌ها گلزنی کند.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال در حالی پنجشنبه این هفته به مصاف هم می‌روند که دو دیدار قبلی این دو تیم با نتایج یک بر صفر (بازی رفت لیگ بیست و دوم) و یک بر یک (بازی برگشت فصل قبل) به پایان رسیده است.

نکته جالب توجه در ارتباط با نتایج این دو بازی برد و مساوی استقلال در بازی بیرون خانه و خانگی بوده است.

استقلال در بازی رفت در زمین صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر این تیم را مغلوب کرد. تک گل استقلال را کوین یامگا در دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه صنعت نفت کرد. در بازی برگشت نیز استقلال بار دیگر یک گل به این تیم زد که این گل هم در دقیقه ۴۵ و باز هم از روی نقطه پنالتی توسط پیمان بابایی به ثمر رسید. دیداری که با تک گل مهدی ممی زاده در دقیقه ۶۲ با نتیجه یک بر یک در استادیوم آزادی به پایان رسید.

یادآور می شود؛ تیم استقلال در یک سال گذشته دوبار با تیم صنعت نفت بازی کرده که هر دو بار گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی زده و نتوانسته در جریان دیدار فوتبال به این تیم گل بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • عیسی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    والادوسال پیش هم که قهرمانشون کردن تولیگی که 16تیمه خودشون که هیچ به 15تیم رقیب 19پنالتی زدن یعنی هیچ تیمیوبدون پنالتی نبردن تازه میانگین به 4تاتیم هم دوپنالتی زدن
  • شیلجه بلو، پنالتی بگیل: IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    کجایی قایدی غواص!!
  • عروس الع۶ین IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    اگه اون پنالتی های اهدایی نبود کیثه دسته سه رو هم رد کرده بود.پارسال جلوی همین نفت کیثه ۴ امتیاز هدیه گرفت والا اگه تا به همین الان هم بازی ادامه داشت عصطقلا به نفت ابادان نمیتونست گل بزنه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی